Ik heb niet gestemd (sorryquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Wasmasjien wasmasjien![]()
Ik heb trouwens gestemd en ik miste echt wel een paar hele goeie
Die had ik op twee gezet geloof ik , ik kende m ook niet, ik vond m meesterlijkquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd (sorry) maar, alhoewel ik het nummer niet ken, vond ik die nasi-bami-nasi geniaal.
Mama Appelsap
Nou nou wat voelen we ons weer verheven.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:58 schreef Roel_Jewel het volgende:.
En nee, dit soort debiele programma's luister ik niet.
Nee, de lol was na een paar keer wel van dat mama appelsap-geneuzel af. Voor mij hoeft niet elk nummer verneukt te worden.quote:
Idd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja als je je nummers laat verneuken door dat dr 1 seonde iets grappigs in te horen is dan kun je beter niet luisteren.
Deze oat moan bv, die voegt echt iets toe aan het nr
Dat dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wel, ik heb echt de grootste lol op mn zaterdagmiddag
Ja dit is niet een van de betere idd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
Alleen van Smells like teen spirit vind ik hem best wel slecht.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:![]()
7 jaar slechte sex omdat Radio 538 aan staat en als je Q aanzet wordt er ergens ter wereld een katje vermoord, ik lig echt in een deuk
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniaal idd! lach ook dubbel toen ze daar over begonnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:![]()
7 jaar slechte sex omdat Radio 538 aan staat en als je Q aanzet wordt er ergens ter wereld een katje vermoord, ik lig echt in een deuk
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh die stinkjood mama appelsap was wel goed
Ik moest ook hardop lachenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh die stinkjood mama appelsap was wel goed
hier haast verplicht, aangezien het FM-ontvangst hier zo brak is bij 3FM.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe ik luister gewoon oldschool op de rediowwww.
Kippesoep, kippesoep, kanariepoep
Daar zijn FM-radio's voor uitgevonden (brak of niet, dan hoor je iig nog enigszins waar t over gaat)... en fatsoenlijke providers/modems.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef gerbenp het volgende:
kan ik het internet weer resetten. Dus ik moet weer een stuk missen.
EXPERIABOX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Denk dat je idd de nieuwe modem moet hebben want ik heb in het begin 1x een korte hikup gehad en daarna niet meer. Heb zelfs het idee dat het beter is geworden sinds de snelheid omhoog is gegaan. 't is nu aardig stabiel te noemenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef gerbenp het volgende:
kan ik het internet weer resetten. Dus ik moet weer een stuk missen.
EXPERIABOX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
FM is hier niet te doen, helpdesk vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn FM-radio's voor uitgevonden... en fatsoenlijke providers/modems.
Welke heb je dan? 780WL?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
FM is hier niet te doen, helpdesk vanKPN
is niet te doen, 1x zeggen dat het aan bekabeling ligt, andere kreeg aan stroom. Waarom werkt het dan bij het andere modem wel goed?
. Ze willen niet toegeven dat het hun troep het is. Altijd neerleggen bij het persoon hé.
mobiel internet is hier niet te doen, vanwege prepaidquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:51 schreef alors het volgende:
Ik heb oldskool fm radio op mijn telefoon en mobiel internetmijn telefoon
![]()
787vquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke heb je dan? 780WL?
En welke heeft Hans?
Toch niet via T-Mobile dan hè? Want dan schiet je er alsnog niks mee op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:51 schreef alors het volgende:
Ik heb oldskool fm radio op mijn telefoon en mobiel internetmijn telefoon
![]()
Tijd om over te stappen naar een andere provider dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
FM is hier niet te doen, helpdesk vanKPN
is niet te doen, 1x zeggen dat het aan bekabeling ligt, andere kreeg aan stroom. Waarom werkt het dan bij het andere modem wel goed?
. Ze willen niet toegeven dat het hun troep het is. Altijd neerleggen bij het persoon hé.
Nee Hiquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch niet via T-Mobile dan hè? Want dan schiet je er alsnog niks mee op.
Ik niet hoor ik ben buiten bezig, oefenwedstrijden vind ik maar saai.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja nu is iedereen zeker voetbal aan t kijken![]()
Ik heb de tv aan zonder geluid
Dat kan toch helemaal niet timur!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:Ik heb gezegd dat ie een hele grote award heeft gewonnen
![]()
Oh er is Levi na de dood
Geniaalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:29 schreef alors het volgende:
Die arme Wes is volgens mij wijsgemaakt dat ie een soort van Grammy heeft gewonnen
Joh dies allang blij dat ie nog es ergens mag komenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:29 schreef alors het volgende:
Die arme Wes is volgens mij wijsgemaakt dat ie een soort van Grammy heeft gewonnen
Zeer weinig keuze hier. Ziggo of KPN (of andere zusterbedrijven, maar die horen ook weer bij het KPN netwerk)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen naar een andere provider dus.
* Sirolf heeft zéééér zelden downtime bij z'n thuisverbinding. Die is extreem stabiel.
Als WK staat voor Wereldse Klanken dan ben ik van de partij, anders mag je naar een ander topic verhuizen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:42 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Zullen we hier `t WK gaan kijken?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:42 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Zullen we hier `t WK gaan kijken?
Een geintje kan er niet meer in blijkbaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als WK staat voor Wereldse Klanken dan ben ik van de partij, anders mag je naar een ander topic verhuizen.
Tuurlijk wel, daarom ook diequote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een geintje kan er niet meer in blijkbaar![]()
quote:Zomer in Zaandam, Mimi ‘t is zomer, ik ga met Sander naar Mimi toe.
Luilak hang je jas op, Breng ons een dame, hang aan een regenboog, hiep hiep hoera!
iddquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Hij gaat gewoon een heel ander lied zingen die oplichter![]()
![]()
Hij zingt mee met de single.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Zomer in Zaandam![]()
Hebben ze echt gewoon de single dr in gegooid>
Ik heb geen webcamtoestanden
Dat zei hij ook: acapella for you holland guys!quote:
Uiteráárd!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:56 schreef alors het volgende:
Jammer dat ik nu geen webcam heb, neemt iemand die legendarische optreden op???
Ik heb ook het idee dat het niet echt zuiver klinkt zonder die singlequote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zei hij ook: acapella for you holland guys!
Kameroenquote:
QFTquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Complimenten voor de uitzending. Heb echt genoten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Echt welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:57 schreef -Hans- het volgende:
De upload loopt al, nog een kwartiertje oid.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben fan van Wes![]()
Krijgen we een youtibe linkje hiero???
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De upload loopt al, nog een kwartiertje oid.
Dat is wel zo, maar dit nummer is wel heerlijk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:17 schreef Sirolf het volgende:
En toch klinkt deze plaat van Madcon beter met de Flashmob-filmpjes van het songfestival erbij.
Oh dat was NOG leuker dan op de radio net dank je welquote:
Ergens is het heel logisch dat het gebeurd is, want 'we' hebben weer voer genoeg voor "Wat als..." theorieën.quote:
Nou, dat is er nu inderdaadquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ergens is het heel logisch dat het gebeurd is, want 'we' hebben weer voer genoeg voor "Wat als..." theorieën.
Zijn Lena en Graffiti6 al geweest eigenlijk?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:46 schreef -Hans- het volgende:
WK liedje dus ook al niet :S
Dat zou wel stoer zijn die op P1, maar verwacht ik eigenlijk nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn Lena en Graffiti6 al geweest eigenlijk?
Of missen we nu een hele obvious plaat?
Dat is nuquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:06 schreef -Hans- het volgende:
Geloof dat de Two Door Cinema Club zometeen is te horen @ That's Live, maar het kan ook een week later zijn dat ze zijn te horen...
Inderdaad. En nu Robben niet kan spelen gaan ze natuurlijk zeiken dat ze het NOOOOOOIT meer reddenquote:
Hij is wel erg belangrijk maar er lopen in het NL elftal meer goede voetballers rond die volgens mij de kar best kunnen trekken. Maar ja, met Robben ben je natuurlijk wel sterkerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inderdaad. En nu Robben niet kan spelen gaan ze natuurlijk zeiken dat ze het NOOOOOOIT meer redden. Moeten ze meer dan 1 goede speler meenemen
Waar heb je de foto gezien?quote:En dat van Rossi is ook klote. Heb je die foto gezien waar z'n enkel naar beneden stond in vergelijking met z'n scheenbeen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
Even in een spoiler wegens niet heel erg fijn beeldmateriaal:Hmm.. That's not supposed to bend that waySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest.
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:20 schreef Vinniiee het volgende:
Even in een spoiler wegens niet heel erg fijn beeldmateriaal:Oef, damnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De rest.![]()
Dat lijkt me niet erg gezond nee.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm.. That's not supposed to bend that way
Zelfs als je een low quality stream pakt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet erg gezond nee.
Geen SoD hier vanavond. Me pa heeft zo'n pauper pc waar de stream op hapert
Die wil ik niet luisteren. Bovendien is de standaard geluidskaart echt klote vergeleken met mijn eigen standaard geluidskaart @ asus p6tquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfs als je een low quality stream pakt?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:44 schreef Vinniiee het volgende:
Iemand toevallig deze Try before you die gezien?
Dik geniaal
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:28 schreef Dagoduck het volgende:
Clap Your Fucking Hands in the mix
En hoi
Voor geen meter inderdaad, helaasquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat wel, maar hij lijkt niet op Ou est le swimming pool..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |