vind het heel erg voor de ouders van dit vermoorde meisje, maar vind het ook erg voor de moeder van Joran want zei zal toch ook zien hoe haar zoon tentoongesteld wordt en een kogelvrij vest moet dragen omdat hij wel eens afgeknald kan worden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens ''de geruchten'' had hij gezegd dat ze de kamer niet hoefden schoon te maken
en zijn meissie met rust laten..
maar er zijn zoveel geruchten nu dus pfffffffff....
schiet mij maar lek![]()
hier worden zijn spullen doorzocht door die gasten
http://elcomercio.pe/player/490579
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, waag het eens om voor die sirtaki-dansers te gaan juichen.
Ja ze doen mee, er zit vast weer een papadopulos in de selectie.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef FANN het volgende:
![]()
spelen die ook dan?
weet ik niet eens, ken je nagaan
D_K zou zeggen "het was te makkelijk".quote:
Dat zou hij dus niet zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
D_K zou zeggen "het was te makkelijk".
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!
Nee niet eentje !quote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ze doen mee, er zit vast weer een papadopulos in de selectie.
En de datum is ook wel erg toevallig..quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou hij dus niet zeggen...Ik was nl degen die het ook dacht....Net voor dit alles heeft de FBI hem gevolgd en ineens dit...makes me wonder
ben benieuwd wat Peter r de Vries hier allemaal van vind,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou hij dus niet zeggen...Ik was nl degen die het ook dacht....Net voor dit alles heeft de FBI hem gevolgd en ineens dit...makes me wonder
Onderwerp hem aan de vuurproef! Ik maak alvast een vuurtje!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
D_K zou zeggen "het was te makkelijk".
Ow.. toch wel ... ik zie d'r eentjequote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet eentje !![]()
De definitieve selectie van Griekenland:
Keepers: Kostas Chalkias (PAOK), Michalis Sifakis (Aris Salonika) en Alexandros Tzorvas (Panathinaikos).
Verdedigers: Sotirios Kyrgiakos (Liverpool), Stelios Malezas (POAK), Vangelis Moras (Bologna), Avraam Papadopoulos (Oympiacos), Socrates Papastathopoulos (Genoa), Giorgos Seitaridis (Panathinaikos), Nikos Spiropoulos (Panathinaikos), Vasilis Torosidis (Olympiacos) en Loukas Vyntra (Panathinaikos).
Middenvelders: Giorgos Karagounis (Panathinaikos), Kostas Katsouranis (Panathinaikos), Sotiris Ninis (Panathinaikos), Christos Patsatzoglou (Omonia), Sakis Prittas (Aris Saloniki) en Alexandros Tziolis (Siena).
Aanvallers: Angelos Charisteas (1. FC Nürnberg), Theofanis Gekas (Bayer Leverkusen), Pantelis Kapetanos (Steaua Boekarest), Dimitros Salpigidis (Panathinaikos) en Giorgios Samaras (Celtic).
http://www.wk2010.eu/selectie-griekenland.htm
Die zat toch in Zuid-Amerika,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben benieuwd wat Peter r de Vries hier allemaal van vind,
misschien gaat hij wel weer op onderzoek uit, en komt er achter dat het een grote val is geweest voor Joran, en daar journalistiek een paar afleveringen van in elkaar flanst.
In de kwartfinale een hattrick tegen Brazilië, en dan later nog eentje in de finale tegen de moffen, dan vergeven we hem dat domme hakballetje tegen Hongarije wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!
Ik zou niet verbaasd zijn...feit blijft dat ie nog moest boeten voor nathaliequote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien gaat hij wel weer op onderzoek uit, en komt er achter dat het een grote val is geweest voor Joran, en daar journalistiek een paar afleveringen van in elkaar flanst.
hoop dat hij dan een waterdicht alibi heeftquote:
Vooralsnog denk ik dat, dat mogelijk is ......... en stel hè, stel nou dat hij Natalee niet echt met voorbedachte rade heeft vermoord, maar dat ze echt een toeval heeft gehad o.i.d.. Natuurlijk heeft hij dan het lichaam laten verdwijnen en die ouders geprobeerd af te persen en dat is op zich verwerpelijk, maar verdient hij het dan om daarvoor bijvoorbeeld 30 jaar in zo'n Hellhole te worden gegooid, waar hij wellicht nooit meer levend uitkomt ???quote:
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Vooralsnog denk ik dat, dat mogelijk is ......... en stel hè, stel nou dat hij Natalee niet echt met voorbedachte rade heeft vermoord, maar dat ze echt een toeval heeft gehad o.i.d.. Natuurlijk heeft hij dan het lichaam laten verdwijnen en die ouders geprobeerd af te persen en dat is op zich verwerpelijk, maar verdient hij het dan om daarvoor bijvoorbeeld 30 jaar in zo'n Hellhole te worden gegooid, waar hij wellicht nooit meer levend uitkomt ???
Ik denk juist dat Peter R degene is die Joran geframed heeftquote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De manier waarop alles gegaan is, is diep verwerpelijk. Of je dan 30 jaar moet wegrotten weet ik niet, maar er zijn wel 1000 dingen die ie met z'n arrogante harses anders had kunnen doen. Tot aan zeer jongstleden toe.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:38 schreef Jian het volgende:
Vooralsnog denk ik dat, dat mogelijk is ......... en stel hè, stel nou dat hij Natalee niet echt met voorbedachte rade heeft vermoord, maar dat ze echt een toeval heeft gehad o.i.d.. Natuurlijk heeft hij dan het lichaam laten verdwijnen en die ouders geprobeerd af te persen en dat is op zich verwerpelijk, maar verdient hij het dan om daarvoor bijvoorbeeld 30 jaar in zo'n Hellhole te worden gegooid, waar hij wellicht nooit meer levend uitkomt ???
Die zaak is nog niet rond hè.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou niet verbaasd zijn...feit blijft dat ie nog moest boeten voor nathalie
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef Toverheks het volgende:
misschien heel dom van mij, maar wat is geframed, jullie gebruiken af en toe zulke dure woorden.![]()
betekent geframed dat hij er in geluist is of wat??/
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef Toverheks het volgende:
misschien heel dom van mij, maar wat is geframed, jullie gebruiken af en toe zulke dure woorden.![]()
betekent geframed dat hij er in geluist is of wat??/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |