D'r zit in ieder geval wel haar op en daar hou ik wel vanquote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
in jouw geval zal het wel bij een maagdelijke kameel blijven
[ afbeelding ]
kan ook leuk zijn

quote:Op zondag 6 juni 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r zit in ieder geval wel haar op en daar hou ik wel van

quote:
 Hoef je niet te quoten Coos. Die gasten van achter, kunnen die teksten zo weer naar boven toveren
 Hoef je niet te quoten Coos. Die gasten van achter, kunnen die teksten zo weer naar boven toveren   

dus strakkies lig ik ook voor pampus denk ik...
  dus strakkies lig ik ook voor pampus denk ik...

die is hier aan het lerenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
en die Kardinaal van je ligt nu voor pampus ?

quote:Op zondag 6 juni 2010 18:47 schreef FANN het volgende:
krijg ook de pleuris maar allemaal
word ik hier een beetje genegeerd

dr is idd erg weinig op tvquote:Op zondag 6 juni 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
Publieke omroep: Sport, sport, sport sport, sport, religieuze programma's
Hoi Fann.

Hoe krijgen ze het zo beroerd geprogrammeerd op één avond.quote:

vond willebrord erg slecht nagedaan, alleen jack de vries/balkenede vond ik leuk stukje en dat van wouter bos en die kinderen en deze rap.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het zo beroerd geprogrammeerd op één avond.
Heks wij hebben het gisteravond al gezien. Was wel aardig maar niet veel meer dan dat, vond ik. Ze zijn wel eens leuker geweest.

Eens. En ik vond dat met Cohen en zijn vrouw erg ver gaan ook al was het grappig bedoeld.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond willebrord erg slecht nagedaan, alleen jack de vries/balkenede vond ik leuk stukje en dat van wouter bos en die kinderen en deze rap.

vond dat totaal niet grappig net als jij, vond het meer triest dat je over de rug van cohen zijn vrouw moet *scoren* sloeg eigenlijk nergens opquote:Op zondag 6 juni 2010 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens. En ik vond dat met Cohen en zijn vrouw erg ver gaan ook al was het grappig bedoeld.

Je hebt écht nix beters te doen hé?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Jian het volgende:
Zit net even op het journaal een stukje te kijken over die gevangenissen in Peru, ai ai ai, da's niet best, gelukkig komt Joran, als hij wordt veroordeeld, in de vleugel van de buitenlanders, daar zijn de omstandigheden iets beter, ze zitten daar bijvoorbeeld veel ruimer,.... in een cel van 2 bij 3 meter maar met z'n vieren

Ga je hier nou ook nog lopen mekkeren, tis de warmte zeker hè ?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt écht nix beters te doen hé?

Mijn vriend heeft hetzelfde en ik moet je eerlijk zeggen dat wij nooit lullige reacties tegenkomen als we samen buiten zijn (hij in zijn scootmobiel). Daarom vond ik het ook zo hard, het was zo'n cliché uit lang vervlogen tijden.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond dat totaal niet grappig net als jij, vond het meer triest dat je over de rug van cohen zijn vrouw moet *scoren* sloeg eigenlijk nergens op

Het zag er inderdaad niet best uit. En hij wordt vast niet naar een luxe gevangenis in Nederland gebracht. Tja.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Jian het volgende:
Zit net even op het journaal een stukje te kijken over die gevangenissen in Peru, ai ai ai, da's niet best, gelukkig komt Joran, als hij wordt veroordeeld, in de vleugel van de buitenlanders, daar zijn de omstandigheden iets beter, ze zitten daar bijvoorbeeld veel ruimer,.... in een cel van 2 bij 3 meter maar met z'n vieren

Gevalletje van: wie zn billen brandt....quote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zag er inderdaad niet best uit. En hij wordt vast niet naar een luxe gevangenis in Nederland gebracht. Tja.

Ja dat vind ik ook. Zo onverschillig en oppervlakkig als hij omging met de dood van Natalee, het interesseerde hem allemaal niets. Laat hem nu maar de prijs betalen dan.quote:

Ik vond het ook bizar hoe zijn gezichtsuitdrukking was toen hij ge arresteerd was...totaal blanco...quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Zo onverschillig en oppervlakkig als hij omging met de dood van Natalee, het interesseerde hem allemaal niets. Laat hem nu maar de prijs betalen dan.

Afkickverschijnselen... geen houden aan...quote:Op zondag 6 juni 2010 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga je hier nou ook nog lopen mekkeren, tis de warmte zeker hè ?

Zoals screenshots van een onbegrijpelijke BB maken.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |