Idd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja als je je nummers laat verneuken door dat dr 1 seonde iets grappigs in te horen is dan kun je beter niet luisteren.
Deze oat moan bv, die voegt echt iets toe aan het nr
Dat dusquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:03 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik wel, ik heb echt de grootste lol op mn zaterdagmiddag
Ja dit is niet een van de betere idd.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:12 schreef Bellatrix het volgende:
Alleen van Smells like teen spirit vind ik hem best wel slecht.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:![]()
7 jaar slechte sex omdat Radio 538 aan staat en als je Q aanzet wordt er ergens ter wereld een katje vermoord, ik lig echt in een deuk
![]()
![]()
![]()
![]()
Geniaal idd! lach ook dubbel toen ze daar over begonnenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:![]()
7 jaar slechte sex omdat Radio 538 aan staat en als je Q aanzet wordt er ergens ter wereld een katje vermoord, ik lig echt in een deuk
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh die stinkjood mama appelsap was wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |