nah dan mot je dat dus gewoon effe vragenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
pppffttt ik 1 keer goed dus, ja ik denk vraag het gewoon, jullie gebruiken echt af en toe woorden waarvan ik denk, wat bedoelen ze er nu mee, net als dat klote engels van jullie:?
Het bekt gewoon wat lekkerderquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
pppffttt ik 1 keer goed dus, ja ik denk vraag het gewoon, jullie gebruiken echt af en toe woorden waarvan ik denk, wat bedoelen ze er nu mee, net als dat klote engels van jullie:?
Misschien niet "als persoon". Maar het is een internationaal media-festival geworden, en dan geeft het best prestige om iets baandoorbrekends te kunnen melden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij heeft geen macht, geen belangrijke kennis, geen netwerk. Hij is een niemand en niet eens de moeite waard om erin geluisd te worden.
kijk en die kutafkortingen snap ik ook nietquote:
Wel man, in Amerika leeft dat. Als 't al 5 jaar leeft krijg je een soort "ladies and gentleman, we've got him", en juist die Amerikanen leven van dat overdreven show element. Overwinning voor justitie, en wat voor een. Beeldvormingquote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij heeft geen macht, geen belangrijke kennis, geen netwerk. Hij is een niemand en niet eens de moeite waard om erin geluisd te worden.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk en die kutafkortingen snap ik ook niet
Ow zo iets als dat we gewoon hetzelfde zeiden...maak je niet zo drukquote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Grote mensen tegen akkefietjes!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel mensen, die verdiend hebben aan de zaak..quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien niet "als persoon". Maar het is een internationaal media-festival geworden, en dan geeft het best prestige om iets baandoorbrekends te kunnen melden.
"geframed" is gewoon een verbastering uit dat klote Engels, Heksie. In het Nederlands bestaat het volgens mij niet eens echtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
Ja, na de (tweede) moord. Voor die tijd was hij daar net zo onbekend als was voor de (eerste) moord te Aruba. Iemand luis je er niet in voor een media-spektakel alleen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien niet "als persoon". Maar het is een internationaal media-festival geworden, en dan geeft het best prestige om iets baandoorbrekends te kunnen melden.
nee hoor moppie, ik ouwehoer gewoon gezellg meequote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow zo iets als dat we gewoon hetzelfde zeiden...maak je niet zo druk
kiek es an...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is wel een kekke vertaling iddquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef FANN het volgende:
kiek es an...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargon
GMTA = twee zielen, één gedachte
FFSquote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is wel een kekke vertaling idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Amerika leeft het net wat jij zegt, ze hebben ook een speciale naam voor die moeder betty, omdat zij maar op komt draven in elke talksjow, elk item grijpt zij aan om maar de waarheid boven tafel te krijgen, ook als zij er de dupe van wordt, want had eens een doc. gezien dat het geen makelijke tante was en ze op voet van oorlog met haar dochter leefde, ook dat natalie drugs enzo gebruikte werd eerst afgedaan als een fabeltje, later heeft die moeder gezegt is zo, ook haar verleden ( van moeder en dochter) werd flink uitgemeten in de media.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel man, in Amerika leeft dat. Als 't al 5 jaar leeft krijg je een soort "ladies and gentleman, we've got him", en juist die Amerikanen leven van dat overdreven show element. Overwinning voor justitie, en wat voor een. Beeldvorming
for your informationquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
kiek es an...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargon
GMTA = twee zielen, één gedachte
Ik denk dat je de bekendheid van de zaak Natalee Holloway (ook voor Peru) in Amerika onderschat !quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, na de (tweede) moord. Voor die tijd was hij daar net zo onbekend als was voor de (eerste) moord te Aruba. Iemand luis je er niet in voor een media-spektakel alleen.
Eén nul die één keer door de mazen van de wet geglipt is, maar vanwege zijn aard gedoemd was om daarmee in aanraking te blijven komen.
Goed zo !quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
for your informationdeze link staat dus nu onder mijn favorieten, dus als ik er eens een leuk engels ding ingooi weet je waar het vandaan komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |