Die zaak is nog niet rond hè.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou niet verbaasd zijn...feit blijft dat ie nog moest boeten voor nathalie
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef Toverheks het volgende:
misschien heel dom van mij, maar wat is geframed, jullie gebruiken af en toe zulke dure woorden.![]()
betekent geframed dat hij er in geluist is of wat??/
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef Toverheks het volgende:
misschien heel dom van mij, maar wat is geframed, jullie gebruiken af en toe zulke dure woorden.![]()
betekent geframed dat hij er in geluist is of wat??/
nah dan mot je dat dus gewoon effe vragenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
pppffttt ik 1 keer goed dus, ja ik denk vraag het gewoon, jullie gebruiken echt af en toe woorden waarvan ik denk, wat bedoelen ze er nu mee, net als dat klote engels van jullie:?
Het bekt gewoon wat lekkerderquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
pppffttt ik 1 keer goed dus, ja ik denk vraag het gewoon, jullie gebruiken echt af en toe woorden waarvan ik denk, wat bedoelen ze er nu mee, net als dat klote engels van jullie:?
Misschien niet "als persoon". Maar het is een internationaal media-festival geworden, en dan geeft het best prestige om iets baandoorbrekends te kunnen melden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij heeft geen macht, geen belangrijke kennis, geen netwerk. Hij is een niemand en niet eens de moeite waard om erin geluisd te worden.
kijk en die kutafkortingen snap ik ook nietquote:
Wel man, in Amerika leeft dat. Als 't al 5 jaar leeft krijg je een soort "ladies and gentleman, we've got him", en juist die Amerikanen leven van dat overdreven show element. Overwinning voor justitie, en wat voor een. Beeldvormingquote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij heeft geen macht, geen belangrijke kennis, geen netwerk. Hij is een niemand en niet eens de moeite waard om erin geluisd te worden.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk en die kutafkortingen snap ik ook niet
Ow zo iets als dat we gewoon hetzelfde zeiden...maak je niet zo drukquote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Grote mensen tegen akkefietjes!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel mensen, die verdiend hebben aan de zaak..quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien niet "als persoon". Maar het is een internationaal media-festival geworden, en dan geeft het best prestige om iets baandoorbrekends te kunnen melden.
"geframed" is gewoon een verbastering uit dat klote Engels, Heksie. In het Nederlands bestaat het volgens mij niet eens echtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
Ja, na de (tweede) moord. Voor die tijd was hij daar net zo onbekend als was voor de (eerste) moord te Aruba. Iemand luis je er niet in voor een media-spektakel alleen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien niet "als persoon". Maar het is een internationaal media-festival geworden, en dan geeft het best prestige om iets baandoorbrekends te kunnen melden.
nee hoor moppie, ik ouwehoer gewoon gezellg meequote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow zo iets als dat we gewoon hetzelfde zeiden...maak je niet zo druk
kiek es an...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |