Maar ik heb m'n oranje hoed mee voor de zonquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goedzo
Dit weekend kunnen we er nog even van genieten, volgens mij gaat het daarna weer
regenen
Whyyyyyy?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar ik heb m'n oranje hoed mee voor de zonen uiteraard gewoon omdattie oranje is
Oh ja, goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:25 schreef Loveless85 het volgende:
Pisces; ik heb t ff gevraagd net, en de slingers hangen nog :p
Oh ja, veel plezier!quote:
quote:
Ik heb vrij weinig met clubvoetbal, ik vind het Nederlands Elftal wel leuk, en dit is de 'uitzwaaiwedstrijd', hierna gaan ze naar Zuid-Afrika, en het afscheid van v/d Sar, dus dan vind ik het wel leuk. Ben wel vaker naar NL-elftal wedstrijd geweestquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Voel je gêne soms?![]()
Maareh heb je wat met voetbal of is dit gratis Oranje-mee-onder-invloed-van-anderen?
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
Gratis is het overigens niet hoorWel een oefenwedstrijd, maar kaartjes zijn gewoon 35 euri
Niet? Wij hebben hem wel dus dan moeten jullie hem toch ook hebben?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:21 schreef Greys het volgende:
Dirkh!Zie!
[..]
Dan zien we vast d'r zoon en d'r broer weer![]()
![]()
Oh nee, ik heb die zender niet
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Niet? Wij hebben hem wel dus dan moeten jullie hem toch ook hebben?
Wij ookquote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmm, dan moet ik ook maar eens kijken, al heb ik Digitenne, dus denk dat ik het niet heb.
Denk het tweede. Vergeten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
Maar waarom eigenlijk? Foutje? Zijn de FA's ons vergeten? Zit er meer achter?
Denk het ook die liggen ook heerlijk in de zonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |