Eh, ze wisselen toch halverwege van doel?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:29 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem niet gezien hoor (heb ook maar met een half oog gekeken).
Hij zat achter het Hongaarse doel, vierde rij. En dat doel is toch genoeg in beeld geweest
In de eerste helft achter het Hongaarse doel idd. Tweede helft ook, heb je al dat publiek niet heel snel van plaats zien verwisselen in de pauze?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, ze wisselen toch halverwege van doel?
Ik heb alleen de 2e helft gezien, als ie toen achter het Nederlandse doel zat klopt het vast wel dat ik m niet gezien heb
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
[..]
In de eerste helft achter het Hongaarse doel idd. Tweede helft ook, heb je al dat publiek niet heel snel van plaats zien verwisselen in de pauze?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:33 schreef Greys het volgende:
heb je al dat publiek niet heel snel van plaats zien verwisselen in de pauze?
Ja hé, mijn Mr zat zelfs te jubelen net.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
OMG, wie is dit zingende wonder bij Paul de Leeuw
Dame die altijd in de Amerikaanse subway zingt met twee kleine boxjes en daarmee geld ophaalt.
Was gezien door een Nederlandse en zingt nu bij Paul. Allemachtig, wat goed. *kippenvel*
Piscesquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ga zo naar bed, heb een oogontsteking, dus laptop werkt niet zo lekker.
Tot hier of elders Tombo![]()
Die wil ik zienquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zwarte slippers
Ik heb wel twee bavaria-jurkjes
Die liggen in mn auto
Neem nog een wijntjequote:Op zondag 6 juni 2010 00:41 schreef Goodbye het volgende:
Maaaakt nie it! Ik vind he wel geZELLIG ALS WE MORGEN NOG OPEN ZIJN!
Ne, ik ga nu slapenn, doeehoeeeggggquote:
Lafjoetoequote:
We trekken het gewoon door tot volgend jaarquote:Op zondag 6 juni 2010 00:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ben benieuwd wanneer een FA het doorheeft. Ik ga mijn mond gewoon houden achter de schermen hoor.
Jij zei niks meer, de rest slaapt of is op stap, en ik hield ook V&A een beetje bijquote:Op zondag 6 juni 2010 01:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Iedereen is vast vertrokken omdat ESF toch dicht gaat?
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:06 schreef Cat22 het volgende:
Goedemorgen!![]()
We leven nog!![]()
Bon Jovi was gisteren gaaf.![]()
Zon, zee, kont in het zand en knetterharde muziek, best weer leuk voor een keer.Maar na afloop was ik wel gaar. En dan nog 2,5 uur terug in de bus.
Di-rect kon me meer boeien dan Kane moet ik zeggen.quote:
Tis watquote:Op zondag 6 juni 2010 11:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Di-rect kon me meer boeien dan Kane moet ik zeggen.En ik was niet de enige. Dinand viel het ook op.
Het was wel duidelijk dat de meerderheid voor Bon Jovi kwam en dat er best wat volk was wat normaal niet naar festivals komt.
Maar het was wel heel gezellig in het Bankgiroloterij winnaars vak. Allemaal een gratis flesje drinken én een hoedje. En we mochten gratis plassen.Eckte vips dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |