quote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef Dirkh het volgende:
Echt een zwarte dag, mijn moeder komt ook nog op visite.
Lapo hunten hunten.quote:
Neen, je bent in het verkeerde topic. Niemand doet dat hier.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:58 schreef D. het volgende:
Ik kreeg een PM met het verzoek om hier Lapo te komen roepen, klopt dat?
Lapo hunten hunten hunten hunten x 10 miljoen oneindig.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:59 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lapo hunten hunten hunten hunten x 10 miljoen oneindig.
Nee maar er was nog een of andere slettenclub die in die jurkjes liep, zonder er iets eronder ofzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoorde dat jij ook al zo'n oranje Bavaria-jurk aan hebt gehad, klopt dat poes?
Nopequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar er was nog een of andere slettenclub die in die jurkjes liep, zonder er iets eronder ofzo.![]()
![]()
![]()
Eentje was alleen beetje chubby, dat was jammer. En die jurkjes kropen steeds omhoog, dus om de 10 passen konden ze het weer omlaag trekken want het kwam allemaal maar net over de billen![]()
Bedoel dus met 'zonder iets eronder' een legging of panty ofzo. Neem aan dat ze wel ondergoed aan hadden.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar er was nog een of andere slettenclub die in die jurkjes liep, zonder er iets eronder ofzo.![]()
![]()
![]()
Eentje was alleen beetje chubby, dat was jammer. En die jurkjes kropen steeds omhoog, dus om de 10 passen konden ze het weer omlaag trekken want het kwam allemaal maar net over de billen![]()
Nee, maar anders heb ik nog steeds ogen hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die van Jou was zeker niet mee of wel?
Geun ideequote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Cat22 het volgende:
Jullie weten allemaal hoe je een nieuw topic moet openen?
Billenkoek.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar anders heb ik nog steeds ogen hoor
DAT THIS KAN IN THE NETHERLANDSquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er gingen op een eind nog paar voetballers inderdaad shirtloos het ererondje lopenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik visualiseer dat zij dan die lekkere ontblote voetballerssssslijven heeft waar kunnen nemen
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er gingen op een eind nog paar voetballers inderdaad shirtloos het ererondje lopen
Lof o Lofquote:Op zondag 6 juni 2010 14:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Yes but het is nog verrry mutsj erger in Duitsland, met luf oh laf.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:04 schreef Loveless85 het volgende:
En Edje vd Sar werd vooraf gehuldigd en ging beetje huilen, en er vloog een straaljagert laag over de Arena om Oranje succes te wensen aangezien ze gister ofzo nog naar Z-A zijn gevlogen voor 't WK
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Wedden dat ze ons nu gewoon nog een paar uur laten lopen aanmodderen
Ja hij werd officier in de orde van Oranje-Nassau ofzo.quote:
Vanvond is het hier nog niet dichtquote:Op zondag 6 juni 2010 14:03 schreef Goodbye het volgende:
Wedden dat ze ons nu gewoon nog een paar uur laten lopen aanmodderen
Ja inderdaad, dat was wel een beetje een fail. Wij zeiden het nog toen hij zo mega goed speelde, snel wisselen want straks blesseert hij weer wat. Oh zo'n goeie voetballer, maar een lichaam van porselein volgens mijquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ab Klink kwam het opspelden en werd uitgefloten![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat was wel een beetje een fail. Wij zeiden het nog toen hij zo mega goed speelde, snel wisselen want straks blesseert hij weer wat. Oh zo'n goeie voetballer, maar een lichaam van porselein volgens mij
quote:
quote:
Zuidelijke mannen Ketjequote:
Ook danquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook dan. Zuidelijke mannen zijn Sterk en Knap ende Seksah.
Behalve als ze voetbalbenen hebben.
Dat laatste heeft Robben dus weer nietquote:Op zondag 6 juni 2010 14:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook dan. Zuidelijke mannen zijn Sterk en Knap ende Seksah.
Behalve als ze voetbalbenen hebben.
Zulleh we efkes keigaaf hendig sjiek brommers kiek'nquote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja vooral sekseh dat zachte-ei-dialect zeker"Keigaaf" Doemaarnietnee
Wil je nu echt met ruzie uit elkaar gaan hmmm?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja vooral sekseh dat zachte-ei-dialect zeker"Keigaaf" Doemaarnietnee
Wij kiek'n niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zulleh we efkes keigaaf hendig sjiek brommers kiek'n
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je nu echt met ruzie uit elkaar gaan hmmm?
quote:
D'r zit nu een FA met popcorn.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |