We zaten bij het NSF en ik dacht bij Shine (die draaiden ze vooraf als inloopmuziek) meteen 'wat was het toch eigenlijk een tof nummer'quote:
Tot volgend jaar!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten bij het NSF en ik dacht bij Shine (die draaiden ze vooraf als inloopmuziek) meteen 'wat was het toch eigenlijk een tof nummer'![]()
En als je ontwenningsverschijnselen krijgt sms je maar, dan gil ik af en toe Shalalie naar jequote:
Nah, ik he liever werk.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
En als je ontwenningsverschijnselen krijgt sms je maar, dan gil ik af en toe Shalalie naar je
Ik was mijn reacties aan het verwijderen.quote:
En succes met je stokbrood, morgenochtend.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:25 schreef APK het volgende:
[..]
Ik was mijn reacties aan het verwijderen.![]()
Ach.
Die draai ik nu als afscheidsnummer.quote:
De Duif komt nog steeds eten, ik ga nu efffe een boterham klaarleggen om buurman te ergeren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
En succes met je stokbrood, morgenochtend.
Verslik je er niet in
Maar ESF raakt niet lost and forgottenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die draai ik nu als afscheidsnummer.
Vond het echt een prachtig nummer
Waarom?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:35 schreef Symphonic het volgende:
Deze versie gaat me in ieder geval veel langer heugen dan de voorgaande 10 versies bij elkaar
Omdat het eindelijk weer een SONGfestival was, en geen verkiezing van de bizarste act.quote:
Ja, de Balkankotsers kunnen weer even lekker terug in hun HEMA-dekbedje kruipen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 01:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Omdat het eindelijk weer een SONGfestival was, en geen verkiezing van de bizarste act.
Hoewel de winnaar van vorig jaar meeeer dan terecht was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |