Ik moest ook hardop lachenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:36 schreef oh-oh het volgende:![]()
7 jaar slechte sex omdat Radio 538 aan staat en als je Q aanzet wordt er ergens ter wereld een katje vermoord, ik lig echt in een deuk
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh die stinkjood mama appelsap was wel goed
hier haast verplicht, aangezien het FM-ontvangst hier zo brak is bij 3FM.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:41 schreef oh-oh het volgende:
Whehehehe ik luister gewoon oldschool op de rediowwww.
Kippesoep, kippesoep, kanariepoep
Daar zijn FM-radio's voor uitgevonden (brak of niet, dan hoor je iig nog enigszins waar t over gaat)... en fatsoenlijke providers/modems.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef gerbenp het volgende:
kan ik het internet weer resetten. Dus ik moet weer een stuk missen.
EXPERIABOX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Denk dat je idd de nieuwe modem moet hebben want ik heb in het begin 1x een korte hikup gehad en daarna niet meer. Heb zelfs het idee dat het beter is geworden sinds de snelheid omhoog is gegaan. 't is nu aardig stabiel te noemenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:39 schreef gerbenp het volgende:
kan ik het internet weer resetten. Dus ik moet weer een stuk missen.
EXPERIABOX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
FM is hier niet te doen, helpdesk vanquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn FM-radio's voor uitgevonden... en fatsoenlijke providers/modems.
Welke heb je dan? 780WL?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
FM is hier niet te doen, helpdesk vanKPN
is niet te doen, 1x zeggen dat het aan bekabeling ligt, andere kreeg aan stroom. Waarom werkt het dan bij het andere modem wel goed?
. Ze willen niet toegeven dat het hun troep het is. Altijd neerleggen bij het persoon hé.
mobiel internet is hier niet te doen, vanwege prepaidquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:51 schreef alors het volgende:
Ik heb oldskool fm radio op mijn telefoon en mobiel internetmijn telefoon
![]()
787vquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Welke heb je dan? 780WL?
En welke heeft Hans?
Toch niet via T-Mobile dan hè? Want dan schiet je er alsnog niks mee op.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:51 schreef alors het volgende:
Ik heb oldskool fm radio op mijn telefoon en mobiel internetmijn telefoon
![]()
Tijd om over te stappen naar een andere provider dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:50 schreef gerbenp het volgende:
[..]
FM is hier niet te doen, helpdesk vanKPN
is niet te doen, 1x zeggen dat het aan bekabeling ligt, andere kreeg aan stroom. Waarom werkt het dan bij het andere modem wel goed?
. Ze willen niet toegeven dat het hun troep het is. Altijd neerleggen bij het persoon hé.
Nee Hiquote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Toch niet via T-Mobile dan hè? Want dan schiet je er alsnog niks mee op.
Ik niet hoor ik ben buiten bezig, oefenwedstrijden vind ik maar saai.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja nu is iedereen zeker voetbal aan t kijken![]()
Ik heb de tv aan zonder geluid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |