Dat kan toch helemaal niet timur!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:29 schreef oh-oh het volgende:Ik heb gezegd dat ie een hele grote award heeft gewonnen
![]()
Oh er is Levi na de dood
Geniaalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:29 schreef alors het volgende:
Die arme Wes is volgens mij wijsgemaakt dat ie een soort van Grammy heeft gewonnen
Joh dies allang blij dat ie nog es ergens mag komenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:29 schreef alors het volgende:
Die arme Wes is volgens mij wijsgemaakt dat ie een soort van Grammy heeft gewonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |