Zeg!quote:
Volgens mij wil ik geen geile kerel en ook geen foto van jou.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg!
Leg nou eens uit dan? waarom die post dat je een geile kerel ging zoeken?
Dan doe ik misschien een foto
Whoopie erop af sturen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef Ml-etje het volgende:
Huge spin in de kamerheeellllppppppppppppp!
Voel je niet verplicht inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Oh dear.
![]()
Leek mij wel duidelijk, maar ik voel mij niet geroepen om mijn prive-leven verder uit te leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Oh, okquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:25 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij wil ik geen geile kerel en ook geen foto van jou.
Effe NUUUNAAANEEE Zoeken!
Die slaaptquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Voel je niet verplicht inderdaadNee idd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Deze vind ik wel zó mooiquote:
Ik vind die van Rusland ook mooiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze vind ik wel zó mooiMaar ik ben de enige hier geloof ik, heb ik al eerder gemerkt
Het zal de leeftijd wel zijnRock 'n Roll kids
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie de Spaanse hop hop hop Balkaneros versie gehoord?
En nu niet weer met dat ene nummer komen dat steeds erger wordt, dat begint als liefdesliedje maar... nou ja, ook eindigt als liefdesliedje maar dan andersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:34 schreef APK het volgende:
Lijkt mij duidelijk dat niemand op mijn 'NUUU NAA NEE' clip heeft geklikt.![]()
Barbaren...
Effe verder zoeken.
Oh daar had ik nou helemaal NIETS meequote:
En dan heb ik het niet over Greys die er weer zonodig tussendoor moet posten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ah. De pot die geen pot is, maar wel een pot is.
Vreselijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |