Oeh, gelukkig dan maar.quote:Op zondag 11 april 2010 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Je naam staat er wel bij, rechtsonder
http://www.sgop.nl/smilie1.php
Helleuquote:
Daar heb ik nou NOOIT last vanquote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef APK het volgende:
Ik krijg opeens ontzettend veel zin om het met Sieneke te doen.
Ziek!
Een coupe vers mokka ijs eten?quote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef APK het volgende:
Ik krijg opeens ontzettend veel zin om het met Sieneke te doen.
Ziek!
Eigenlijk wilde ik 0.01¤ per post vragen, maar niemand gebruikt dat ding.quote:Op zondag 11 april 2010 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Is ie rechtenvrij?
Kunnen we hem gewoon in de OP laten staan?
Had ik dus ook nooit, maar ik zag haar in de OP en opeens dacht ik: 'Die Sieneke is een beest in bed!'quote:
Is er nog ergens een creatieve FOK!-er die de 'Gebaar-smiley' kan maken?quote:Op zondag 11 april 2010 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Een coupe vers mokka ijs eten?
Dan wel Het Gebaar er bij maken graag.
*hmmmmmm!*
Jij?quote:Op zondag 11 april 2010 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Is er nog ergens een creatieve FOK!-er die de 'Gebaar-smiley' kan maken?
Ik denk dat niet zo vaak over vrouwenquote:Op zondag 11 april 2010 00:44 schreef APK het volgende:
Had ik dus ook nooit, maar ik zag haar in de OP en opeens dacht ik: 'Die Sieneke is een beest in bed!'
NIET!quote:
Mijn creativiteit is overleden, ik ga binnenkort naar twee (verschillende) regressie-therapeuten om te kijken waar het in een vorig leven fout is gegaan.quote:Op zondag 11 april 2010 00:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij?
En anders DeZwabber, die van de draaiorgelsmiley.
Deze danmet een wapperhandje!
Is dit een 'uit de kast'-post of weet heel FOK! het al?quote:
Wat? Dat ik op mannen van?quote:Op zondag 11 april 2010 00:51 schreef APK het volgende:
[..]
Is dit een 'uit de kast'-post of weet heel FOK! het al?
Ik ben vrouw hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |