quote:De Turkse premier Erdogan is van plan zelf mee te reizen met een volgend hulpkonvooi aan Gaza. Dat melden bronnen binnen de Turkse veiligheidsdienst.
Israël heeft inmiddels aangegeven dat een bezoek van Erdogan aan de gazastrook ondenkbaar en onrealistisch is. Ook de VS hebben de premier gevraagd het hulpkonvooi nog niet te laten vertrekken.
De Turkse bevolking reageerde woedend op de aanval op Turkse burgers aan boord van het konvooi vorige week.
Turkije en Israël geven beide evenveel geld uit aan het leger, maar Turkije kan de hulp van de NAVO inschakelen wanneer één van haar legerschepen wordt aangevallen. Het is daarom moeilijk denkbaar dat Israël ook dat hulpkonvooi door middel van geweld zal afslaan.
ondenkbaar en onrealistisch. . . Ongewenst bedoelen ze.quote:Israël heeft inmiddels aangegeven dat een bezoek van Erdogan aan de gazastrook ondenkbaar en onrealistisch is.
Kameroen aardappeltjes en kippetjesquote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat schuif je erin?
De tvp-knop is verhuisd
Dit is ook wel interessant Disana als je het hele artikel en de antwoorden leest.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:47 schreef Disana het volgende:
Ik denk wel dat we het gaan meemaken. Het hek is van de dam en dat is alleen maar goed wat mij betreft. Ik vraag me alleen af hoe graag Turkije nog bij het overwegend Israëlminnende Europa wil horen
Gedaan!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:36 schreef Copycat het volgende:
Laysa, PM me even je adres, dan stuur ik het artikel morgen naar je ToeVP!
"We hebben danwel D66 zwaar benadeeld in onze cijfers, en CDA enigszins, maar de kern blijft overeind, namelijk: stemp PvdA."quote:
Ik zit de hele week al te denken: "Zal ik een paar weken vrij nemen en ook een tripje gaan maken". 't Zal wel weer bij denken blijven, maar eigenlijk wil ik het welquote:
Weddenschap doen wie er van ons 2 als eerste een rollater heeft?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Laysa zei in het vorige topic
ik was van plan om nog wel 30 jaar te leven dus dat moet goed komen
Ja natuurlijk doos, wie moet mij dan anders opzoeken in het bejaardecentrum![]()
Kut van je ontslagbrief, ze zullen juf laysa missen.
Doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uiteindelijk leef je nu....en daar moet je van genieten!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit de hele week al te denken: "Zal ik een paar weken vrij nemen en ook een tripje gaan maken". 't Zal wel weer bij denken blijven, maar eigenlijk wil ik het wel
Ik denk niet dat het echt genieten zal zijn, maar ik vind het wel een mooie actiequote:Op zondag 6 juni 2010 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uiteindelijk leef je nu....en daar moet je van genieten!
Dat ken ik nietquote:Op zondag 6 juni 2010 17:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kameroen aardappeltjes en kippetjes....van de Lidl
http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/LDE655077.htmquote:
Op zich wel logisch. Vandaag onderzoek, dan interpreteren en morgen de uitslag. Eerst aan Robben denk ik en dan pas aan ons.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen pas nieuws over robben, was op radio 1.
Je moet niet bij voorbaat al gaan liggen Teuntjequote:Op zondag 6 juni 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt genieten zal zijn, maar ik vind het wel een mooie actie
We gaan over 5 minuten eten ik laat het daarna wel ff wetenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik nietMaar als het de moeite waard is hoor ik het graag.
Wij gaan straks lekker wokken
En je ben nu toch bezig, kan je gelijk die boten effe goed in de verf zetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit de hele week al te denken: "Zal ik een paar weken vrij nemen en ook een tripje gaan maken". 't Zal wel weer bij denken blijven, maar eigenlijk wil ik het wel
Volgens mij beppen we een beetje langs elkaar heen. Ik had het over die "Free Gaza Movement", een tochtje op één van die vrachtschepen richting Gazaquote:Op zondag 6 juni 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet niet bij voorbaat al gaan liggen Teuntje...Het kan juist een mooie gelegenheid zijn om de dingen in je hoofd op te ruimen die je dwars zitten en daarbij ook nog een boel mooie plekjes te zien
![]()
[..]
We gaan over 5 minuten eten ik laat het daarna wel ff wetenEet smakelijk
Roest bikkenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:08 schreef Coos het volgende:
[..]
En je ben nu toch bezig, kan je gelijk die boten effe goed in de verf zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |