Ah, je bent dus zo'n ultra-rechtse intolerante nationalistische Wilders-stemmer die tegen homosuelen is?quote:Op zondag 11 april 2010 00:57 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben vrouw hoor![]()
Dus als ik op mannen val kom ik toch heul niet uit de kast?
quote:Op zondag 11 april 2010 01:01 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, je bent dus zo'n ultra-rechtse intolerante nationalistische Wilders-stemmer die tegen homosuelen is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nee, zoals ik al zei ik ben vrouw...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Slaap lekker Greys!quote:
Same here!quote:
Wat doe je dan in een ESC-topic?quote:Op zondag 11 april 2010 01:03 schreef tombolafan het volgende:
En nee, zoals ik al zei ik ben vrouw...
quote:Op zondag 11 april 2010 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Wat doe je dan in een ESC-topic?
Dit is toch homosueel only?
Dan ga ik maar effe een andere slow chat zoeken om nog een geile kerel aan de haak te slaan.quote:Op zondag 11 april 2010 01:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zitten hier meer hetero's dan homo's heur
Good Luck!quote:Op zondag 11 april 2010 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga ik maar effe een andere slow chat zoeken om nog een geile kerel aan de haak te slaan.
Hoiquote:Op zondag 11 april 2010 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga ik maar effe een andere slow chat zoeken om nog een geile kerel aan de haak te slaan.
Goedemorgen!quote:
Bah. Ben ik eens sociaal, mis ik weer vanalles.quote:Op zondag 11 april 2010 10:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Heb je vannacht mooi een zoekende homo gemist!
Sociaal zijn is ook heul niet slimquote:Op zondag 11 april 2010 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah. Ben ik eens sociaal, mis ik weer vanalles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |