En dan ook betrapt met "door het gaatje"quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
En wie wil weten wie er betrapt zijn door Ml en waarmee:
[SC] # 251 Eh... En nu!? Door door door tot het gaatje?![]()
Hihihihi, have fun Tomboquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga weg, tot later hoop ik
En wie wil weten wie er betrapt zijn door Ml en waarmee:
[SC] # 251 Eh... En nu!? Door door door tot het gaatje?![]()
Ja hé en dat zie je dan al eten voorbereidende voorbij komen allemaalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan ook betrapt met "door het gaatje"![]()
Ciao Tombo
Er is niks gebeurd heurquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Klapjes moeten er hier uitgedeeld worden.Er wordt gewoon vreemd gegaan als niemand kijkt
Living on the edge indeedquote:
Ik join niet meer hoor, net mocht ik niet bij het groepjequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Living on the edge indeed![]()
Zeg eh, Dirkh...
* kijkt om zich heen *
[ afbeelding ]
GOFFER PISCESquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
NOS Jeugdjournaal Verkiezingsuitzending; Halsema en Balkenende aan het zingen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Living on the edge indeed![]()
Zeg eh, Dirkh...
* kijkt om zich heen *
[ afbeelding ]
quote:
ho ho hoquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik join niet meer hoor, net mocht ik niet bij het groepje
Nou, dat ik om me heen keek om te kijken of Dirk en ik alleen waren (wat we waren) en toen ik een oneerbaar voorstel deed (quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet hem nog een keer lezen, snap hem niet?
I havequote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ho ho ho
ik heb toen alleen gezegd dat ik niet wilde dat Ml-etje meedeed met JJH en mij
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en dan kom ik voor de gezelligheid, liefde, aandacht én om mee te beppen en dan is het "goffer pisces"
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ik ga heeeeeeeeeeeeeeel even boodschappen doen en dan ben ik all yours [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:59 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
* Dizzy-Miss-Lizzy zingt
We're livin' on the edge
You can't help yourself from fallin'
Livin' on the edge
You can't help yourself at all
Livin' on the edge
You can't stop yourself from fallin'
Livin' on the edge
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:12 schreef JJH het volgende:
Ik ben ook nog weer ff thuis. Ik heb helemaal geen zin in vannacht.
Loom en lui inderdaad. En gister was het ook al zo verschrikkelijk rustig.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OhDoor de warmte geen zin meer zeker? Vanaf hoe laat moet je?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Loom en lui inderdaad. En gister was het ook al zo verschrikkelijk rustig.
En straks lang weekend en daarna nog 4 daagjes werken en dan heb ik vakantie.
quote:
Oeh ja bah meer zin in bankhangen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Loom en lui inderdaad. En gister was het ook al zo verschrikkelijk rustig.
En straks lang weekend en daarna nog 4 daagjes werken en dan heb ik vakantie.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]was lekker en heb nu trek in ijs
![]()
Maar eerst even een stuk met Whoopie lopen, goed voor mijn lijn ook.
Was net 1,5e kilo kwijtnu ja komt goed
Tripje? 6000+ km vind ik een beste trip. Gewoon de zomervakantie.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even doorbijten nog, lekker vakantie bijna!Is dat het tripje dat je ging maken, ja toch?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Tripje? 6000+ km vind ik een beste trip. Gewoon de zomervakantie.
En bankbalkonhangen ja.Witbiertje enzo.
Ook als je 3 weken gaat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik noem dat een tripje omdat ik zelf zo vaak naar Scandinavië ben geweest, voelt dichtbij voor mij(In verhouding met andere lange reizen)
Hier ook 24 binnen, ramen open, maar het waait amper.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal zo eens wat deuren open gooien, ik smelt nog net niet weg hier, tropisch
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ook als je 3 weken gaat?
[..]
Hier ook 24 binnen, ramen open, maar het waait amper.
Heb net boven alles open gemikt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Zo af en toe wel twitteren, denk ik. Maar ik wilde wel een soort van dagboekje qua route en bezienswaardigheden onderweg. Misschien dat ik dat ook wel als reisverslag in TRV post. ik zie wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je tijdens je reis nog ergens een verslagje posten of pas bij terugkomst?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo af en toe wel twitteren, denk ik. Maar ik wilde wel een soort van dagboekje qua route en bezienswaardigheden onderweg. Misschien dat ik dat ook wel als reisverslag in TRV post. ik zie wel.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Make up your mind woman!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boodschapse!
Ik sluit straks de deuren hoor, straks gluren alle mannen mee
Huh wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben thuis![]()
Gedouched ook, zat onder het smeer
quote:
Of ze doet het eromquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die meid van Stekelenburg is ook niet de slimste zeker.... "Yolanthe Cabau van Kasberg"
Kasberg?
quote:
Ik heb vanmiddag de band van mn nichtje geprobeerd te plakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de band van mn nichtje geprobeerd te plakken
Een vrouw die wat van techniek weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Een vrouw die wat van techniek weet!Ik kan ook een ventiel verwisselen, maar dat was er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kan ook een autoband verwisselen
[/showoff]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
We zijn alleen...quote:
Denk je dat we het samen redden?quote:
Nee, zwarte slippersquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zwarte slippers
Ik heb wel twee bavaria-jurkjes
Die liggen in mn auto
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor stof is het, gewoon iets katoen?Ik dacht een of ander lellebellerig plastic ding
, ik heb ze nog niet gezien
Ik voel dat er iemand meekijktquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik verwacht elk moment nu iemand die de slowchat binnenstormd
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ze zitten nog in de verpakking
Maar Ll zei dat de kwaliteit goed was dacht ik, dat het niet plastic-achtig was
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik verwacht elk moment nu iemand die de slowchat binnenstormd
quote:
quote:
quote:
Ja, die met die oranje cowboyhoed he!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Hoi!
Hebben jullie Ll nog op tv gezien bij het voetbal?
Hij was die ene met dat rood wit blauwe vlaggetje, naast die kerel in het oranje!
Ik vond het ook een mooi nummerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh shit nou moet ik zo huilen om dit nummer
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Hoi!
Hebben jullie Ll nog op tv gezien bij het voetbal?
Hij was die ene met dat rood wit blauwe vlaggetje, naast die kerel in het oranje!
Één van jullie 2 liegtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Relaxte Zaterdag gehad Greys?
LL was erg herkenbaar ja, wie had dat gedacht zonder ESF vlag
quote:
Ja heerlijk! Eerst schandalig uitgeslapen (nadat ik eerst om half acht de hond moest uitlatenquote:
Nou he? Zag hem meteen!quote:LL was erg herkenbaar ja, wie had dat gedacht zonder ESF vlag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Eerst schandalig uitgeslapen (nadat ik eerst om half acht de hond moest uitlatenen Heer G drumles ging geven), daarna lekker uitgebreid rondgehangen, voetbal gekeken, door het durp gewandeld en boodschapjes gedaan. En lekker gelezen enzo. Lekker!
[..]
Nou he? Zag hem meteen!Weet je wel waar ie zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn collega zat eens meteen boven een heel apart spandoek, die hebben we toen wel gespot
Anders is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg natuurlijk
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je wel waar ie zat?
Mijn collega zat eens meteen boven een heel apart spandoek, die hebben we toen wel gespot
Anders is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Eerst schandalig uitgeslapen (nadat ik eerst om half acht de hond moest uitlatenen Heer G drumles ging geven), daarna lekker uitgebreid rondgehangen, voetbal gekeken, door het durp gewandeld en boodschapjes gedaan. En lekker gelezen enzo. Lekker!
Hij had toch een oranje hoed op zn manen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dit leeuwtje, met manen, liet ons niet in ons hempie staan hoor, je spot hem zo
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij had toch een oranje hoed op zn manen?
Eh, ze wisselen toch halverwege van doel?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem niet gezien hoor (heb ook maar met een half oog gekeken).
Hij zat achter het Hongaarse doel, vierde rij. En dat doel is toch genoeg in beeld geweest
In de eerste helft achter het Hongaarse doel idd. Tweede helft ook, heb je al dat publiek niet heel snel van plaats zien verwisselen in de pauze?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, ze wisselen toch halverwege van doel?
Ik heb alleen de 2e helft gezien, als ie toen achter het Nederlandse doel zat klopt het vast wel dat ik m niet gezien heb
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
In de eerste helft achter het Hongaarse doel idd. Tweede helft ook, heb je al dat publiek niet heel snel van plaats zien verwisselen in de pauze?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
heb je al dat publiek niet heel snel van plaats zien verwisselen in de pauze?
Ja hé, mijn Mr zat zelfs te jubelen net.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
OMG, wie is dit zingende wonder bij Paul de Leeuw
Dame die altijd in de Amerikaanse subway zingt met twee kleine boxjes en daarmee geld ophaalt.
Was gezien door een Nederlandse en zingt nu bij Paul. Allemachtig, wat goed. *kippenvel*
Piscesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo naar bed, heb een oogontsteking, dus laptop werkt niet zo lekker.
Tot hier of elders Tombo![]()
Die wil ik zienquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zwarte slippers
Ik heb wel twee bavaria-jurkjes
Die liggen in mn auto
Neem nog een wijntjequote:Op zondag 6 juni 2010 00:41 schreef Goodbye het volgende:
Maaaakt nie it! Ik vind he wel geZELLIG ALS WE MORGEN NOG OPEN ZIJN!
Ne, ik ga nu slapenn, doeehoeeeggggquote:
Lafjoetoequote:
We trekken het gewoon door tot volgend jaarquote:Op zondag 6 juni 2010 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd wanneer een FA het doorheeft. Ik ga mijn mond gewoon houden achter de schermen hoor.
Jij zei niks meer, de rest slaapt of is op stap, en ik hield ook V&A een beetje bijquote:Op zondag 6 juni 2010 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen is vast vertrokken omdat ESF toch dicht gaat?
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:06 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen!![]()
We leven nog!![]()
Bon Jovi was gisteren gaaf.![]()
Zon, zee, kont in het zand en knetterharde muziek, best weer leuk voor een keer.Maar na afloop was ik wel gaar. En dan nog 2,5 uur terug in de bus.
Di-rect kon me meer boeien dan Kane moet ik zeggen.quote:
Tis watquote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Di-rect kon me meer boeien dan Kane moet ik zeggen.En ik was niet de enige. Dinand viel het ook op.
Het was wel duidelijk dat de meerderheid voor Bon Jovi kwam en dat er best wat volk was wat normaal niet naar festivals komt.
Maar het was wel heel gezellig in het Bankgiroloterij winnaars vak. Allemaal een gratis flesje drinken én een hoedje. En we mochten gratis plassen.Eckte vips dus.
Jawelquote:
Over je verbouwing? Moet dat van Mlquote:Op zondag 6 juni 2010 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El, ik maak woensdag of donderdag ff een topic, zoals beloofd
Ik ben het in deze eensch met Ml-etje.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over je verbouwing? Moet dat van MlStrenge tante
Mannen.quote:
Anders wilde ze haar echte naam niet vertellenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over je verbouwing? Moet dat van MlStrenge tante
Ja zeker met die nieuwe zanger, zijn ze Coldplaywaardigquote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
En dan denken dat ze helemaal Rock 'n Roll zijn met hun tienerpop
Oh die had ik je voor nop gePMdquote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Anders wilde ze haar echte naam niet vertellen![]()
Ach, tis veur laterderder ook wel es leuk om terug te kunnen kijken hoe het was en wat er allemaal gebeurd is
Ik snap het wel als mensen het stemgeluid van hem niks vinden, of de nummers, maar kan me nooit voorstellen dat ze in het algemeen slecht zijn qua optreden.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Kane heb ik 1x gezien, toen had ik kaartjes gehad voor hun concert op Malieveld, en alhoewel ik Dinand onuitstaanbaar vind was dat nog een best goed concert.
En dat zeg je nu pasquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El, ik maak woensdag of donderdag ff een topic, zoals beloofd
Wilde morning zeggen en toen keek ik rechtsonderquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wilde morning zeggen en toen keek ik rechtsonder
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Middag Em EL![]()
Ik zal nog ff wat foto's maken van de berg puin naast het huis.
Ga maar ff het gras maaien voor het gaat regenen.quote:
Breekwerk en het frezen is inmiddels klaar idd, deze week komt de stucadoor en dan kan het opbouwen beginnenquote:
quote:
Oh ja hoor!quote:
Heb je ritueel afscheid genomen van de schimmel?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Breekwerk en het frezen is inmiddels klaar idd, deze week komt de stucadoor en dan kan het opbouwen beginnen
Ik heb vannacht alles open gehad, nu is het wel te doen, Maar het is niet grappig om in de schemering in je woonkamer te zitten omdat je de rolluiken toch maar dicht houdt.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ja hoor!![]()
Maar goed dat het vanavond gaat afkoelen, m´n slaapkamer is echt bloody hot!
Jupquote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je ritueel afscheid genomen van de schimmel?![]()
![]()
Ga je hem lekker opsluiten.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Alleen moet ik morgen wel ff met schimmel isolerende verf het plafond insmeren, anders kan het uiteindelijk ook weer door het nieuwe verlaagde plafond heen trekken
Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je hem lekker opsluiten.Plafond schilderen is niet het leukste werk, maar dit is voor het goede doel. Wat zul jij straks heerlijk kunnen badderen.
Ja het strandweer is voorbijquote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Hou rekening met een slotje op ESF.
Nu echt (waarschijnlijk)
Shalalie!![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Nu echt (waarschijnlijk)
Shalalie!![]()
Ll, je wordt gewoon nog wel eens liefquote:Op zondag 6 juni 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nou het was
Laf oh laf
I gotta tell you how I feel about you
Coz
I ohohoooo I cant go a minute without your love
met jullie
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Nu echt (waarschijnlijk)
Shalalie!![]()
KSssstquote:Op zondag 6 juni 2010 13:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ll, je wordt gewoon nog wel eens lief
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef Dirkh het volgende:
Echt een zwarte dag, mijn moeder komt ook nog op visite.
Lapo hunten hunten.quote:
Neen, je bent in het verkeerde topic. Niemand doet dat hier.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:58 schreef D. het volgende:
Ik kreeg een PM met het verzoek om hier Lapo te komen roepen, klopt dat?
Lapo hunten hunten hunten hunten x 10 miljoen oneindig.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lapo hunten hunten hunten hunten x 10 miljoen oneindig.
Nee maar er was nog een of andere slettenclub die in die jurkjes liep, zonder er iets eronder ofzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij ook al zo'n oranje Bavaria-jurk aan hebt gehad, klopt dat poes?
Nopequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar er was nog een of andere slettenclub die in die jurkjes liep, zonder er iets eronder ofzo.![]()
![]()
![]()
Eentje was alleen beetje chubby, dat was jammer. En die jurkjes kropen steeds omhoog, dus om de 10 passen konden ze het weer omlaag trekken want het kwam allemaal maar net over de billen![]()
Bedoel dus met 'zonder iets eronder' een legging of panty ofzo. Neem aan dat ze wel ondergoed aan hadden.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar er was nog een of andere slettenclub die in die jurkjes liep, zonder er iets eronder ofzo.![]()
![]()
![]()
Eentje was alleen beetje chubby, dat was jammer. En die jurkjes kropen steeds omhoog, dus om de 10 passen konden ze het weer omlaag trekken want het kwam allemaal maar net over de billen![]()
Nee, maar anders heb ik nog steeds ogen hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die van Jou was zeker niet mee of wel?
Geun ideequote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Jullie weten allemaal hoe je een nieuw topic moet openen?
Billenkoek.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar anders heb ik nog steeds ogen hoor
DAT THIS KAN IN THE NETHERLANDSquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er gingen op een eind nog paar voetballers inderdaad shirtloos het ererondje lopenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik visualiseer dat zij dan die lekkere ontblote voetballerssssslijven heeft waar kunnen nemen
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er gingen op een eind nog paar voetballers inderdaad shirtloos het ererondje lopen
Lof o Lofquote:Op zondag 6 juni 2010 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes but het is nog verrry mutsj erger in Duitsland, met luf oh laf.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
En Edje vd Sar werd vooraf gehuldigd en ging beetje huilen, en er vloog een straaljagert laag over de Arena om Oranje succes te wensen aangezien ze gister ofzo nog naar Z-A zijn gevlogen voor 't WK
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Wedden dat ze ons nu gewoon nog een paar uur laten lopen aanmodderen
Ja hij werd officier in de orde van Oranje-Nassau ofzo.quote:
Vanvond is het hier nog niet dichtquote:Op zondag 6 juni 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Wedden dat ze ons nu gewoon nog een paar uur laten lopen aanmodderen
Ja inderdaad, dat was wel een beetje een fail. Wij zeiden het nog toen hij zo mega goed speelde, snel wisselen want straks blesseert hij weer wat. Oh zo'n goeie voetballer, maar een lichaam van porselein volgens mijquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ab Klink kwam het opspelden en werd uitgefloten![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat was wel een beetje een fail. Wij zeiden het nog toen hij zo mega goed speelde, snel wisselen want straks blesseert hij weer wat. Oh zo'n goeie voetballer, maar een lichaam van porselein volgens mij
quote:
quote:
Zuidelijke mannen Ketjequote:
Ook danquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook dan. Zuidelijke mannen zijn Sterk en Knap ende Seksah.
Behalve als ze voetbalbenen hebben.
Dat laatste heeft Robben dus weer nietquote:Op zondag 6 juni 2010 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook dan. Zuidelijke mannen zijn Sterk en Knap ende Seksah.
Behalve als ze voetbalbenen hebben.
Zulleh we efkes keigaaf hendig sjiek brommers kiek'nquote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja vooral sekseh dat zachte-ei-dialect zeker"Keigaaf" Doemaarnietnee
Wil je nu echt met ruzie uit elkaar gaan hmmm?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja vooral sekseh dat zachte-ei-dialect zeker"Keigaaf" Doemaarnietnee
Wij kiek'n niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zulleh we efkes keigaaf hendig sjiek brommers kiek'n
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je nu echt met ruzie uit elkaar gaan hmmm?
quote:
D'r zit nu een FA met popcorn.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |