Hij zingt mee met de single.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:54 schreef oh-oh het volgende:
Zomer in Zaandam![]()
Hebben ze echt gewoon de single dr in gegooid>
Ik heb geen webcamtoestanden
Dat zei hij ook: acapella for you holland guys!quote:
Uiteráárd!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:56 schreef alors het volgende:
Jammer dat ik nu geen webcam heb, neemt iemand die legendarische optreden op???
Ik heb ook het idee dat het niet echt zuiver klinkt zonder die singlequote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat zei hij ook: acapella for you holland guys!
Kameroenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |