Jawelquote:
Over je verbouwing? Moet dat van Mlquote:Op zondag 6 juni 2010 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El, ik maak woensdag of donderdag ff een topic, zoals beloofd
Ik ben het in deze eensch met Ml-etje.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over je verbouwing? Moet dat van MlStrenge tante
Mannen.quote:
Anders wilde ze haar echte naam niet vertellenquote:Op zondag 6 juni 2010 11:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over je verbouwing? Moet dat van MlStrenge tante
Ja zeker met die nieuwe zanger, zijn ze Coldplaywaardigquote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
En dan denken dat ze helemaal Rock 'n Roll zijn met hun tienerpop
Oh die had ik je voor nop gePMdquote:Op zondag 6 juni 2010 11:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Anders wilde ze haar echte naam niet vertellen![]()
Ach, tis veur laterderder ook wel es leuk om terug te kunnen kijken hoe het was en wat er allemaal gebeurd is
Ik snap het wel als mensen het stemgeluid van hem niks vinden, of de nummers, maar kan me nooit voorstellen dat ze in het algemeen slecht zijn qua optreden.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:26 schreef Loveless85 het volgende:
Kane heb ik 1x gezien, toen had ik kaartjes gehad voor hun concert op Malieveld, en alhoewel ik Dinand onuitstaanbaar vind was dat nog een best goed concert.
En dat zeg je nu pasquote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Em El, ik maak woensdag of donderdag ff een topic, zoals beloofd
Wilde morning zeggen en toen keek ik rechtsonderquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Wilde morning zeggen en toen keek ik rechtsonder
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh Middag Em EL![]()
Ik zal nog ff wat foto's maken van de berg puin naast het huis.
Ga maar ff het gras maaien voor het gaat regenen.quote:
Breekwerk en het frezen is inmiddels klaar idd, deze week komt de stucadoor en dan kan het opbouwen beginnenquote:
quote:
Oh ja hoor!quote:
Heb je ritueel afscheid genomen van de schimmel?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Breekwerk en het frezen is inmiddels klaar idd, deze week komt de stucadoor en dan kan het opbouwen beginnen
Ik heb vannacht alles open gehad, nu is het wel te doen, Maar het is niet grappig om in de schemering in je woonkamer te zitten omdat je de rolluiken toch maar dicht houdt.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh ja hoor!![]()
Maar goed dat het vanavond gaat afkoelen, m´n slaapkamer is echt bloody hot!
Jupquote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je ritueel afscheid genomen van de schimmel?![]()
![]()
Ga je hem lekker opsluiten.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup![]()
Alleen moet ik morgen wel ff met schimmel isolerende verf het plafond insmeren, anders kan het uiteindelijk ook weer door het nieuwe verlaagde plafond heen trekken
Jaquote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je hem lekker opsluiten.Plafond schilderen is niet het leukste werk, maar dit is voor het goede doel. Wat zul jij straks heerlijk kunnen badderen.
Ja het strandweer is voorbijquote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Hou rekening met een slotje op ESF.
Nu echt (waarschijnlijk)
Shalalie!![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Nu echt (waarschijnlijk)
Shalalie!![]()
Ll, je wordt gewoon nog wel eens liefquote:Op zondag 6 juni 2010 13:51 schreef Loveless85 het volgende:
Nou het was
Laf oh laf
I gotta tell you how I feel about you
Coz
I ohohoooo I cant go a minute without your love
met jullie
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef Greys het volgende:
Nu echt (waarschijnlijk)
Shalalie!![]()
KSssstquote:Op zondag 6 juni 2010 13:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]