Had dat met ons gedeeld, dan hadden we je kunnen troostenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zat twee weken te broeden en op een avond kwam ik thuis.
Eieren weg, Duifjes weg...![]()
![]()
![]()
Ik vertrouw de buurman niet, maar je moet hem het voordeel van de twijfel geven.
Die tuinstoel is zeker als opstapje gebruikt voor de buurttijgers?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Had dat met ons gedeeld, dan hadden we je kunnen troosten
Maar fuck zeg. Kan ook een ekster ofzo zijn geweest die de hele zooi heeft leeggeroofd
Hier ook gebeurd, maar dan met een merel die haar nestje met babies in mijn toiletraam had. Ik had er nog een tuinstoelkussen onder gelegd zodat de babies zacht zouden landen als ze moesten leren vliegen, maar dat hebben ze niet eens gehaald
TuinstoelKUSSENquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die tuinstoel is zeker als opstapje gebruikt voor de buurttijgers?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
TuinstoelKUSSENAls landingsbaan. En het lag bij mijn voordeur (
).
De tuinstoelen staan gewoon in de achtertuin. D'oh!
Happertjen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
TuinstoelKUSSENAls landingsbaan. En het lag bij mijn voordeur (
).
De tuinstoelen staan gewoon in de achtertuin. D'oh!
Moest hardop lachenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de buren denken nog steeds dat je mentaal in orde bent?
Das liev.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Had dat met ons gedeeld, dan hadden we je kunnen troosten
quote:Maar fuck zeg. Kan ook een ekster ofzo zijn geweest die de hele zooi heeft leeggeroofd
Hier ook gebeurd, maar dan met een merel die haar nestje met babies in mijn toiletraam had. Ik had er nog een tuinstoelkussen onder gelegd zodat de babies zacht zouden landen als ze moesten leren vliegen, maar dat hebben ze niet eens gehaald
Nou, die ekster die uiteindelijk het nestje heeft leeggeroofd... waarschijnlijk was het een bekendequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de buren denken nog steeds dat je mentaal in orde bent?
Heuj, daar kom ik vaakquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:56 schreef APK het volgende:
En ik vind het ook zo bijzonder dat ze in het centrum van Amsterdam zomaar mijn balkon komen bezoeken!
En de vetbolletjes waren op zeker? Ja, dan gaan ze naar de volgende lekkernijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die ekster die uiteindelijk het nestje heeft leeggeroofd... waarschijnlijk was het een bekende![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef APK het volgende:
Hmmz, het lukt mij niet om Servie te copy/ pasten.
De Spaanse versie!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef APK het volgende:
Hmmz, het lukt mij niet om Servie te copy/ pasten.
Ja, je vergeet elke keer wie ik ben, dus dan kom ik wel stalkenquote:
Vraag ff offie rammelt!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, je vergeet elke keer wie ik ben, dus dan kom ik wel stalken
Stoeah! Theiy blue?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De Spaanse versie!![]()
Balkanieros! Hop! Hop!
Stuur naar je eh... ex-schoonmoeder, was het toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Balkan Balkan Balkan, e Balkaneros, Vamos! !![]()
Maar weer net als vorige week: Wie de fuck ben jijquote:
De vrouw van je dromenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Maar weer net als vorige week: Wie de fuck ben jij![]()
![]()
Ja. maar de dochter van de ex-schoonmoeder viel hedenavond van haar fiets en ik moest echt even heel hard nadenken of ik naar de AH moest gaan om een stokbrood te kopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuur naar je eh... ex-schoonmoeder, was het toch?
Oh da's een makkelijke... elke man die me niet wil is homo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De vrouw van je dromen
Ook al droom je vaker van mannen waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's een makkelijke... elke man die me niet wil is homo.
Wat is de WATT?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
Greys de WATT gaat eruit.. ws dan.
Ze krijgen geen gemeenschapsgeld meer.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's een makkelijke... elke man die me niet wil is homo.
Pop podia R'damquote:
Wil je een foto van jezelf?quote:
Van dat stokbrood snap ik geen hol (en van de rest eigenlijk ook weinig) maar je ex-schoonmoeder is dus weer je schoonmoeder, begrijp ik?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ja. maar de dochter van de ex-schoonmoeder viel hedenavond van haar fiets en ik moest echt even heel hard nadenken of ik naar de AH moest gaan om een stokbrood te kopen.
She's home.![]()
Balkan, Balkan, Balkan.
Ik dacht het echtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, ik ga het voortaan ook invoeren!
gek he met zo'n postquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga ik maar effe een andere slow chat zoeken om nog een geile kerel aan de haak te slaan.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Jullie zijn er nog.![]()
Is Ll al teruggekeerd uit het duistere gevaarlijke Brabant?
quote:
Oh dear.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Van dat stokbrood snap ik geen hol (en van de rest eigenlijk ook weinig) maar je ex-schoonmoeder is dus weer je schoonmoeder, begrijp ik?En dan toch van Tombola dromen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, ik ga het voortaan ook invoeren!
Zeg!quote:
Volgens mij wil ik geen geile kerel en ook geen foto van jou.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg!
Leg nou eens uit dan? waarom die post dat je een geile kerel ging zoeken?
Dan doe ik misschien een foto
Whoopie erop af sturen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Huge spin in de kamerheeellllppppppppppppp!
Voel je niet verplicht inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dear.
![]()
Leek mij wel duidelijk, maar ik voel mij niet geroepen om mijn prive-leven verder uit te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh, okquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik geen geile kerel en ook geen foto van jou.
Effe NUUUNAAANEEE Zoeken!
Die slaaptquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht inderdaadNee idd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Deze vind ik wel zķ mooiquote:
Ik vind die van Rusland ook mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze vind ik wel zķ mooiMaar ik ben de enige hier geloof ik, heb ik al eerder gemerkt
Het zal de leeftijd wel zijnRock 'n Roll kids
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie de Spaanse hop hop hop Balkaneros versie gehoord?
En nu niet weer met dat ene nummer komen dat steeds erger wordt, dat begint als liefdesliedje maar... nou ja, ook eindigt als liefdesliedje maar dan andersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:34 schreef APK het volgende:
Lijkt mij duidelijk dat niemand op mijn 'NUUU NAA NEE' clip heeft geklikt.![]()
Barbaren...
Effe verder zoeken.
Oh daar had ik nou helemaal NIETS meequote:
En dan heb ik het niet over Greys die er weer zonodig tussendoor moet posten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah. De pot die geen pot is, maar wel een pot is.
Vreselijk!quote:
Reminderquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ja. maar de dochter van de ex-schoonmoeder viel hedenavond van haar fiets en ik moest echt even heel hard nadenken of ik naar de AH moest gaan om een stokbrood te kopen.
She's home.![]()
Balkan, Balkan, Balkan.
Waarom je wel of niet een stokbrood bij de Appie wilde kopen toen de dochter van je ex-schoonmoeder van haar fiets viel hedenochtend. Of iets in die richtingquote:
Knik knikquote:
Oh dat.quote:
Theiy shadyquote:
Step awayyyyyyyyyy from tha beer/wine/anythingwithalcohol*quote:
Ja jij ook een prettig weekend, pipo!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:55 schreef APK het volgende:
Gaat niet goed hier, zoek het maar lekker uit.
Ik ga weer terug naar WOS waar ze mij ook niet snappen.
Wine.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Step awayyyyyyyyyy from tha beer/wine/anythingwithalcohol*
wo ist der partyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom je wel of niet een stokbrood bij de Appie wilde kopen toen de dochter van je ex-schoonmoeder van haar fiets viel hedenochtend. Of iets in die richting
Oh enneh... wo ist der party(is het echt 'der' party? het klinkt zo alsof het fout is
)
Youtubeje?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef APK het volgende:
Effe Lena zoeken!
Ik kan het ook op de gitaar spelen!![]()
We zaten bij het NSF en ik dacht bij Shine (die draaiden ze vooraf als inloopmuziek) meteen 'wat was het toch eigenlijk een tof nummer'quote:
Tot volgend jaar!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten bij het NSF en ik dacht bij Shine (die draaiden ze vooraf als inloopmuziek) meteen 'wat was het toch eigenlijk een tof nummer'![]()
En als je ontwenningsverschijnselen krijgt sms je maar, dan gil ik af en toe Shalalie naar jequote:
Nah, ik he liever werk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je ontwenningsverschijnselen krijgt sms je maar, dan gil ik af en toe Shalalie naar je
Ik was mijn reacties aan het verwijderen.quote:
En succes met je stokbrood, morgenochtend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was mijn reacties aan het verwijderen.![]()
Ach.
De Duif komt nog steeds eten, ik ga nu efffe een boterham klaarleggen om buurman te ergeren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En succes met je stokbrood, morgenochtend.
Verslik je er niet in
Maar ESF raakt niet lost and forgottenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die draai ik nu als afscheidsnummer.
Vond het echt een prachtig nummer
Waarom?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:35 schreef Symphonic het volgende:
Deze versie gaat me in ieder geval veel langer heugen dan de voorgaande 10 versies bij elkaar
Omdat het eindelijk weer een SONGfestival was, en geen verkiezing van de bizarste act.quote:
Ja, de Balkankotsers kunnen weer even lekker terug in hun HEMA-dekbedje kruipen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Omdat het eindelijk weer een SONGfestival was, en geen verkiezing van de bizarste act.
Hoewel de winnaar van vorig jaar meeeer dan terecht was
dat zou je denken ja, t blijft wel erg lang openquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:27 schreef APK het volgende:
Oh, maar als ik wakker wordt is dit subforum dus dicht?
ik ben voorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
of het hypen voor esf 2011 begint wel erg vroeg
Dan zien we vast d'r zoon en d'r broer weerquote:Marga Bult krijgt eigen docu soap
AMSTERDAM - Marga Bult krijgt haar eigen reallife soap bij de regionale omroep Oost. De zangeres zit dit jaar 40 jaar in het vak.
'Ze mogen alles filmen, daar ben ik niet bang voor', vertelt Marga. 'Jan en ik zijn totaal verschillende types, maar we zijn al héél lang samen dus dat komt wel goed.'
Als de soap aanslaat, zou het kunnen dat-ie landelijk uitgezonden gaat worden. 'Dat is oorspronkelijk niet de bedoeling, maar als het komt dan komt het.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ze ons vergeten. Dat we niet genoeg indruk gemaakt hebben.
445 euro voor een halve finalequote:Ticket prices
The tickets for the Dress Rehearsalswere cheaper than for the Live Shows of the Semi-Finals and the Final - from approximately EUR 7 up to EUR 40. The cost of the tickets for the Semi-Finals (12th and 14th of May) was from EUR 18 up to EUR 445. The cost of the tickets for the Final (16th of May) was from EUR 22 to EUR 667. Approximately 20,000 people had a chance to attend each show.
Das toch niet gek, hele goeie plaatsen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik lees net dit op de site van het ESC over 2010:
[..]
445 euro voor een halve finale! 667 euro voor een finale
!?
Voor een dressrehearselquote:
Misschien niet, maar ik vind het duurquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das toch niet gek, hele goeie plaatsen?
Jij dacht bij het Eurosongfestival te gaan zitten voor een paar tientjes?quote:
Jaajajajajaja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij dacht bij het Eurosongfestival te gaan zitten voor een paar tientjes?
Kan toch 22 euro![]()
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jaajajajajaja.. Ik wil voor een dubbeltje op de eerste rang, sue me!
quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:21 schreef Greys het volgende:
Dirkh!Zie!
[..]
Dan zien we vast d'r zoon en d'r broer weer![]()
![]()
Oh nee, ik heb die zender niet
[ afbeelding ]
Stiekem willen ze ESF gewoon het hele jaar openhoudenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waarom eigenlijk? Foutje? Zijn de FA's ons vergeten? Zit er meer achter?
Kun je vast online kijken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:21 schreef Greys het volgende:
Dirkh!Zie!
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Ik nog nietquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:07 schreef Goodbye het volgende:
Ja zekerNu even rustig aan en mezelf straks nog even naar de sportschool slepen
![]()
Ik word al een beetje bruin
Lijkt me ook wel jaquote:
Ga met je kop de zon in, dan!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik nog niet![]()
[..]
Lijkt me ook wel ja
Ik geloof niet dat ze ons zijn vergeten, ze rekken het steeds om het dan verkapt open te laten staan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
quote:
Maar ik heb m'n oranje hoed mee voor de zonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goedzo
Dit weekend kunnen we er nog even van genieten, volgens mij gaat het daarna weer
regenen
Whyyyyyy?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik heb m'n oranje hoed mee voor de zonen uiteraard gewoon omdattie oranje is
Oh ja, goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces; ik heb t ff gevraagd net, en de slingers hangen nog :p
Oh ja, veel plezier!quote:
quote:
Ik heb vrij weinig met clubvoetbal, ik vind het Nederlands Elftal wel leuk, en dit is de 'uitzwaaiwedstrijd', hierna gaan ze naar Zuid-Afrika, en het afscheid van v/d Sar, dus dan vind ik het wel leuk. Ben wel vaker naar NL-elftal wedstrijd geweestquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voel je gęne soms?![]()
Maareh heb je wat met voetbal of is dit gratis Oranje-mee-onder-invloed-van-anderen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
Gratis is het overigens niet hoorWel een oefenwedstrijd, maar kaartjes zijn gewoon 35 euri
Niet? Wij hebben hem wel dus dan moeten jullie hem toch ook hebben?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:21 schreef Greys het volgende:
Dirkh!Zie!
[..]
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet? Wij hebben hem wel dus dan moeten jullie hem toch ook hebben?
Wij ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik ook maar eens kijken, al heb ik Digitenne, dus denk dat ik het niet heb.
Denk het tweede. Vergeten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Denk het ook die liggen ook heerlijk in de zonquote:
quote:
quote:
quote:
Ik ben trots op onsquote:01. 409 Pisces29
02. 357 tombolafan
04. 269 Loveless85
14. 187 DeZwabber
18. 176 Ml-etje
37. 132 Cat22
41. 124 Greys
44. 118 Tha_Erik
52. 108 TheVulture
79. 086 Muis006
91. 077 Dizzy-Miss-Lizzy
quote:
Ik heb geen idee wat mijn gemiddelde is qua postaantallen, maar het was gister haast een dagtaakquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op #3..
Das best een tijd geleden voor een vrijdag
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben weer weg
Misschien vanmiddag even online om te kijken of het hier nog open is
Ik ga t nederlands elftal maar kijken, misschien zie ik Ll met zn oranje hoed
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op #3..
Das best een tijd geleden voor een vrijdag
20016 (gemiddeld 54 per dag)quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mijn gemiddelde is qua postaantallen, maar het was gister haast een dagtaak
ach, zo actief ben ik hier niet.. ik was in de topics hier meer als lurkerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb jou niet als ESFSC-er erkend!
Solly
Zal vast opvallenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
En ik ben weer weg
Misschien vanmiddag even online om te kijken of het hier nog open is
Ik ga t nederlands elftal maar kijken, misschien zie ik Ll met zn oranje hoed
Klopt wel ongeveer met de topics die we volgespamd hebben jaquote:
quote:
Omdat de FA's op het strand liggen denk ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:42 schreef iBenny het volgende:
Hoezo is het hier eigenlijk nog niet dicht?
Strandweer FTW!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de FA's op het strand liggen denk ik
Gelijk hebben zequote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat de FA's op het strand liggen denk ik
Daarom wordt het doorpostenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:07 schreef Pisces29 het volgende:
FA's zijn op Zondag altijd wel in een nerdymood, dus dan sluit het huis denk ik
Ja, als er niemand terugpraatquote:
That's my middle namequote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
Zeg eeeeeeh, JJH?
* om zich heen kijkt *
Er is hier niemand anders...
Zullen wij het samen doen? [ afbeelding ]
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja maar.... maar....
Fuck it. Vanavond is het toch dicht, niemand die er achter komt.
Hoe zullen we beginnen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
En cat is toch aan de zwier
Whut waar?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
En cat is toch aan de zwier
*Schuift naar TF toequote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe zullen we beginnen? [ afbeelding ]
Die is naar concert at sea volgens mijquote:
*Gaat tegen JJH aanzitten*quote:
Concert at sea? Dat met John Fohn Jovi?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die is naar concert at sea volgens mijMannen scoren
* schudt arm af en gaat rechtop zittenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar ik reageerde op een eerder post.
*Slaat arm om TF heen
quote:
Leuk weerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben je spam aan het ruimen kom je dit tegen
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ho wacht!
Ik las te snel en dacht dat jij ongeduldig werd.
Ik ben omkoopbaarquote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk weer![]()
Niet tegen Cat zeggen he!
[..]
Hij dacht dat ik ongeduldig werdquote:
Ik dacht dat wij alleen waren en was gestopt met het kijken naar namen/UI's.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij dacht dat ik ongeduldig werd![]()
Wel fijn JJH, dat je ons gewoon door elkaar haalt op zo'n moment
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:45 schreef JJH het volgende:
[..]
[..]
Maar euhm. ML, wanna join? [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JJH!![]()
A - B - C - Ik doe niet meer mee
Ja eh, als jij er zomaar mensen bij gaat slepenquote:
Vis.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
Sta met 2 stukken vis in mijn handen en zie wanna join op het scherm verschijnen![]()
Weet wat je zegt
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:48 schreef Ml-etje het volgende:
Sta met 2 stukken vis in mijn handen en zie wanna join op het scherm verschijnen![]()
Weet wat je zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |