Zo af en toe wel twitteren, denk ik. Maar ik wilde wel een soort van dagboekje qua route en bezienswaardigheden onderweg. Misschien dat ik dat ook wel als reisverslag in TRV post. ik zie wel.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je tijdens je reis nog ergens een verslagje posten of pas bij terugkomst?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo af en toe wel twitteren, denk ik. Maar ik wilde wel een soort van dagboekje qua route en bezienswaardigheden onderweg. Misschien dat ik dat ook wel als reisverslag in TRV post. ik zie wel.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zal zo eens wat deuren open gooien, ik smelt nog net niet weg hier, tropisch
Make up your mind woman!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Boodschapse!
Ik sluit straks de deuren hoor, straks gluren alle mannen mee
Huh wat?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:38 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben thuis![]()
Gedouched ook, zat onder het smeer
quote:
Of ze doet het eromquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Die meid van Stekelenburg is ook niet de slimste zeker.... "Yolanthe Cabau van Kasberg"
Kasberg?
quote:
Ik heb vanmiddag de band van mn nichtje geprobeerd te plakkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de band van mn nichtje geprobeerd te plakken
Een vrouw die wat van techniek weet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:49 schreef JJH het volgende:
[..]
Een vrouw die wat van techniek weet!Ik kan ook een ventiel verwisselen, maar dat was er nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik kan ook een autoband verwisselen
[/showoff]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
We zijn alleen...quote:
Denk je dat we het samen redden?quote:
Nee, zwarte slippersquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, zwarte slippers
Ik heb wel twee bavaria-jurkjes
Die liggen in mn auto
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk! Wat voor stof is het, gewoon iets katoen?Ik dacht een of ander lellebellerig plastic ding
, ik heb ze nog niet gezien
Ik voel dat er iemand meekijktquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik verwacht elk moment nu iemand die de slowchat binnenstormd
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk
Ze zitten nog in de verpakking
Maar Ll zei dat de kwaliteit goed was dacht ik, dat het niet plastic-achtig was
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:08 schreef tombolafan het volgende:
Ik verwacht elk moment nu iemand die de slowchat binnenstormd
quote:
quote:
quote:
Ja, die met die oranje cowboyhoed he!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Hoi!
Hebben jullie Ll nog op tv gezien bij het voetbal?
Hij was die ene met dat rood wit blauwe vlaggetje, naast die kerel in het oranje!
Ik vond het ook een mooi nummerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Oh shit nou moet ik zo huilen om dit nummer
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:18 schreef Greys het volgende:
Hoi!
Hebben jullie Ll nog op tv gezien bij het voetbal?
Hij was die ene met dat rood wit blauwe vlaggetje, naast die kerel in het oranje!
Één van jullie 2 liegtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Relaxte Zaterdag gehad Greys?
LL was erg herkenbaar ja, wie had dat gedacht zonder ESF vlag
quote:
Ja heerlijk! Eerst schandalig uitgeslapen (nadat ik eerst om half acht de hond moest uitlatenquote:
Nou he? Zag hem meteen!quote:LL was erg herkenbaar ja, wie had dat gedacht zonder ESF vlag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Eerst schandalig uitgeslapen (nadat ik eerst om half acht de hond moest uitlatenen Heer G drumles ging geven), daarna lekker uitgebreid rondgehangen, voetbal gekeken, door het durp gewandeld en boodschapjes gedaan. En lekker gelezen enzo. Lekker!
[..]
Nou he? Zag hem meteen!Weet je wel waar ie zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn collega zat eens meteen boven een heel apart spandoek, die hebben we toen wel gespot
Anders is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg natuurlijk
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Weet je wel waar ie zat?
Mijn collega zat eens meteen boven een heel apart spandoek, die hebben we toen wel gespot
Anders is het echt zoeken naar een speld in een hooiberg natuurlijk
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja heerlijk! Eerst schandalig uitgeslapen (nadat ik eerst om half acht de hond moest uitlatenen Heer G drumles ging geven), daarna lekker uitgebreid rondgehangen, voetbal gekeken, door het durp gewandeld en boodschapjes gedaan. En lekker gelezen enzo. Lekker!
Hij had toch een oranje hoed op zn manen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dit leeuwtje, met manen, liet ons niet in ons hempie staan hoor, je spot hem zo
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij had toch een oranje hoed op zn manen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |