abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82365237
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 13:52 schreef PedroN het volgende:
tvp
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_82365511
ga proberen iets van taobao te bestellen bij jack. hoe werkt dat? gewoon een mailtje sturen met de link?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:58:36 #28
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_82365886
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:46 schreef Byte_Me het volgende:
ga proberen iets van taobao te bestellen bij jack. hoe werkt dat? gewoon een mailtje sturen met de link?
Het helpt als je erbij vermeld dat je graag een price estimate van het item wil. Weet alleen niet of hun paypal troubles helemaal opgelost zijn, anders kan ie weinig voor je doen denk ik.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_82367229
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:58 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Het helpt als je erbij vermeld dat je graag een price estimate van het item wil. Weet alleen niet of hun paypal troubles helemaal opgelost zijn, anders kan ie weinig voor je doen denk ik.
Hi

Our account would be normal from next week. Please wait more days patiently, and i will send email to you immdiately when everything is normal.

Best regards,
Jack

Aankomende week
pi_82367656
what the fuck staat er nou boven de quickreply Sinds wanneer is dat?
  Boks-Chick zaterdag 5 juni 2010 @ 15:56:47 #31
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_82367677
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:56 schreef emo_punkt_gif het volgende:
what the fuck staat er nou boven de quickreply Sinds wanneer is dat?

al een maandje of twee . En van wie is u kloon?
lolwut
pi_82367939
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 15:56 schreef BrandX het volgende:

[..]

al een maandje of twee . En van wie is u kloon?
Lurker met een account.
  zondag 6 juni 2010 @ 11:26:35 #33
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_82387766
tvp
Hoi
pi_82387809
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:58 schreef neo2000 het volgende:

[..]

zijn er alternatieven voor bestellen bij taobao?
pi_82393533
quote:
Op zondag 6 juni 2010 11:27 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

zijn er alternatieven voor bestellen bij taobao?
nee
  zondag 6 juni 2010 @ 14:19:06 #36
152215 ManAtWork
Maar nu even niet,...
pi_82394154
Gisteren bericht ontvangen dat de order (dit keer in z'n geheel) is verstuurd. Hopen dat het dit keer weer zo snel is. Niet dat ik het direct nodig heb, maar zou wel handig zijn.
Als toeval niet bestaat, waarom hebben ze er dan een woord voor uitgevonden?
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg,...
Vrouwen zijn om van te houden, niet om te begrijpen.
pi_82396221
Capture card gekocht bij DX, kijken hoe die is.
pi_82397725
Laatst een 16GB Micro SD gekocht op ebay, helaas is dit maar een 2GB... Claim bij Paypal aangemaakt, maar nu moet ik dat fucking ding terug sturen voor 6 euro, op mijn kosten! Wat te doen? Bij Paypal gaan klagen dat je dat niet wil, of iig niet op eigen kosten oid?
  zondag 6 juni 2010 @ 15:56:56 #39
48067 neo2000
pi_82398577
quote:
Op zondag 6 juni 2010 15:40 schreef LiFePo4 het volgende:
Laatst een 16GB Micro SD gekocht op ebay, helaas is dit maar een 2GB... Claim bij Paypal aangemaakt, maar nu moet ik dat fucking ding terug sturen voor 6 euro, op mijn kosten! Wat te doen? Bij Paypal gaan klagen dat je dat niet wil, of iig niet op eigen kosten oid?
Niet om je af te vallen, maar.. Gawd, dat mensen nog steeds geheugen uit China bestellen.. ik verbaas mij er elke keer over.
Als je toch leest over counterfeit geheugen, dan gaan er toch lampjes branden en geluidjes af '"DANGER WILL ROBINSON!!!" waardoor je weet dat er er niets van geheugen moet kopen..? Als je het prijsverschil ziet dan begrijp ik het eigenlijk al helemaal niet meer.. Of het moet echt zeldzaam spul zijn of echt _heel_ veel uitmaken qua prijs.. Enige geheugen waarbij ik beduidende prijs verschillen gezien heb tot nu toe is bij Sony MS.
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:05 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

nee
mwah, eigenlijk is http://www.taobaonow.com/ wel een alternatief, alleen hebben die een beetje een apart model van berekenen. ik geloof dat het zo was dat als je er een price estimate op vraagt, je een bedrag terug krijgt zonder hun fee en verzendkosten o.i.d. Daadwerkelijke bedrag ligt dus altijd hoger.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 6 juni 2010 @ 16:50:39 #40
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_82401651
quote:
Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Niet om je af te vallen, maar.. Gawd, dat mensen nog steeds geheugen uit China bestellen.. ik verbaas mij er elke keer over.
Als je toch leest over counterfeit geheugen, dan gaan er toch lampjes branden en geluidjes af '"DANGER WILL ROBINSON!!!" waardoor je weet dat er er niets van geheugen moet kopen..? Als je het prijsverschil ziet dan begrijp ik het eigenlijk al helemaal niet meer.. Of het moet echt zeldzaam spul zijn of echt _heel_ veel uitmaken qua prijs.. Enige geheugen waarbij ik beduidende prijs verschillen gezien heb tot nu toe is bij Sony MS.
[..]

mwah, eigenlijk is http://www.taobaonow.com/ wel een alternatief, alleen hebben die een beetje een apart model van berekenen. ik geloof dat het zo was dat als je er een price estimate op vraagt, je een bedrag terug krijgt zonder hun fee en verzendkosten o.i.d. Daadwerkelijke bedrag ligt dus altijd hoger.
Achja, ik heb gewoon een Genuine Sandisk 8GB bij DX gekocht, die doet het prima. Maar van MPebay is altijd kut.

[ Bericht 0% gewijzigd door Unreal88 op 06-06-2010 17:02:29 ]
Hoi
  zondag 6 juni 2010 @ 17:15:02 #41
48067 neo2000
pi_82402958
Bij DX heb je meestal nog de luxe van reviews, waar op Ebay de verkopers vaak kopers die WEL doorhebben genept te zijn, afkopen om hun rating goed te houden. Om zo nog meer achteloze slachtoffers te maken.

Toch trapt DX er ook nog al eens in, die hebben ook meermaals leveranciers gehad die halverwege opeens neppe of andere producten zijn gaan leveren..
  zondag 6 juni 2010 @ 18:55:58 #42
209721 Downstar
Moeimaker
pi_82407029
Ik betwijfel het nog of morgen wel echt de problemen bij DP/PB zijn opgelost..

Tiffany verteld me al zeker 3 weken lang, dat het waarschijnlijk na 10 dagen was gefixt..
na die 10 dagen, dan werd me weer het zelfde verteld etc..

we wachten af
pi_82414424
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
pi_82419270
quote:
Op zondag 6 juni 2010 15:56 schreef neo2000 het volgende:

[..]

[..]

Ik wou de gok wagen Maar wat te doen?
  zondag 6 juni 2010 @ 22:27:41 #45
48067 neo2000
pi_82419977
Ik heb helaas helemaal geen hands on ervaring met Ebay, maar lees hier toch al even mee, dus.. Volgens mij betaal je normaal gesproken met Paypal toch? ik denk dat het dan een idee is om de verkoper te mailen met jouw bevindingen (doe er ff een screenshot bij ter verduidelijking, het blijven Chinezen natuurlijk) en aan te geven dat je een paypal geschil aanmaakt. Mocht ie daarop niet reageren, dan zijn ze naar wat ik begrepen heb meestal wel gevoelig voor dreigementen m.b.t. negatieve feeback op Ebay.

Iemand trouwens wat tips voor ebay aankopen in China? Wil het toch ook nog eens een keertje proberen met een prulletje, zonnebril of zo, kijken of het enigzins te doen is.
  zondag 6 juni 2010 @ 22:45:38 #46
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_82421309
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef neo2000 het volgende:
Ik heb helaas helemaal geen hands on ervaring met Ebay, maar lees hier toch al even mee, dus.. Volgens mij betaal je normaal gesproken met Paypal toch? ik denk dat het dan een idee is om de verkoper te mailen met jouw bevindingen (doe er ff een screenshot bij ter verduidelijking, het blijven Chinezen natuurlijk) en aan te geven dat je een paypal geschil aanmaakt. Mocht ie daarop niet reageren, dan zijn ze naar wat ik begrepen heb meestal wel gevoelig voor dreigementen m.b.t. negatieve feeback op Ebay.

Iemand trouwens wat tips voor ebay aankopen in China? Wil het toch ook nog eens een keertje proberen met een prulletje, zonnebril of zo, kijken of het enigzins te doen is.
Bestel aardig wat op eBay, goedkoper en soms ook beter. Zoals je zegt als je dreigt krijg je sowieso geld terug als het niet goed is. Vaak ook veel sneller dan DX e.d.
Hoi
  zondag 6 juni 2010 @ 22:47:50 #47
48067 neo2000
pi_82421485
Voor de rest zelfde principe als middels taobao? gewoon ebay door translate.google.com gooien? En gebruik je de HongKong site van Ebay?
  zondag 6 juni 2010 @ 22:54:53 #48
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_82421980
quote:
Op zondag 6 juni 2010 22:47 schreef neo2000 het volgende:
Voor de rest zelfde principe als middels taobao? gewoon ebay door translate.google.com gooien? En gebruik je de HongKong site van Ebay?
Oooh de chineze ebay?

Nee ik doe gewoon nederlandse ebay en dan wereldwijd instellen dan vind je ook genoeg dingen uit china en hongkong.
Hoi
  maandag 7 juni 2010 @ 00:57:02 #49
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_82427048
hehe, een volg topic knop, dat was me een bevalling zeg
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
  maandag 7 juni 2010 @ 10:17:31 #50
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_82431842
Nogsteeds geen taobao van jack??
laatste wat ik dr van gehoord had dat 't nog 13/14 dagen zou duren tot er weer Paypal was ...
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')