V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
terug naar de gulden zeg ik !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 21:18 schreef mickeyD het volgende:
De euro is vandaag onder de 1,20 dollar gedoken. Eerder op de dag bereikte de Europese eenheidsmunt al de laagste koers in vier jaar tijd. Ook de olieprijs en de Europese en Amerikaanse beurzen leverden flink in.
De euro staat al tijden onder druk door de opgelopen overheidstekorten in eurolanden als Griekenland. De euro noteerde vandaag 1,1993 dollar, de laagste stand sinds 29 maart 2006
Het vorige Topic is 82?quote:
kijk nog eens in je pohiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:54 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Het vorige Topic is 82?
DE, ipv DX Das ook fail inderdaad.
quote:
Het helpt als je erbij vermeld dat je graag een price estimate van het item wil. Weet alleen niet of hun paypal troubles helemaal opgelost zijn, anders kan ie weinig voor je doen denk ik.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:46 schreef Byte_Me het volgende:
ga proberen iets van taobao te bestellen bij jack. hoe werkt dat? gewoon een mailtje sturen met de link?
Hiquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Het helpt als je erbij vermeld dat je graag een price estimate van het item wil. Weet alleen niet of hun paypal troubles helemaal opgelost zijn, anders kan ie weinig voor je doen denk ik.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:56 schreef emo_punkt_gif het volgende:
what the fuck staat er nou boven de quickreplySinds wanneer is dat?
Lurker met een account.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
al een maandje of twee. En van wie is u kloon?
zijn er alternatieven voor bestellen bij taobao?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:58 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Het helpt als je erbij vermeld dat je graag een price estimate van het item wil. Weet alleen niet of hun paypal troubles helemaal opgelost zijn, anders kan ie weinig voor je doen denk ik.
neequote:Op zondag 6 juni 2010 11:27 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
zijn er alternatieven voor bestellen bij taobao?
Niet om je af te vallen, maar.. Gawd, dat mensen nog steeds geheugen uit China bestellen.. ik verbaas mij er elke keer over.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef LiFePo4 het volgende:
Laatst een 16GB Micro SD gekocht op ebay, helaas is dit maar een 2GB...Claim bij Paypal aangemaakt, maar nu moet ik dat fucking ding terug sturen voor 6 euro, op mijn kosten! Wat te doen? Bij Paypal gaan klagen dat je dat niet wil, of iig niet op eigen kosten oid?
mwah, eigenlijk is http://www.taobaonow.com/ wel een alternatief, alleen hebben die een beetje een apart model van berekenen. ik geloof dat het zo was dat als je er een price estimate op vraagt, je een bedrag terug krijgt zonder hun fee en verzendkosten o.i.d. Daadwerkelijke bedrag ligt dus altijd hoger.quote:
Achja, ik heb gewoon een Genuine Sandisk 8GB bij DX gekocht, die doet het prima. Maar van MPebay is altijd kut.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Niet om je af te vallen, maar.. Gawd, dat mensen nog steeds geheugen uit China bestellen.. ik verbaas mij er elke keer over.
Als je toch leest over counterfeit geheugen, dan gaan er toch lampjes branden en geluidjes af '"DANGER WILL ROBINSON!!!" waardoor je weet dat er er niets van geheugen moet kopen..?Als je het prijsverschil ziet dan begrijp ik het eigenlijk al helemaal niet meer.. Of het moet echt zeldzaam spul zijn of echt _heel_ veel uitmaken qua prijs.. Enige geheugen waarbij ik beduidende prijs verschillen gezien heb tot nu toe is bij Sony MS.
[..]
mwah, eigenlijk is http://www.taobaonow.com/ wel een alternatief, alleen hebben die een beetje een apart model van berekenen. ik geloof dat het zo was dat als je er een price estimate op vraagt, je een bedrag terug krijgt zonder hun fee en verzendkosten o.i.d. Daadwerkelijke bedrag ligt dus altijd hoger.
Ik wou de gok wagenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Niet om je af te vallen, maar.. Gawd, dat mensen nog steeds geheugen uit China bestellen.. ik verbaas mij er elke keer over.
Als je toch leest over counterfeit geheugen, dan gaan er toch lampjes branden en geluidjes af '"DANGER WILL ROBINSON!!!" waardoor je weet dat er er niets van geheugen moet kopen..?Als je het prijsverschil ziet dan begrijp ik het eigenlijk al helemaal niet meer.. Of het moet echt zeldzaam spul zijn of echt _heel_ veel uitmaken qua prijs.. Enige geheugen waarbij ik beduidende prijs verschillen gezien heb tot nu toe is bij Sony MS.
[..]
mwah, eigenlijk is http://www.taobaonow.com/ wel een alternatief, alleen hebben die een beetje een apart model van berekenen. ik geloof dat het zo was dat als je er een price estimate op vraagt, je een bedrag terug krijgt zonder hun fee en verzendkosten o.i.d. Daadwerkelijke bedrag ligt dus altijd hoger.
Bestel aardig wat op eBay, goedkoper en soms ook beter. Zoals je zegt als je dreigt krijg je sowieso geld terug als het niet goed is. Vaak ook veel sneller dan DX e.d.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb helaas helemaal geen hands on ervaring met Ebay, maar lees hier toch al even mee, dus.. Volgens mij betaal je normaal gesproken met Paypal toch? ik denk dat het dan een idee is om de verkoper te mailen met jouw bevindingen (doe er ff een screenshot bij ter verduidelijking, het blijven Chinezen natuurlijk) en aan te geven dat je een paypal geschil aanmaakt. Mocht ie daarop niet reageren, dan zijn ze naar wat ik begrepen heb meestal wel gevoelig voor dreigementen m.b.t. negatieve feeback op Ebay.
Iemand trouwens wat tips voor ebay aankopen in China? Wil het toch ook nog eens een keertje proberen met een prulletje, zonnebril of zo, kijken of het enigzins te doen is.
Oooh de chineze ebay?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef neo2000 het volgende:
Voor de rest zelfde principe als middels taobao? gewoon ebay door translate.google.com gooien? En gebruik je de HongKong site van Ebay?
Inderdaad geen mail... misschien in de loop van de dagquote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef tokko1 het volgende:
Nogsteeds geen taobao van jack??![]()
laatste wat ik dr van gehoord had dat 't nog 13/14 dagen zou duren tot er weer Paypal was ...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:46 schreef HeaN82 het volgende:
Hi
Our account would be normal from next week. Please wait more days patiently, and i will send email to you immdiately when everything is normal.
Best regards,
Jack
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scheerapparaat he... ben benieuwd of het wat is! De scheermesjes uit China zijn wel ongelofelijk, dat is niet te evenaren.quote:Begin juni schreef joepie91 het volgende:
Focalprice heeft mijn pakketje verzonden!
Scheerapparaat + audiosplitter.
Welke scheermesjes? Ben nog op zoek naar goede mesjes voor weinig.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:59 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Scheerapparaat he... ben benieuwd of het wat is! De scheermesjes uit China zijn wel ongelofelijk, dat is niet te evenaren.
Welke heb je besteld?
Ik heb ergens een vaag vermoeden dat ze intussen ook duurder zijn geworden door al het gedoe. Had al wat prijzen zelf bedacht, en toch kregen ze voor elkaar er toch weer fors boven te zitten. Erg jammer dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb vanochtend antwoord gekregen op een TaoBao pricerequest die ik gisteren had gedaan. Maar de prijzen vallen toch tegen
Fixed.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Downstar het volgende:
Weet iemand trouwens nog die site waarop heel veel Fleshlights werden getest?
Stonden foto's op van hoe ze eruit zagen op verschillende standen etc.?
http://fonarevka.lux-rc.com/quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Downstar het volgende:
Weet iemand trouwens nog die site waarop heel veel Flashlights werden getest?
Waar gekocht/wat is het typenummer?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef Michael-H het volgende:M'n Android telefoon is binnen!
Gaat om deze telefoon!
[ afbeelding ]
Het koste me 'n klein vermogen om hem hierheen te halen (130 dollar + 40 dollar shipping), maar dan heb je ook wat:
- Android OS
- GPS
- Zo'n vingergevoelig touchscreen (zoals bij de iphone)
- Wifi
Etc. Hij is zeer snel, zeker een aanrader
http://search.taobao.com/search?q=%BD%E2%C6%CA%C4%A3%D0%CD+quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef Twizu het volgende:
Weet iemand of er toevallig kleine anatomie modellen worden aangeboden op een van de Chinese sites? Kan ze met de zoekfunctie helaas niet vinden, maar misschien zoek ik verkeerd.
Of stressballen in de vorm van een tand, hart, pil of oor.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Thanks! Ik volg deze reeks niet meer helemaal, dus ben niet op de hoogte van de laatste updates.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://search.taobao.com/search?q=%BD%E2%C6%CA%C4%A3%D0%CD+
Maarja,, taobao bestellingen zijn nog onmogelijk
Dat wil ik ook wetenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef bergdani het volgende:
[..]
Waar gekocht/wat is het typenummer?
Misschien heb ik wel interesse.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef sandsucker het volgende:
Ik ben op zoek naar een zaklamp op dealextreme. Wat mij opvalt is dat er lichtsterktes worden opgegeven maar die dus helemaal niet kloppen (staat in de reviews). Nu is het zo dat ik door de bomen het bos niet meer zie en ik niet weet welk lampje ik nou moet kopen:p. Ik vroeg mij af of er iemand is die mij een advies zou willen geven over dit soort lampjes bij DX. Mijn budget ligt op maximaal 25 euro, dus ong 30 dollar.
het maakt mij niet uit welke batterijen er in moeten. Die koop ik er nog wel bij. Het gaat erom dat er zoveel mogelijk licht uit komt.
http://fonarevka.lux-rc.com/quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Downstar het volgende:
Weet iemand trouwens nog die site waarop heel veel Flashlights werden getest?
dealperfect maar die website bestaat nietm eerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef revo989 het volgende:
welke site was ook al weer die die ray ban brillen verkocht en dan bedoel ik die met "officiele" doos en inhoud erbij, heb op dealextreme gekeken maar zag ze niet
Er is geen site die goedkoop ''officiele'' ray bans verkoopt. In ieder geval geen die hier besproken mag wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef revo989 het volgende:
welke site was ook al weer die die ray ban brillen verkocht en dan bedoel ik die met "officiele" doos en inhoud erbij, heb op dealextreme gekeken maar zag ze niet
aangezien de nodige users het nodig vonden om het uitsluitend nog maar, met naam en toenaam, te hebben over nepspul, en dat toch echt, echt illegaal is, is enkele maanden geleden besloten het niet meer toe te staan. Ook de soepelheid die we toen hadden betracht met het zwaar verbasteren werd volledig in de wind geslagen. Vandaarquote:Op maandag 7 juni 2010 21:24 schreef revo989 het volgende:
huh? er is de vorige maanden uitbundig gepraat over het wel een wee van deze zonnebrillen en de ervaringen van fok kopers hierover en nou mag ik er niks meer over zeggen
ik dacht dat ik al zeer bescheiden was door het merk slechts 1x te benoemen, maar mag ik er vanuit gaan dat tegelijkertijd met het verdwijnen van de vraag en de conversatie over dit soort producten op fok er evenredig een stop is gezet op het verkopen van deze in de chinese webshops?
Niemand die het zal merken, hij wordt toch nooit gelezenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan nu ook al thee op DX kopen
Ziet er lekker smakelijk uit.
[ afbeelding ]
Niemand die er last van heeft dat ik de overbodige troep uit de OP heb gehaald en hij nu dus een stuk korter is?
was al een paar post boven je geplaatst, maar toch bedanktquote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
http://fonarevka.lux-rc.com/
Geen dank.
lees jij maar eens even een paar topics terug ..quote:
Staat die al, op DX.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:49 schreef mickeyD het volgende:
de nieuwe iphone is uit..
[ afbeelding ]
wedje leggen per welke datum de fake op taobao staat?![]()
ik ga voor 1 augustus 2010![]()
mits je de belangrijke troep maar laat staanquote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand die er last van heeft dat ik de overbodige troep uit de OP heb gehaald en hij nu dus een stuk korter is?
Ik heb ook de baggerlayout. Maar heb begrepen dat het ook te maken kan hebben met de quick reply. Als die aan staat, staat de 'Volg topic' button rechts onder het invoerscherm op dezelfde hoogte als 'Preview' en 'Invoeren'.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef piekartz87 het volgende:
ik zie geen volg topic knop, maar ik gebruik ook de oude layout
Dat heb ik dus ook nog, vandaar m'n tvpquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef piekartz87 het volgende:
ik zie geen volg topic knop, maar ik gebruik ook de oude layout
nou, niet dit model hoor!quote:
Hee tof, ik zocht nog een nieuw luchtfilter voor de auto, dit zal ook wel voldoen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit te wachten op de vervolgvraag: "Mijn pakketje is al zeker 8 dagen onderweg, maar nog niet binnen. Douane in beslagname?"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef xwisE het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik me zorgen moeten maken hierover? Alvast bedankt!
had ze die payment link al voor je gemaakt vanmorgen ofzo?quote:
Ja kreeg payment link via die nieuwe website. Euhm volgens mij in de middag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
had ze die payment link al voor je gemaakt vanmorgen ofzo?
of was ze net online/ net gereageerd ??
owh je hebt dus gewoon via zarmark web een bestelling geplaatstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja kreeg payment link via die nieuwe website. Euhm volgens mij in de middag.
Via email.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
owh je hebt dus gewoon via zarmark web een bestelling geplaatst?
daar heb ik ook nog 2 order staan, die ik nog niet heb betaald.
of heb je via de email gedaan ?
Wacht morgen de reactie van tiffany wel even af, anders betaal ik die wel gewoon
ik had namelijk al pricerequest gekregen via de email inclusief shipping, nu is zarmark zonder shipping
en dat scheelt me bij beide orders 8 dollar.. dus denk niet dat er aan verzenden nog 8 dollar bij komt
kreeg beetje wazig emailtje van tiffany vanmorgen, dat ze zich kon herinneren dat ik 2 order had.
( maar weet niet of ze bedoel dat ik al 2 order had aan gemaakt, of dat ik 2 order wou en dat zei die via de email wou op nemen ..)
quote:Discount:5% for everything from popbuying
Coupon code: POPBUYINGISBACK
Expired on:June 24th,2010
Gewoon even een virtuele creditcard aanmaken bij Neteller deze kun je eenvoudig opwaarderen via iDealquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:21 schreef Downstar het volgende:
Dear Customers,
wtf ? alleen creditcard betalingen nog maar![]()
![]()
en anders hem mailen ?
Hoop dat Jack nog wel met Paypal komt.. waarschijnelijk is dit alleen maar ook een tijdelijke oplossing omdat jack TE veel verliest met zolang geen werkend bedrijf...quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:21 schreef Downstar het volgende:
Wtf ? alleen creditcard betalingen nog maar![]()
![]()
en anders hem mailen ?
jack kan je mailen denk ik voor paypal betalingen, staat toch dat je hem kan mailen voor andere betaal methoden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hoop dat Jack nog wel met Paypal komt.. waarschijnelijk is dit alleen maar ook een tijdelijke oplossing omdat jack TE veel verliest met zolang geen werkend bedrijf...
Lightinthebox.com toevalligquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:01 schreef kloink het volgende:
potver..ooooit hier gepost een site met al die chineze smartphones/gsm toestellen. ..maaar kwijttt
iemand?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef bierjoost het volgende:
Ik zat me ineens af te vragen: die Jack he, zou dat nou daadwerkelijk 1 persoon zijn of gewoon een handjevol bamivlechters die allemaal net doen of ze Jack heten?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef bierjoost het volgende:
Ik zat me ineens af te vragen: die Jack he, zou dat nou daadwerkelijk 1 persoon zijn of gewoon een handjevol bamivlechters die allemaal net doen of ze Jack heten?
https://help.neteller.com/cgi-bin/neteller.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1324&p_created=1222877941&p_sid=9fOgsFwj&p_accesquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Arboxx het volgende:
Zou je iets specifieker kunnen zijn m.b.t. dat 'virtuele creditcard'?
Fees?
Helaas niet. Hopelijk morgen wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef Downstar het volgende:
Iemand van jullie vandaag nog een mailtje gehad van tiffany?
Dit houdt in dat de site van DP binnekort nog een keer up gaat? Of is die hoop onterecht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef tokko1 het volgende:
Zijn bedrijf.. nja 't bedrijf van de aandeelhouders "Popbuying, en dp enzo" kan volgends mij sinds vandaag weer geld ontvangen en heeft dus een paar weken geen inkomsten gehad, heel veel klanten misgelopen etc?
DealPerfect is volgends eerdere berrichten van Jack gesloten. En dit zou permanent zijn..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dit houdt in dat de site van DP binnekort nog een keer up gaat? Of is die hoop onterecht?
(Ben namelijk op zoek naar 'leuke' zonnebrillen)
ik dus ook al niet , ze zullen nu wel druk zijn met al die orders die ze opeens weer binnen krijgenquote:
Tokko; nogmaals voor jou; jack zijn paypal werkt weer zoals ik al eerder had aan gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
DealPerfect is volgends eerdere berrichten van Jack gesloten. En dit zou permanent zijn..
(als je zonnebrillen wilt, mail Jack .. als paypal enzo weer werkt)
We zijn dus weer op Jack aangewezen voor Taobao Orders..quote:Emma Popbuying
ik: Is Tiffany in a meeting or can she come online here or on Skype?
Emma: she has quited.
Emma: I just get the news.
I don't know the reson~
and surprise~
Emma: Rachel is quited too~
Popbuying blijft gewoon bestaan dacht ik,, en Zarmark.com erbijquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het begin van t eind van jack zn webwinkels?
vandaar dat ze dus waarschijnlijk niet op hun email reagerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:25 schreef tokko1 het volgende:
Vers van de Pers:
[..]
We zijn dus weer op Jack aangewezen voor Taobao Orders..
Ze pasten niet meer onder het bureauquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:08 schreef Arboxx het volgende:
Heb zojuist Jack maar gemaild dan....
Waarom zijn de girls weg dan?
Emma heeft ook geen idee,, dus wie vraagt 't aan Jack? Die weet er vast meer vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:08 schreef Arboxx het volgende:
Heb zojuist Jack maar gemaild dan....
Waarom zijn de girls weg dan?
Van dealextremequote:Dear Glijdt_licht,
we apologize for the items being defective.we'v arranged a new replacement for you ,and will ship it to you as
soon as possible.
please feel free to contact us if you have any questions
best regards
sandy
heb al een mailtje na jack gestuurd, dat ik had vernomen dat tiffany en rachel weg warenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Emma heeft ook geen idee,, dus wie vraagt 't aan Jack? Die weet er vast meer van
Die bedenken ze.. of halen ze van andere mensen die ze voor hun bedenken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe komen die Chinezen allemaal aan Engelse namen? Zoals diegene die mij een mail stuurde Sandy heet.
Rachel had haar naam van de universiteit. Daar hebben ze allemaal een major engels gedaan en dan hebben ze op school allemaal een engelse naam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die bedenken ze.. of halen ze van andere mensen die ze voor hun bedenken?
Zoals bijvoorbeeld "Emma" ,,, tiffany en rachel vroegen aan mij dat ze een nieuwe naam nodig hadden en kwam met deze.. en toen vonden ze 't wel een goede.. en voilá
en dat laat je ons dan nog niet weten.. je doet net of t een staatsgeheim is ..quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Xaia het volgende:
[..]
Rachel had haar naam van de universiteit. Daar hebben ze allemaal een major engels gedaan en dan hebben ze op school allemaal een engelse naam.
Maar ik wist inderdaad gisteren al dat Lin (Rachel) op ging stappen want er waren onenigheden binnen het bedrijf. Ze had gisteren dus een soort van afscheid genomen, ik wist het ook als eerste maar ze zei dat ik het nog niet openbaar mocht maken omdat niemand in het bedrijf het toen nog wist
Hahah gastttttquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
en dat laat je ons dan nog niet weten.. je doet net of t een staatsgeheim is ..
wat maakt het ons nu uit dat wij weten dat zei is opgestapt voordat jij het op welke datum dan ook had mogen zeggen
hahah nee snap t welquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef Xaia het volgende:
[..]
Hahah gastttttIk ben gewoon aardig bedoel als iemand me vraagt om iets nog niet naar buiten te brengen dat doe ik dat toch niet.. nu het toch publiek is kan ik het best zeggen.
Maarja ik had wel leuke ochtend chats met LinGonna miss that.
Heb net 2 orders bij Jack betaald ben benieuwd wat er van gaat komen
Die heb ik nog van Lin gekregen net voor dat ze vetrok via de chat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahah nee snap t wel
ik had dta altijd met tiffany; hoorde daarom ook zo doende altijd snel t laatste nieuws
maar je hebt net nog een payment link van jack gekregen of had je die al ?
Ziet er wel leuk uit die site , lekker strak. EN rechtsbovenin jaja mensen , free shipping to THE NETHERLANDS. lolquote:
Tiffany is best aardig, Rachel ken ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Buyincoins is wat bij betreft goedgekeurd, bestellingen gaan binnen 1 dag weg en binnen 14 dagen binnen. 2 pakjes mogen ontvangen en ze hebben goede prijzen, wel weinig aanbod![]()
Gelukkig is Rachel opgerot, had toch een shit ervaring met haar. Ik kreeg een onbekende bestelling binnen en na 2 maanden een mail dat het van popbuying komt. Ik als eerlijke sukkel wilde wel helpen en desnoods een doos richting Brazilië sturen. Vervolgens kwam ze met het fantastische idee of ik even $120 wilde betalen en andere rare constructies dat met mijn paypal had te makenHoe ik deze "oplossing" vond klinken
![]()
Allemaal shit producten waar je niks aan hebt![]()
Even duidelijk gemaakt dat ik echt pissig was op haar en dat ik de hele shitzooi alleen maar naar China stuur als ze het nog terug willen krijgen. Niks meer van gehoord de laatste 2 weken![]()
Nu zijn alle troela's dus weg
Neo, ze hebben naar je geluisterd bij FP![]()
[ afbeelding ]
Vooral de vossenkop, mooie animatie als je hem aanraaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef Twizu het volgende:
Buyincoins ziet er inderdaad wel strak uit!
2 Topics terug werd er al over buyincoins gediscusserd.. heb dr inmiddels al 4 bestellingen van binnen en een vriend nog 1 bestelling door mij gemaakt.. snelle verzending. Fototje als het verzonden is, extreem goed verpakt.. gewoon topquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef Twizu het volgende:
Buyincoins ziet er inderdaad wel strak uit!
Hoe snel was het ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
2 Topics terug werd er al over buyincoins gediscusserd.. heb dr inmiddels al 4 bestellingen van binnen en een vriend nog 1 bestelling door mij gemaakt.. snelle verzending. Fototje als het verzonden is, extreem goed verpakt.. gewoon top![]()
(ook leuke groene lasertjes)
Buyincoins is toch amerikaans? Het licht dus aan us post (ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef sandsucker het volgende:
voor diegenen die nog gaan shoppen bij buyincoins: gebruik de coupon code 10%OFF2010 . je krijgt dan 10% korting![]()
verzending duurde +- 3 weken, inpakken en verzenden binnen 24 uur
Too small.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Neo, ze hebben naar je geluisterd bij FP![]()
[ afbeelding ]
quote:Hi Unreal88,
We're backing the boys in South Africa, by running a squad of world beating offers throughout the cup - and we're kicking off with two up front!
1. 8% Coupon Code for Netherlands Buyers "8%offCUP10".
2. All free shipping to Netherlands.
Buyincoins.com are always looking to save more for you. In fact, you could travel from Amsterdam to Beijing, and you won't find a cheaper offer anywhere!
The BuyinCoins team
BuyinCoins, Inc
En nog een tip voor alle mensen die geen creditcard hebben:quote:Dear Customers,
Popbuying have opened the online payment system on June 9th,2010. Now we do only accept credit
card payment.
Here comes with a crazy promotion from popbuying
Discount:5% for everything from popbuying
Coupon code: POPBUYINGISBACK
Expired on:June 24th,2010
Best Regards
www.popbuying.com
is service01 ook voor TB orders?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef tokko1 het volgende:
En we hebben niet te vergeten de nieuwe Taobao service van JackEindelijk weer tb orders, en daarbij ook werkende paypal
![]()
Kan iemand btw de OP aanpassen? Nieuwe logo van zarmark dr in en die van dealperfect weg? Want die lijkt me toch echt voor goed geslotenEn bij "contact jack' die email adressen vervangen door de nieuwe: service01@zarmark.com?
[ link | afbeelding ]
Jah... er zijn nog geen andere email adressen volgends mij? Heb Jack ook al gevraagd of hij weer nieuwe mensen gaat aannemen, zal wel moeten denk ik. Of hij gaat alles in z'n eentje doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
is service01 ook voor TB orders?
heb jack ook op dat adress gemailt, maar geen reactie gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jah... er zijn nog geen andere email adressen volgends mij? Heb Jack ook al gevraagd of hij weer nieuwe mensen gaat aannemen, zal wel moeten denk ik. Of hij gaat alles in z'n eentje doen
Jack heeft bij mij naar 2 dagen geantwoord.. en ik heb 'm al lang neit meer op skype/gmail chat ofzo gezien ...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:10 schreef Downstar het volgende:
[..]
heb jack ook op dat adress gemailt, maar geen reactie gehad
had 2 taobao orders erin gezet..
Dus misschien dat hij ze niet aan neemt nog, pas wanneer er weer nieuwe mensen zijn dat zei verder gaan met taobao opdrachten..
zit er nog op te wachte of jack op skype/gmail chat of weet ik t online komt.. heb nogwel wat vraagjes voor hem:)
Als ik maar wat kan bestellen. Maar een beetje snelheid is altijd fijn want je moet sowieso 1 dag wachten als je in de ochtend niet vrij hebt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jah... er zijn nog geen andere email adressen volgends mij? Heb Jack ook al gevraagd of hij weer nieuwe mensen gaat aannemen, zal wel moeten denk ik. Of hij gaat alles in z'n eentje doen
Nope...quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:58 schreef Mirjam het volgende:
is jack nog steeds te bereiken op jack@popbuying.com ?
Ach als je snelheid wilt moet je niet in china bestellenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:58 schreef MagischMannetje het volgende:
Als ik maar wat kan bestellen. Maar een beetje snelheid is altijd fijn want je moet sowieso 1 dag wachten als je in de ochtend niet vrij hebt.
Die staan gewoon in 't systeem lijkt me,, kijk is als je inlogt?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:26 schreef Berend. het volgende:
Ik had zooi besteld bij Tiff, en betaald. Wat moet ik nu doen!?
Hoe krijg je het voor elkaar?!? Het is nog maar juni en jij hebt je bestelling van juli al binnen!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:15 schreef bergdani het volgende:
DealExtreme was snel bij mij.
Afgelopen zaterdag (5/7) besteld, dinsdag (8/7) verstuurd en vandaag op zaterdag (12/7) is alles aangekomen. Klasse!
Met snelheid bedoel ik een reactie op mijn mail want voor een klein vraagje is het zo kut om er zo lang op te wachten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:17 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nope...
[ afbeelding ]
[..]
Ach als je snelheid wilt moet je niet in china bestellen![]()
[..]
Die staan gewoon in 't systeem lijkt me,, kijk is als je inlogt?Wordt vast en zeker wel besteld.. 40 dagen wachten en anders moet je paypal geschil aanmaken krijg je 't terug en opnieuw bestellen!
He, dat heb ik weer. Had uiteraard de verkeerde maand neergezet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:22 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar?!? Het is nog maar juni en jij hebt je bestelling van juli al binnen!
(Mijn bestelling zou afgelopen zaterdag verstuurd zijn. Hopen dat ie vandaag ook binnen komt.)
Waar vul je die code in? Ik kan niks vinden op de site of de checkoutquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef sandsucker het volgende:
voor diegenen die nog gaan shoppen bij buyincoins: gebruik de coupon code 10%OFF2010 . je krijgt dan 10% korting![]()
verzending duurde +- 3 weken, inpakken en verzenden binnen 24 uur
Kijk hier eens: http://shop.ebay.nl/i.html?LH_PrefLoc=2&_nkw=s5230%20headphone&_fln=1&_trksid=p3286.c0.m283quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:22 schreef Niemand.. het volgende:
Weet iemans waar ik goedkoop telefoon acceesoires kan kopen? Op focalprice en dealextreme kan ikn
niet echt iets vinden. Ik zoek oortjes voor de samsung star.
Alvast bedankt
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=270570765990&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_1823wt_911quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:22 schreef Niemand.. het volgende:
Weet iemans waar ik goedkoop telefoon acceesoires kan kopen? Op focalprice en dealextreme kan ikn
niet echt iets vinden. Ik zoek oortjes voor de samsung star.
Alvast bedankt
edit: je hebt het al gevondenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Waar vul je die code in? Ik kan niks vinden op de site of de checkout![]()
sata kabels
3d brillen
gorilla tripod
Mega prijzen en ik voel me genaaid bij de andere shops
edit: UHHH de grote foto in de winkelwagen![]()
www.neteller.com kost niets ;-)quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:53 schreef Unreal88 het volgende:
Kortingscodes!!
[..]
[..]
En nog een tip voor alle mensen die geen creditcard hebben:
Je kan (mits je 18 bent) bij een GWK kantoor een prepaid mastercard creditcard kopen.
Alleen een paar eisen:
Het kost 9,95
Je moet de eerste keer er 200 euro op storten (maar dat kan je er ook zo weer afhalen)
En ze hebben ook $ Creditcards, dit wordt aanbevolen als je veel uit het buitenland koopt, alleen ik denk dat het met de huidige koers niet zo handig is om er 200$ op te zetten.
En wát een troepquote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef neo2000 het volgende:
Wel grappig, Dealextreme houdt uitverkoop..![]()
Clearance sale, producten waarvan zij vertellen dat die hierna niet meer in stock komen.![]()
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.1313~page.2
Schijnbaar hebben ze ergens in een stoffig hoekje in hun magazijn nog een restpartijtje gwvonden.
dat lijkt me onmogelijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:30 schreef Joene94 het volgende:
Hier een record qua verzendtijd van Focalprice. Normaal wacht ik 3 weken op pakketjes, nu had ik iets dinsdag gekocht en gisteren al binnen. Netjes dus! Gaat goed daar!
Ebay bestellingen komen stuk voor stuk in 1 week binnen, ben ik dus erg blij mee.
Mogelijk als hij dezelfde dag nog verstuurd is. Mijn op dinsdag verstuurde pakketje kwam ook zaterdag binnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
dat lijkt me onmogelijk?
dinsdag gekocht, en vrijdag al binnen !?
met dinsdag niet meegerekend, is dat dus 2 dagen verzenden(waarvan dus waarschijnlijk ook nog 1 packaging is) en de 3de dag( vrijdag) bij jou afgeleverd?
tevens mijn pakketje van focal nog niet binnen, 2of 3 juni verzonden..
Wat je zegtquote:Op zondag 13 juni 2010 23:05 schreef neo2000 het volgende:
Is alleen zo jammer want dan gaan n00bs in deze reeks er weer van uit dat dat standaard is.. En krijgen we 2 dagen na verzending weer vragen over "lange levertijden" en niet werkende trackingcodes en zo.
Ja, ik snap het zelf dus ook niet. Maar ach, ook leuk om een keer meegemaakt te hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
dat lijkt me onmogelijk?
met dinsdag niet meegerekend, is dat dus 2 dagen verzenden(waarvan dus waarschijnlijk ook nog 1 packaging is) en de 3de dag( vrijdag) bij jou afgeleverd?
Er is niet 1 iemand in China die Jack heet maar wel honderden denk ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef Arboxx het volgende:
Jack = http://www.alibaba.com/aboutalibaba/aligroup/jack.html ?
Kijk is op ebayquote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Marco001 het volgende:
Weet iemand een goede screenprotector voor de Desire? kan op DX niks vinden.
We mogen helaas niet meer over nep producten praten, maar als je hem voor sporten gebruikt heb je denk ik niet zo'n draaiding nodig, en aan een video functie heb je dan ook niet zo veel.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:24 schreef kloink het volgende:
wat is op dit moment de beste kwaliteit (voor chineze begrippen) mp3 speler ?
moet ik dan hieraan denken?
http://www.popbuying.com/(...)er_4GB_Silver_-21439
zie dat ie ietsje groter is als een appul en vraag me af of ie past in zo'n sporthoesje die je om je arm moet doen.
*Mompelt iets over douane enzo*quote:Op maandag 14 juni 2010 17:35 schreef mickeyD het volgende:
uit de niet verkochte vooraad van DX (laatste pagina)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19521
echter "helaas" uitverkocht![]()
Deze heb ik een jaar geleden (ofzo) bij Dealperfect gekocht. Staat ook op DX maar daar is/was hij uitverkocht.quote:Op maandag 14 juni 2010 17:35 schreef mickeyD het volgende:
uit de niet verkochte vooraad van DX (laatste pagina)
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19521
echter "helaas" uitverkocht![]()
Mijn meuk is 7 juni op de post gedaan, ik wacht met smartquote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef Downstar het volgende:
[..]
dat lijkt me onmogelijk?
tevens mijn pakketje van focal nog niet binnen, 2of 3 juni verzonden..
Ik praat toch ook niet over een nep product? Hij is geinspireerd op een model maar heeft toch compleet andere eigenschappen..quote:Op maandag 14 juni 2010 15:48 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
We mogen helaas niet meer over nep producten praten, maar als je hem voor sporten gebruikt heb je denk ik niet zo'n draaiding nodig, en aan een video functie heb je dan ook niet zo veel.
Voor 't sporten?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef kloink het volgende:
[..]
Ik praat toch ook niet over een nep product? Hij is geinspireerd op een model maar heeft toch compleet andere eigenschappen..
Laat ik het anders vragen..
Ik zoek...een mp3 speler..4gb..radio..OF met een clipje..OF mogelijkheid om in zo'n sporttasje aan je arm te hangen....en het allerbelangrijkst is dat het kwaliteit heeft.
Wat raden jullie me uit ervaring aan
ja alleen mist het de radio die "ze" erin wil hebben.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:25 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Voor 't sporten?
Ik heb voor 't sporten een mp3 spelertje met MicoSD slot.. en daar een kaartje in gestop. Klein, clip on, goedkoop .. perfect.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30486 voor de MP3 speler..
http://www.mymemory.com voor het Micro SD kaartje van 4 gb..
Hmm ja,, sorry xDquote:Op maandag 14 juni 2010 20:21 schreef kloink het volgende:
[..]
ja alleen mist het de radio die "ze" erin wil hebben.
Prima dingen, doen wat ze moeten doen.quote:Op maandag 14 juni 2010 @ 22:07 schreef kutagh het volgende:
Net een bestellinkje geplaatst:
Multicolored LED Decorative Snow Ball
Ben benieuwd. De batterijen lijken voor zover ik zie op de batterijen die ik voor mijn gehoorapparaat nodig heb, ben benieuwd.... Voor die paar euro kan het geen kwaad om te uitproberen
Lijkt me 3x blauwe sticker batterijen. Al weet ik niet hoelang zink-lucht batterijen zoals die in gehoorapparaten zitten dat volhouden. Dacht overigens niet dat er nog veel gehoorapparaten waren met blauwe sticker batterijen. Tegenwoordig toch meestal geel of bruin. Of bij slechter gehoor de oranje sticker.quote:Op maandag 14 juni 2010 22:07 schreef kutagh het volgende:
Net een bestellinkje geplaatst:
Multicolored LED Decorative Snow Ball
Ben benieuwd. De batterijen lijken voor zover ik zie op de batterijen die ik voor mijn gehoorapparaat nodig heb, ben benieuwd.... Voor die paar euro kan het geen kwaad om te uitproberen
ja mooi he..die gasten pompen gewoon een nieuwe webshop binnen een paar dagen eruit..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:22 schreef korting het volgende:
Ik krijg net een mailtje van Jack dat hij op popbuying geen paypal meer kan aanbieden als betaalmethode (wij weten allemaal waarom).
Maar natuurlijk heeft hij daarom weer een nieuwe website gopend, waar je wel met paypal kan betalen: http://www.lightake.com
Volgens mij hebben ze de templates gewoon al klaar staan hoorquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:40 schreef kloink het volgende:
[..]
ja mooi he..die gasten pompen gewoon een nieuwe webshop binnen een paar dagen eruit..
Mocht je nog korting willen:
They can accept Paypal which will be opened 14th, June, 2010, together with 5% discount also for all items showed in the site. LT also have good service support team to ensure their service.
5% Discount for all items, Code:WELCOMETOLIGHTAKE, expire date: 6/30/2010
Ik ben dus praktisch zeer zwaar slechthorend, dus gebruik ik echt powerline toestellen, blauwe sticker zink-lucht batterijenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 01:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Lijkt me 3x blauwe sticker batterijen. Al weet ik niet hoelang zink-lucht batterijen zoals die in gehoorapparaten zitten dat volhouden. Dacht overigens niet dat er nog veel gehoorapparaten waren met blauwe sticker batterijen. Tegenwoordig toch meestal geel of bruin. Of bij slechter gehoor de oranje sticker.
Goed om te weten, ik zie allerlei reviews waar men er 5 or 10 van die dingen gekocht heeft... Ik hou het nog even op 1 voor eventuele sfeerverlichting op mijn kamerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:47 schreef VASND het volgende:
[..]
Prima dingen, doen wat ze moeten doen.
Heb ze inmiddels een kleine 3 jaar en ze werken nog maar hoe vaak gebruik je zoiets he.
Gaat niet zo lang mee, 1tje is er leeg en ik heb ze niet zo veel gebruikt, alleens soms als sfeerlichtjesquote:Op dinsdag 15 juni 2010 @ 11:23 schreef kutagh het volgende:
[..]
Ik ben dus praktisch zeer zwaar slechthorend, dus gebruik ik echt powerline toestellen, blauwe sticker zink-lucht batterijen
[..]
Goed om te weten, ik zie allerlei reviews waar men er 5 or 10 van die dingen gekocht heeft... Ik hou het nog even op 1 voor eventuele sfeerverlichting op mijn kamer
Heb je ze al vaak gebruikt en zo ja, de batterijen al moeten vervangen?
Als iemand nou lightakt.com registreert en laat doorverwijzen naar een of ander porno site, eens kijken wat voor reacties hun klantenservice dan krijgt... (en nee, dit is geen goed idee om zelf uit te voeren, je loopt een goede risico dat je een rechtszaak aan je broek krijgt....)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:16 schreef Unreal88 het volgende:
http://lightake.com/Coupons.do
LIGHTAKT Typo faal
Dan weet ik dat dan ook weer!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Gaat niet zo lang mee, 1tje is er leeg en ik heb ze niet zo veel gebruikt, alleens soms als sfeerlichtjes
waarom zal je een rechtszaak aan je broek krijgen voor het registreren van een vrij domein, om er vervolgens gewoon porno op te plaatsen ( wat bij wet niet verboden is, mits de leeftijd 18+ is natuurlijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:42 schreef kutagh het volgende:
[..]
Als iemand nou lightakt.com registreert en laat doorverwijzen naar een of ander porno site, eens kijken wat voor reacties hun klantenservice dan krijgt... (en nee, dit is geen goed idee om zelf uit te voeren, je loopt een goede risico dat je een rechtszaak aan je broek krijgt....)
[..]
Dan weet ik dat dan ook weer!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef supayoshi het volgende:
Ik vind toch echt dat er een keer meer webwinkels aan de OP moeten worden toegevoegd.....
Hoe zit het btw met Duitse webwinkels, en Belgische? waarom is daar geen topic van? Daar moet je toch ook goedkoop zooi kunnen halen?
EDIT: ben op zoek naar NFC writer, iemand ergens gezien?
Bij een rechter zal waarschijnlijk van redelijkheid worden geredeneerd. Als je Lightakt.com registreert voor eigen doeleinden (bijvoorbeeld een FTP server opzetten) zal je daar geen problemen mee krijgen. Maar als de domein aantoonbaar werd geregistreerd nadat de reclame is gelanceerd en heeft de bedoeling om a) klanten om te leiden naar de webshop van een concurrent of b) dezelfde klanten ongewild naar een andere site worden geleid die totaal ander content heeft (18+ content) waar er waarschijnlijk ook commerciële winstbejag aanwezig is, zal de rechter toch even een andere vonnis formuleren dan in de eerste geval. Ervan uitgaande dat er überhaupt een rechtszaak komt (wat in mijn suggestie vast zal gebeuren als ze veel klachten krijgen van klanten die door de fout op een foute site komen, waaronder een paar die een rechtszaak zullen aanspannen. Als ze zo de schuld kunnen doorschuiven naar de eigenaar van de domeinnaam, zullen ze dat waarschijnlijk wel gaan doen, om in ieder geval de geleden schade op de eigenaar van de domeinnaam te kunnen verhalen)quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:00 schreef Downstar het volgende:
[..]
waarom zal je een rechtszaak aan je broek krijgen voor het registreren van een vrij domein, om er vervolgens gewoon porno op te plaatsen ( wat bij wet niet verboden is, mits de leeftijd 18+ is natuurlijk)
Omdat hun een fout maken, waardoor er reclame voor jou site word gemaakt, is toch niet jou probleem of zie ik dat verkeerd?
Natuurlijk komt daar geen rechtzaak van, als ze klachten krijgen verbeteren ze die typo maar. Daarbij, laat ze maar eens bewijzen dat je het domein puur hebt geregistreerd omdat ze daar een typo hebben gemaakt. Dat lukt ze niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:12 schreef kutagh het volgende:
[..]
Bij een rechter zal waarschijnlijk van redelijkheid worden geredeneerd. Als je Lightakt.com registreert voor eigen doeleinden (bijvoorbeeld een FTP server opzetten) zal je daar geen problemen mee krijgen. Maar als de domein aantoonbaar werd geregistreerd nadat de reclame is gelanceerd en heeft de bedoeling om a) klanten om te leiden naar de webshop van een concurrent of b) dezelfde klanten ongewild naar een andere site worden geleid die totaal ander content heeft (18+ content) waar er waarschijnlijk ook commerciële winstbejag aanwezig is, zal de rechter toch even een andere vonnis formuleren dan in de eerste geval. Ervan uitgaande dat er überhaupt een rechtszaak komt (wat in mijn suggestie vast zal gebeuren als ze veel klachten krijgen van klanten die door de fout op een foute site komen, waaronder een paar die een rechtszaak zullen aanspannen. Als ze zo de schuld kunnen doorschuiven naar de eigenaar van de domeinnaam, zullen ze dat waarschijnlijk wel gaan doen, om in ieder geval de geleden schade op de eigenaar van de domeinnaam te kunnen verhalen)
Het is in ieder geval een hypothetische situatie. Als je hem wilt uittesten, ga je gang! Het kost maar een tientje per jaar, iets in die richting, als je ons maar op de hoogte houdt van eventuele mailtjes van hun vinden wij het natuurlijk niet erg
Waarom niet gewoon doorlaten sturen naar de goede site met je eigen refferlink? Verdien je dr aan en zien hun 't probleem toch niet..quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:32 schreef veda het volgende:
[..]
Natuurlijk komt daar geen rechtzaak van, als ze klachten krijgen verbeteren ze die typo maar. Daarbij, laat ze maar eens bewijzen dat je het domein puur hebt geregistreerd omdat ze daar een typo hebben gemaakt. Dat lukt ze niet.
Er zijn zat mensen die met software het hele internet afscannen naar domeinen die nét verlopen en registreren hem dan direct. Ze 'jatten' het domein dan dus. Die krijgen daar ook geen problemen mee, had de vorige eigenaar maar niet zo stom moeten zijn hem te laten verlopen.
Ads op je eigen site.quote:Op woensdag 16 juni 2010 @ 11:16 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon doorlaten sturen naar de goede site met je eigen refferlink? Verdien je dr aan en zien hun 't probleem toch niet..
Kom op, we zijn hier geen helpcenter. Google is je vriendje <3.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:55 schreef Arboxx het volgende:
Hoezo verdien je eraan als je gaat doorlinken?
ik denk omdat de meeste webshops daar verzendkosten hebben die al hoger zijn dan het gemiddelde item op een chinese site.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:12 schreef supayoshi het volgende:
Ik vind toch echt dat er een keer meer webwinkels aan de OP moeten worden toegevoegd.....
Hoe zit het btw met Duitse webwinkels, en Belgische? waarom is daar geen topic van? Daar moet je toch ook goedkoop zooi kunnen halen?
EDIT: ben op zoek naar NFC writer, iemand ergens gezien?
Vast wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:54 schreef Jmsls het volgende:
Ik wil graag een schroevendraaier kopen om m'n XBOX Controller open te maken, zijn er op DX schroevendraaiers niet dat kunnen? (torx t8 vind ik te duur)
Nope,, hij is nu bereikbaar op:quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:57 schreef dj-mike het volgende:
Is Jack nog te bereiken via dealperfectcs01@gmail.com ?
Want ik had hem gistermiddag een mailtje gestuurd, misschien heeft hij t wel gewoon druk! Maar toch even checken, want het gaat om een taobao-offerte die twee weken terug voor mij had gemaakt.
ze hebben zo een opening kit waarin zo een dingetje zit waarmee je de schroeven kan losmaken en je case eraf kan halenquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef jopiede het volgende:
Ik heb bestelds bij lighttake, maar heb wel betalings bewijs maar nog geen confirmation van de site zelf dat ik besteld heb. Zal ik gewoon hetzelfde product bestellen bij DX (is zelfs goedkoper kwam ik achter) en me geld terug vragen via paypal? En ik kan trouwens ook niet inloggen bij de site...
Pff duurt echt lang ja.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Nope,, hij is nu bereikbaar op:
[ afbeelding ]
En verwacht btw niet snel email terug.. kan zo een weekje duren. Hij werkt nu alleen op al die emails.. tiff/rachel zijn gone
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
De bezorger kon het wel waarderen
Op z'n durps gezegd motte hij dus nog wa vrollie aannemen....quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En verwacht btw niet snel email terug.. kan zo een weekje duren. Hij werkt nu alleen op al die emails.. tiff/rachel zijn gone
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
De bezorger kon het wel waarderen
Op welk emailadres? Ik kan het niet lezenquote:Op woensdag 16 juni 2010 17:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Fixt..quote:Op woensdag 16 juni 2010 20:01 schreef dj-mike het volgende:
[..]
Op welk emailadres? Ik kan het niet lezen
Als jij privé adres van hun hebt.. en zei zelf geld wil verdienenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef marald.mec het volgende:
Je kan inderdaad erg lang wachten op een reactie van Jack. Ik snap niet helemaal dat Rachel daar weg is. Ik ben sowieso even kwijt hoe het nu zit met al die shops. Dealperfect en pbpurchase bestaan niet meer?.
Zou je Rachel niet op een ander e-mail adres kunnen mailen dat ze dat zelf even afhandelt.
Daar zat ik dus ook aan te denken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Als jij privé adres van hun hebt.. en zei zelf geld wil verdienen![]()
Besef je dat je dit post in een "CHINA" topic?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:29 schreef MagischMannetje het volgende:
Weet iemand hoe lang het duurt voor een pakketje uit Duitsland? heb net namelijk voor het eerst iets op eBay gekocht.
Bij mij hetzelfde geval. Ik heb gister even contact opgenomen via service@lightake.com en Emma heeft het voor me geregeld. Ik kan nu inloggen, de bestelling staat gewoon goed genoteerd.quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:20 schreef jopiede het volgende:
Ik heb bestelds bij lighttake, maar heb wel betalings bewijs maar nog geen confirmation van de site zelf dat ik besteld heb. Zal ik gewoon hetzelfde product bestellen bij DX (is zelfs goedkoper kwam ik achter) en me geld terug vragen via paypal? En ik kan trouwens ook niet inloggen bij de site...
Mijn eerste Zarmark order is op de post gedaan via Paypal kreeg ik berrichtje met daarin ook tracking codequote:Op donderdag 17 juni 2010 12:48 schreef Downstar het volgende:
Ik zie ook gewoon mijn Taobao orders ( die ik via zarmark) heb besteld op de nieuwe 'partnersite'
je kunt idd gewoon inloggen met je Popbuying account.
Maar omdat hier ook mensen zijn die regelmatig iets over eBay postten dacht ik dat jullie dat wel wisten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:33 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Besef je dat je dit post in een "CHINA" topic?
Mja,, 3/4 dagen.
Ik heb dezelfde horloge, maar in een ander kleur http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:57 schreef koenie95 het volgende:
is het horloge op de onderstaande link beetje goeie kwaliteit?
of heeft iemand nog aanraders?
http://www.lightake.com/d(...)h_98226G_Black-26737
Dat bandje kun je verwisselen naar een zwarte. Ergens in mijn geheugen kan ik me herinneren dat iemand een site heeft gepost waar je (goedkoop...) van die bandjes kon bestellen..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:14 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde horloge, maar in een ander kleur http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042
en hij bevalt mij prima, Hij is 'zwaar' dus voelt niet plastic aan, water dicht (je kan ermee douchen) bij deal extreme betaal je voor dat model 20 dollar, maar helaas is hij daar volgens mij niet in zwart verkrijgbaar.
ook zal je het bandje moeten inkorten, en gij loopt iedere dag 1 a 3 minuten verder.
Jup, gewoon iets terug draaien, Een vriend van mij is goudsmid/juwelier en die zegt dat het normaal is voor automaat om voor of achter te gaan lopen. Ook vond hij dat de kwaliteit een beetje te vergelijken was met een horloge van rond de 150 euro.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:27 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Dat bandje kun je verwisselen naar een zwarte. Ergens in mijn geheugen kan ik me herinneren dat iemand een site heeft gepost waar je (goedkoop...) van die bandjes kon bestellen..
Dat hij iedere dag 3 minuten verkeerd gaat lopen, kan dat gewoon gecorrigeerd worden?
Een mechanisch horloge vooral achteruit draaienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:35 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Jup, gewoon iets terug draaien, Een vriend van mij is goudsmid/juwelier en die zegt dat het normaal is voor automaat om voor of achter te gaan lopen. Ook vond hij dat de kwaliteit een beetje te vergelijken was met een horloge van rond de 150 euro.
Voor 20 dollar wellicht een goede keus, ik vind ze niet heel slecht klinken en zitten goed in elkaar. Zo'n sata kabel is erg comfortabelquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Berend. het volgende:
Hehehe check http://www.pandawill.com/(...)ne-black_p35148.html
Best netjes dat Pandawill.
Heb je ze? Klinek ze beter dan ipod oortjes?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:14 schreef monkeybrain het volgende:
Voor 20 dollar wellicht een goede keus, ik vind ze niet heel slecht klinken en zitten goed in elkaar. Zo'n sata kabel is erg comfortabelBest wel erg dat ze er genuine bij zetten
![]()
Als ze zo aankomen als op de foto is het nog wel te doen, accessoires en van de andere opzet dingen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:12 schreef Berend. het volgende:
Hehehe check http://www.pandawill.com/(...)ne-black_p35148.html
Best netjes dat Pandawill.
Je kunt beter vragen wat er niet beter is dan de iPod dopjesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:32 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Heb je ze? Klinek ze beter dan ipod oortjes?
Je weet maar nooit bij fake dingen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:20 schreef shadowflash het volgende:
[..]
Je kunt beter vragen wat er niet beter is dan de iPod dopjes
Wat Shadowflash zegtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:32 schreef Niemand.. het volgende:
[..]
Heb je ze? Klinek ze beter dan ipod oortjes?
Voor hoeveel heb je ze gekocht dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:40 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Wat Shadowflash zegt![]()
Apple doppen zijn echt bagger. Ik snap niet echt goed waarom Apple zo'n grote naam heeft, ja fanboy sukkels die voor de hype gaan. Van die halve homo metrosexuelen die witte oordoppen zo cool vinden. Hier en daar hebben ze goede producten maar vaak is het een topprijs voor middelmatig spul. De eerste Ipods waren unieken daarna is de concurrent Apple voorbij gegaan.
Apple muizen zijn ook Sweex kwaliteit maar dan voor 70 euro ipv 5 euro![]()
Ik heb de dr. diaree, de hoog klinkt een tikkie dof maar de bas is heel aangenaam, daar zijn ze ook voor gemaakt. Nee, ik heb ze gratis ontvangen anders had ik ze niet gekocht![]()
De 3 lagen opzet dopjes zijn echt heel raar, prikken pijnlijk diep in je oren. De normale dopjes zijn prima.
Op zich geen foute aankoop, toch betaal je wat extra voor alle bullshit verpakking en gedoe
Lezen, gratisquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:45 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je ze gekocht dan?
Hij zegt toch dat hij ze gratis heeft gekregenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:45 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Voor hoeveel heb je ze gekocht dan?
Zijn flauwekul dingen, ooit eens zo'n aluminium versie gekocht toen ze net nieuw waren. Maakt je laptop dik en onhandig en de koeling is minimaal, eigenlijk te verwaarlozen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:39 schreef colorito86 het volgende:
Iemand die dit ding wel eens heeft gekocht? is het een beetje goed of maakt het veel lawaai? of weet iemand waar ik een betere kan aanschaffen?
http://www.budgetgadgets.(...)d0189252602b6526a2d9
http://www.focalprice.com(...)adphones_Silver.htmlquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef Twizu het volgende:
Mijn oortjes zijn zojuist gesneuveld. Iemand nog een aanrader of kan ik beter gewoon een setje in Nederland halen?
Aan de reviews te zien zijn ze behoorlijk goed, maar ik ben niet zo van dw in-ear dingen. Zijn er ook gewone oordoppenmet die goede kwaliteit?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)adphones_Silver.html
Check ook ff de andere site's voor de beste prijs
Hoe zou je anders het probleem oplossen, als het horloge iedere dag 3 min. meer voor gaat lopen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:14 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Een mechanisch horloge vooral achteruit draaien![]()
Me dunkt heeft het ding ook een optie om het ding vooruit te draaien. Wel iets meer draaien, maar uiteindelijk wel hetzelfde resultaat mijn beste.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:14 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Hoe zou je anders het probleem oplossen, als het horloge iedere dag 3 min. meer voor gaat lopen?
De hack functie gebruikenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:14 schreef Arboxx het volgende:
[..]
Hoe zou je anders het probleem oplossen, als het horloge iedere dag 3 min. meer voor gaat lopen?
Vet horloge! Is het wat?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:29 schreef -wtf- het volgende:
Twee en halve week een klokje besteld bij pandawill.com
Gewoon afgerekend met paypall express.
Foto's willen niet lukken maar hier de link van het klokje
http://www.pandawill.com/(...)ch-black_p36196.html
ik zou zeggen weer wat voor de OP erbij.Gratis verzending en snelle levering
Thanks!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
http://www.focalprice.com(...)adphones_Silver.html
Check ook ff de andere site's voor de beste prijs
tuurlijk!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:33 schreef bergdani het volgende:
Laat maar horen hoe die bevalt als je hem binnen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |