Jawelquote:
Over je verbouwing? Moet dat van Mlquote:Op zondag 6 juni 2010 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El, ik maak woensdag of donderdag ff een topic, zoals beloofd
Ik ben het in deze eensch met Ml-etje.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over je verbouwing? Moet dat van MlStrenge tante
Mannen.quote:
Anders wilde ze haar echte naam niet vertellenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over je verbouwing? Moet dat van MlStrenge tante
Ja zeker met die nieuwe zanger, zijn ze Coldplaywaardigquote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
En dan denken dat ze helemaal Rock 'n Roll zijn met hun tienerpop
Oh die had ik je voor nop gePMdquote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Anders wilde ze haar echte naam niet vertellen![]()
Ach, tis veur laterderder ook wel es leuk om terug te kunnen kijken hoe het was en wat er allemaal gebeurd is
Ik snap het wel als mensen het stemgeluid van hem niks vinden, of de nummers, maar kan me nooit voorstellen dat ze in het algemeen slecht zijn qua optreden.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Kane heb ik 1x gezien, toen had ik kaartjes gehad voor hun concert op Malieveld, en alhoewel ik Dinand onuitstaanbaar vind was dat nog een best goed concert.
En dat zeg je nu pasquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El, ik maak woensdag of donderdag ff een topic, zoals beloofd
Wilde morning zeggen en toen keek ik rechtsonderquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wilde morning zeggen en toen keek ik rechtsonder
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Middag Em EL![]()
Ik zal nog ff wat foto's maken van de berg puin naast het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |