QFTquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Complimenten voor de uitzending. Heb echt genoten.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Complimenten voor de uitzending. Heb echt genoten.
Echt welquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:57 schreef -Hans- het volgende:
Complimenten voor de uitzending. Heb echt genoten.
De upload loopt al, nog een kwartiertje oid.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben fan van Wes![]()
Krijgen we een youtibe linkje hiero???
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De upload loopt al, nog een kwartiertje oid.
Dat is wel zo, maar dit nummer is wel heerlijk!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:17 schreef Sirolf het volgende:
En toch klinkt deze plaat van Madcon beter met de Flashmob-filmpjes van het songfestival erbij.
Oh dat was NOG leuker dan op de radio net dank je welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |