Had dat met ons gedeeld, dan hadden we je kunnen troostenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:47 schreef APK het volgende:
[..]
Zat twee weken te broeden en op een avond kwam ik thuis.
Eieren weg, Duifjes weg...![]()
![]()
![]()
Ik vertrouw de buurman niet, maar je moet hem het voordeel van de twijfel geven.
Die tuinstoel is zeker als opstapje gebruikt voor de buurttijgers?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Had dat met ons gedeeld, dan hadden we je kunnen troosten
Maar fuck zeg. Kan ook een ekster ofzo zijn geweest die de hele zooi heeft leeggeroofd
Hier ook gebeurd, maar dan met een merel die haar nestje met babies in mijn toiletraam had. Ik had er nog een tuinstoelkussen onder gelegd zodat de babies zacht zouden landen als ze moesten leren vliegen, maar dat hebben ze niet eens gehaald
TuinstoelKUSSENquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die tuinstoel is zeker als opstapje gebruikt voor de buurttijgers?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
TuinstoelKUSSENAls landingsbaan. En het lag bij mijn voordeur (
).
De tuinstoelen staan gewoon in de achtertuin. D'oh!
Happertjen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
TuinstoelKUSSENAls landingsbaan. En het lag bij mijn voordeur (
).
De tuinstoelen staan gewoon in de achtertuin. D'oh!
Moest hardop lachenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de buren denken nog steeds dat je mentaal in orde bent?
Das liev.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
Had dat met ons gedeeld, dan hadden we je kunnen troosten
quote:Maar fuck zeg. Kan ook een ekster ofzo zijn geweest die de hele zooi heeft leeggeroofd
Hier ook gebeurd, maar dan met een merel die haar nestje met babies in mijn toiletraam had. Ik had er nog een tuinstoelkussen onder gelegd zodat de babies zacht zouden landen als ze moesten leren vliegen, maar dat hebben ze niet eens gehaald
Nou, die ekster die uiteindelijk het nestje heeft leeggeroofd... waarschijnlijk was het een bekendequote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En de buren denken nog steeds dat je mentaal in orde bent?
Heuj, daar kom ik vaakquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:56 schreef APK het volgende:
En ik vind het ook zo bijzonder dat ze in het centrum van Amsterdam zomaar mijn balkon komen bezoeken!
En de vetbolletjes waren op zeker? Ja, dan gaan ze naar de volgende lekkernijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, die ekster die uiteindelijk het nestje heeft leeggeroofd... waarschijnlijk was het een bekende![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef APK het volgende:
Hmmz, het lukt mij niet om Servie te copy/ pasten.
De Spaanse versie!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef APK het volgende:
Hmmz, het lukt mij niet om Servie te copy/ pasten.
Ja, je vergeet elke keer wie ik ben, dus dan kom ik wel stalkenquote:
Vraag ff offie rammelt!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, je vergeet elke keer wie ik ben, dus dan kom ik wel stalken
Stoeah! Theiy blue?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De Spaanse versie!![]()
Balkanieros! Hop! Hop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |