Had dat met ons gedeeld, dan hadden we je kunnen troostenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zat twee weken te broeden en op een avond kwam ik thuis.
Eieren weg, Duifjes weg...![]()
![]()
![]()
Ik vertrouw de buurman niet, maar je moet hem het voordeel van de twijfel geven.
Die tuinstoel is zeker als opstapje gebruikt voor de buurttijgers?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Had dat met ons gedeeld, dan hadden we je kunnen troosten
Maar fuck zeg. Kan ook een ekster ofzo zijn geweest die de hele zooi heeft leeggeroofd
Hier ook gebeurd, maar dan met een merel die haar nestje met babies in mijn toiletraam had. Ik had er nog een tuinstoelkussen onder gelegd zodat de babies zacht zouden landen als ze moesten leren vliegen, maar dat hebben ze niet eens gehaald
TuinstoelKUSSENquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die tuinstoel is zeker als opstapje gebruikt voor de buurttijgers?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
TuinstoelKUSSENAls landingsbaan. En het lag bij mijn voordeur (
).
De tuinstoelen staan gewoon in de achtertuin. D'oh!
Happertjen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
TuinstoelKUSSENAls landingsbaan. En het lag bij mijn voordeur (
).
De tuinstoelen staan gewoon in de achtertuin. D'oh!
Moest hardop lachenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de buren denken nog steeds dat je mentaal in orde bent?
Das liev.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Had dat met ons gedeeld, dan hadden we je kunnen troosten
quote:Maar fuck zeg. Kan ook een ekster ofzo zijn geweest die de hele zooi heeft leeggeroofd
Hier ook gebeurd, maar dan met een merel die haar nestje met babies in mijn toiletraam had. Ik had er nog een tuinstoelkussen onder gelegd zodat de babies zacht zouden landen als ze moesten leren vliegen, maar dat hebben ze niet eens gehaald
Nou, die ekster die uiteindelijk het nestje heeft leeggeroofd... waarschijnlijk was het een bekendequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de buren denken nog steeds dat je mentaal in orde bent?
Heuj, daar kom ik vaakquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:56 schreef APK het volgende:
En ik vind het ook zo bijzonder dat ze in het centrum van Amsterdam zomaar mijn balkon komen bezoeken!
En de vetbolletjes waren op zeker? Ja, dan gaan ze naar de volgende lekkernijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die ekster die uiteindelijk het nestje heeft leeggeroofd... waarschijnlijk was het een bekende![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef APK het volgende:
Hmmz, het lukt mij niet om Servie te copy/ pasten.
De Spaanse versie!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef APK het volgende:
Hmmz, het lukt mij niet om Servie te copy/ pasten.
Ja, je vergeet elke keer wie ik ben, dus dan kom ik wel stalkenquote:
Vraag ff offie rammelt!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, je vergeet elke keer wie ik ben, dus dan kom ik wel stalken
Stoeah! Theiy blue?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De Spaanse versie!![]()
Balkanieros! Hop! Hop!
Stuur naar je eh... ex-schoonmoeder, was het toch?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:04 schreef APK het volgende:
[..]![]()
![]()
Balkan Balkan Balkan, e Balkaneros, Vamos! !![]()
Maar weer net als vorige week: Wie de fuck ben jijquote:
De vrouw van je dromenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Maar weer net als vorige week: Wie de fuck ben jij![]()
![]()
Ja. maar de dochter van de ex-schoonmoeder viel hedenavond van haar fiets en ik moest echt even heel hard nadenken of ik naar de AH moest gaan om een stokbrood te kopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Stuur naar je eh... ex-schoonmoeder, was het toch?
Oh da's een makkelijke... elke man die me niet wil is homo.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De vrouw van je dromen
Ook al droom je vaker van mannen waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's een makkelijke... elke man die me niet wil is homo.
Wat is de WATT?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef Ml-etje het volgende:
Greys de WATT gaat eruit.. ws dan.
Ze krijgen geen gemeenschapsgeld meer.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's een makkelijke... elke man die me niet wil is homo.
Pop podia R'damquote:
Wil je een foto van jezelf?quote:
Van dat stokbrood snap ik geen hol (en van de rest eigenlijk ook weinig) maar je ex-schoonmoeder is dus weer je schoonmoeder, begrijp ik?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ja. maar de dochter van de ex-schoonmoeder viel hedenavond van haar fiets en ik moest echt even heel hard nadenken of ik naar de AH moest gaan om een stokbrood te kopen.
She's home.![]()
Balkan, Balkan, Balkan.
Ik dacht het echtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, ik ga het voortaan ook invoeren!
gek he met zo'n postquote:
quote:Op zondag 11 april 2010 01:12 schreef APK het volgende:
[..]
Dan ga ik maar effe een andere slow chat zoeken om nog een geile kerel aan de haak te slaan.
Jaquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Jullie zijn er nog.![]()
Is Ll al teruggekeerd uit het duistere gevaarlijke Brabant?
quote:
Oh dear.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Van dat stokbrood snap ik geen hol (en van de rest eigenlijk ook weinig) maar je ex-schoonmoeder is dus weer je schoonmoeder, begrijp ik?En dan toch van Tombola dromen?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat hebben, ik ga het voortaan ook invoeren!
Zeg!quote:
Volgens mij wil ik geen geile kerel en ook geen foto van jou.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg!
Leg nou eens uit dan? waarom die post dat je een geile kerel ging zoeken?
Dan doe ik misschien een foto
Whoopie erop af sturen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Huge spin in de kamerheeellllppppppppppppp!
Voel je niet verplicht inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dear.
![]()
Leek mij wel duidelijk, maar ik voel mij niet geroepen om mijn prive-leven verder uit te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh, okquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik geen geile kerel en ook geen foto van jou.
Effe NUUUNAAANEEE Zoeken!
Die slaaptquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht inderdaadNee idd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Deze vind ik wel zó mooiquote:
Ik vind die van Rusland ook mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze vind ik wel zó mooiMaar ik ben de enige hier geloof ik, heb ik al eerder gemerkt
Het zal de leeftijd wel zijnRock 'n Roll kids
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie de Spaanse hop hop hop Balkaneros versie gehoord?
En nu niet weer met dat ene nummer komen dat steeds erger wordt, dat begint als liefdesliedje maar... nou ja, ook eindigt als liefdesliedje maar dan andersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:34 schreef APK het volgende:
Lijkt mij duidelijk dat niemand op mijn 'NUUU NAA NEE' clip heeft geklikt.![]()
Barbaren...
Effe verder zoeken.
Oh daar had ik nou helemaal NIETS meequote:
En dan heb ik het niet over Greys die er weer zonodig tussendoor moet posten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah. De pot die geen pot is, maar wel een pot is.
Vreselijk!quote:
Reminderquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef APK het volgende:
[..]
Ja. maar de dochter van de ex-schoonmoeder viel hedenavond van haar fiets en ik moest echt even heel hard nadenken of ik naar de AH moest gaan om een stokbrood te kopen.
She's home.![]()
Balkan, Balkan, Balkan.
Waarom je wel of niet een stokbrood bij de Appie wilde kopen toen de dochter van je ex-schoonmoeder van haar fiets viel hedenochtend. Of iets in die richtingquote:
Knik knikquote:
Oh dat.quote:
Theiy shadyquote:
Step awayyyyyyyyyy from tha beer/wine/anythingwithalcohol*quote:
Ja jij ook een prettig weekend, pipo!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:55 schreef APK het volgende:
Gaat niet goed hier, zoek het maar lekker uit.
Ik ga weer terug naar WOS waar ze mij ook niet snappen.
Wine.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Step awayyyyyyyyyy from tha beer/wine/anythingwithalcohol*
wo ist der partyquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom je wel of niet een stokbrood bij de Appie wilde kopen toen de dochter van je ex-schoonmoeder van haar fiets viel hedenochtend. Of iets in die richting
Oh enneh... wo ist der party(is het echt 'der' party? het klinkt zo alsof het fout is
)
Youtubeje?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:48 schreef APK het volgende:
Effe Lena zoeken!
Ik kan het ook op de gitaar spelen!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |