Dat kan toch helemaal niet timur!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:Ik heb gezegd dat ie een hele grote award heeft gewonnen
![]()
Oh er is Levi na de dood
Geniaalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:29 schreef alors het volgende:
Die arme Wes is volgens mij wijsgemaakt dat ie een soort van Grammy heeft gewonnen
Joh dies allang blij dat ie nog es ergens mag komenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:29 schreef alors het volgende:
Die arme Wes is volgens mij wijsgemaakt dat ie een soort van Grammy heeft gewonnen
Zeer weinig keuze hier. Ziggo of KPN (of andere zusterbedrijven, maar die horen ook weer bij het KPN netwerk)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om over te stappen naar een andere provider dus.
* Sirolf heeft zéééér zelden downtime bij z'n thuisverbinding. Die is extreem stabiel.
Als WK staat voor Wereldse Klanken dan ben ik van de partij, anders mag je naar een ander topic verhuizen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:42 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Zullen we hier `t WK gaan kijken?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:42 schreef Timo20 het volgende:
goedeMIDDAG!!
Zullen we hier `t WK gaan kijken?
Een geintje kan er niet meer in blijkbaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als WK staat voor Wereldse Klanken dan ben ik van de partij, anders mag je naar een ander topic verhuizen.
Tuurlijk wel, daarom ook diequote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Een geintje kan er niet meer in blijkbaar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |