quote:Zomer in Zaandam, Mimi ‘t is zomer, ik ga met Sander naar Mimi toe.
Luilak hang je jas op, Breng ons een dame, hang aan een regenboog, hiep hiep hoera!
iddquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Hij gaat gewoon een heel ander lied zingen die oplichter![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |