dat zou je denken ja, t blijft wel erg lang openquote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:27 schreef APK het volgende:
Oh, maar als ik wakker wordt is dit subforum dus dicht?
ik ben voorquote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
of het hypen voor esf 2011 begint wel erg vroeg
Dan zien we vast d'r zoon en d'r broer weerquote:Marga Bult krijgt eigen docu soap
AMSTERDAM - Marga Bult krijgt haar eigen reallife soap bij de regionale omroep Oost. De zangeres zit dit jaar 40 jaar in het vak.
'Ze mogen alles filmen, daar ben ik niet bang voor', vertelt Marga. 'Jan en ik zijn totaal verschillende types, maar we zijn al héél lang samen dus dat komt wel goed.'
Als de soap aanslaat, zou het kunnen dat-ie landelijk uitgezonden gaat worden. 'Dat is oorspronkelijk niet de bedoeling, maar als het komt dan komt het.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik denk dat ze ons vergeten. Dat we niet genoeg indruk gemaakt hebben.
445 euro voor een halve finalequote:Ticket prices
The tickets for the Dress Rehearsalswere cheaper than for the Live Shows of the Semi-Finals and the Final - from approximately EUR 7 up to EUR 40. The cost of the tickets for the Semi-Finals (12th and 14th of May) was from EUR 18 up to EUR 445. The cost of the tickets for the Final (16th of May) was from EUR 22 to EUR 667. Approximately 20,000 people had a chance to attend each show.
Das toch niet gek, hele goeie plaatsen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Omg ik lees net dit op de site van het ESC over 2010:
[..]
445 euro voor een halve finale! 667 euro voor een finale
!?
Voor een dressrehearselquote:
Misschien niet, maar ik vind het duurquote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Das toch niet gek, hele goeie plaatsen?
Jij dacht bij het Eurosongfestival te gaan zitten voor een paar tientjes?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |