Hee tof, ik zocht nog een nieuw luchtfilter voor de auto, dit zal ook wel voldoen.quote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan nu ook al thee op DX kopen
Ziet er lekker smakelijk uit.
[ afbeelding ]
Niemand die er last van heeft dat ik de overbodige troep uit de OP heb gehaald en hij nu dus een stuk korter is?
Ik zit te wachten op de vervolgvraag: "Mijn pakketje is al zeker 8 dagen onderweg, maar nog niet binnen. Douane in beslagname?"quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef xwisE het volgende:
Heeft iemand hier ervaring mee? Zou ik me zorgen moeten maken hierover? Alvast bedankt!
had ze die payment link al voor je gemaakt vanmorgen ofzo?quote:
Ja kreeg payment link via die nieuwe website. Euhm volgens mij in de middag.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:41 schreef Downstar het volgende:
[..]
had ze die payment link al voor je gemaakt vanmorgen ofzo?
of was ze net online/ net gereageerd ??
owh je hebt dus gewoon via zarmark web een bestelling geplaatstquote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Ja kreeg payment link via die nieuwe website. Euhm volgens mij in de middag.
Via email.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:54 schreef Downstar het volgende:
[..]
owh je hebt dus gewoon via zarmark web een bestelling geplaatst?
daar heb ik ook nog 2 order staan, die ik nog niet heb betaald.
of heb je via de email gedaan ?
Wacht morgen de reactie van tiffany wel even af, anders betaal ik die wel gewoon
ik had namelijk al pricerequest gekregen via de email inclusief shipping, nu is zarmark zonder shipping
en dat scheelt me bij beide orders 8 dollar.. dus denk niet dat er aan verzenden nog 8 dollar bij komt
kreeg beetje wazig emailtje van tiffany vanmorgen, dat ze zich kon herinneren dat ik 2 order had.
( maar weet niet of ze bedoel dat ik al 2 order had aan gemaakt, of dat ik 2 order wou en dat zei die via de email wou op nemen ..)
quote:Discount:5% for everything from popbuying
Coupon code: POPBUYINGISBACK
Expired on:June 24th,2010
Gewoon even een virtuele creditcard aanmaken bij Neteller deze kun je eenvoudig opwaarderen via iDealquote:Op woensdag 9 juni 2010 09:21 schreef Downstar het volgende:
Dear Customers,
wtf ? alleen creditcard betalingen nog maar![]()
![]()
en anders hem mailen ?
Hoop dat Jack nog wel met Paypal komt.. waarschijnelijk is dit alleen maar ook een tijdelijke oplossing omdat jack TE veel verliest met zolang geen werkend bedrijf...quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:21 schreef Downstar het volgende:
Wtf ? alleen creditcard betalingen nog maar![]()
![]()
en anders hem mailen ?
jack kan je mailen denk ik voor paypal betalingen, staat toch dat je hem kan mailen voor andere betaal methoden.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hoop dat Jack nog wel met Paypal komt.. waarschijnelijk is dit alleen maar ook een tijdelijke oplossing omdat jack TE veel verliest met zolang geen werkend bedrijf...
Lightinthebox.com toevalligquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:01 schreef kloink het volgende:
potver..ooooit hier gepost een site met al die chineze smartphones/gsm toestellen. ..maaar kwijttt
iemand?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef bierjoost het volgende:
Ik zat me ineens af te vragen: die Jack he, zou dat nou daadwerkelijk 1 persoon zijn of gewoon een handjevol bamivlechters die allemaal net doen of ze Jack heten?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:28 schreef bierjoost het volgende:
Ik zat me ineens af te vragen: die Jack he, zou dat nou daadwerkelijk 1 persoon zijn of gewoon een handjevol bamivlechters die allemaal net doen of ze Jack heten?
https://help.neteller.com/cgi-bin/neteller.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=1324&p_created=1222877941&p_sid=9fOgsFwj&p_accesquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:58 schreef Arboxx het volgende:
Zou je iets specifieker kunnen zijn m.b.t. dat 'virtuele creditcard'?
Fees?
Helaas niet. Hopelijk morgen wel.quote:Op woensdag 9 juni 2010 20:14 schreef Downstar het volgende:
Iemand van jullie vandaag nog een mailtje gehad van tiffany?
Dit houdt in dat de site van DP binnekort nog een keer up gaat? Of is die hoop onterecht?quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:51 schreef tokko1 het volgende:
Zijn bedrijf.. nja 't bedrijf van de aandeelhouders "Popbuying, en dp enzo" kan volgends mij sinds vandaag weer geld ontvangen en heeft dus een paar weken geen inkomsten gehad, heel veel klanten misgelopen etc?
DealPerfect is volgends eerdere berrichten van Jack gesloten. En dit zou permanent zijn..quote:Op woensdag 9 juni 2010 21:45 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Dit houdt in dat de site van DP binnekort nog een keer up gaat? Of is die hoop onterecht?
(Ben namelijk op zoek naar 'leuke' zonnebrillen)
ik dus ook al niet , ze zullen nu wel druk zijn met al die orders die ze opeens weer binnen krijgenquote:
Tokko; nogmaals voor jou; jack zijn paypal werkt weer zoals ik al eerder had aan gevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:56 schreef tokko1 het volgende:
[..]
DealPerfect is volgends eerdere berrichten van Jack gesloten. En dit zou permanent zijn..
(als je zonnebrillen wilt, mail Jack .. als paypal enzo weer werkt)
We zijn dus weer op Jack aangewezen voor Taobao Orders..quote:Emma Popbuying
ik: Is Tiffany in a meeting or can she come online here or on Skype?
Emma: she has quited.
Emma: I just get the news.
I don't know the reson~
and surprise~
Emma: Rachel is quited too~
Popbuying blijft gewoon bestaan dacht ik,, en Zarmark.com erbijquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:31 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het begin van t eind van jack zn webwinkels?
vandaar dat ze dus waarschijnlijk niet op hun email reagerenquote:Op donderdag 10 juni 2010 11:25 schreef tokko1 het volgende:
Vers van de Pers:
[..]
We zijn dus weer op Jack aangewezen voor Taobao Orders..
Ze pasten niet meer onder het bureauquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:08 schreef Arboxx het volgende:
Heb zojuist Jack maar gemaild dan....
Waarom zijn de girls weg dan?
Emma heeft ook geen idee,, dus wie vraagt 't aan Jack? Die weet er vast meer vanquote:Op donderdag 10 juni 2010 12:08 schreef Arboxx het volgende:
Heb zojuist Jack maar gemaild dan....
Waarom zijn de girls weg dan?
Van dealextremequote:Dear Glijdt_licht,
we apologize for the items being defective.we'v arranged a new replacement for you ,and will ship it to you as
soon as possible.
please feel free to contact us if you have any questions
best regards
sandy
heb al een mailtje na jack gestuurd, dat ik had vernomen dat tiffany en rachel weg warenquote:Op donderdag 10 juni 2010 13:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Emma heeft ook geen idee,, dus wie vraagt 't aan Jack? Die weet er vast meer van
Die bedenken ze.. of halen ze van andere mensen die ze voor hun bedenken?quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
Hoe komen die Chinezen allemaal aan Engelse namen? Zoals diegene die mij een mail stuurde Sandy heet.
Rachel had haar naam van de universiteit. Daar hebben ze allemaal een major engels gedaan en dan hebben ze op school allemaal een engelse naam.quote:Op donderdag 10 juni 2010 14:40 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Die bedenken ze.. of halen ze van andere mensen die ze voor hun bedenken?
Zoals bijvoorbeeld "Emma" ,,, tiffany en rachel vroegen aan mij dat ze een nieuwe naam nodig hadden en kwam met deze.. en toen vonden ze 't wel een goede.. en voilį
en dat laat je ons dan nog niet weten.. je doet net of t een staatsgeheim is ..quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:09 schreef Xaia het volgende:
[..]
Rachel had haar naam van de universiteit. Daar hebben ze allemaal een major engels gedaan en dan hebben ze op school allemaal een engelse naam.
Maar ik wist inderdaad gisteren al dat Lin (Rachel) op ging stappen want er waren onenigheden binnen het bedrijf. Ze had gisteren dus een soort van afscheid genomen, ik wist het ook als eerste maar ze zei dat ik het nog niet openbaar mocht maken omdat niemand in het bedrijf het toen nog wist
Hahah gastttttquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:22 schreef Downstar het volgende:
[..]
en dat laat je ons dan nog niet weten.. je doet net of t een staatsgeheim is ..
wat maakt het ons nu uit dat wij weten dat zei is opgestapt voordat jij het op welke datum dan ook had mogen zeggen
hahah nee snap t welquote:Op donderdag 10 juni 2010 15:45 schreef Xaia het volgende:
[..]
Hahah gastttttIk ben gewoon aardig bedoel als iemand me vraagt om iets nog niet naar buiten te brengen dat doe ik dat toch niet.. nu het toch publiek is kan ik het best zeggen.
Maarja ik had wel leuke ochtend chats met LinGonna miss that.
Heb net 2 orders bij Jack betaald ben benieuwd wat er van gaat komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |