Zo af en toe wel twitteren, denk ik. Maar ik wilde wel een soort van dagboekje qua route en bezienswaardigheden onderweg. Misschien dat ik dat ook wel als reisverslag in TRV post. ik zie wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je tijdens je reis nog ergens een verslagje posten of pas bij terugkomst?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo af en toe wel twitteren, denk ik. Maar ik wilde wel een soort van dagboekje qua route en bezienswaardigheden onderweg. Misschien dat ik dat ook wel als reisverslag in TRV post. ik zie wel.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal zo eens wat deuren open gooien, ik smelt nog net niet weg hier, tropisch
Make up your mind woman!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boodschapse!
Ik sluit straks de deuren hoor, straks gluren alle mannen mee
Huh wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben thuis![]()
Gedouched ook, zat onder het smeer
quote:
Of ze doet het eromquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die meid van Stekelenburg is ook niet de slimste zeker.... "Yolanthe Cabau van Kasberg"
Kasberg?
quote:
Ik heb vanmiddag de band van mn nichtje geprobeerd te plakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de band van mn nichtje geprobeerd te plakken
Een vrouw die wat van techniek weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Een vrouw die wat van techniek weet!Ik kan ook een ventiel verwisselen, maar dat was er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kan ook een autoband verwisselen
[/showoff]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
We zijn alleen...quote:
Denk je dat we het samen redden?quote:
Nee, zwarte slippersquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zwarte slippers
Ik heb wel twee bavaria-jurkjes
Die liggen in mn auto