aangezien de nodige users het nodig vonden om het uitsluitend nog maar, met naam en toenaam, te hebben over nepspul, en dat toch echt, echt illegaal is, is enkele maanden geleden besloten het niet meer toe te staan. Ook de soepelheid die we toen hadden betracht met het zwaar verbasteren werd volledig in de wind geslagen. Vandaarquote:Op maandag 7 juni 2010 21:24 schreef revo989 het volgende:
huh? er is de vorige maanden uitbundig gepraat over het wel een wee van deze zonnebrillen en de ervaringen van fok kopers hierover en nou mag ik er niks meer over zeggen
ik dacht dat ik al zeer bescheiden was door het merk slechts 1x te benoemen, maar mag ik er vanuit gaan dat tegelijkertijd met het verdwijnen van de vraag en de conversatie over dit soort producten op fok er evenredig een stop is gezet op het verkopen van deze in de chinese webshops?
Niemand die het zal merken, hij wordt toch nooit gelezenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan nu ook al thee op DX kopen
Ziet er lekker smakelijk uit.
[ afbeelding ]
Niemand die er last van heeft dat ik de overbodige troep uit de OP heb gehaald en hij nu dus een stuk korter is?
was al een paar post boven je geplaatst, maar toch bedanktquote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
http://fonarevka.lux-rc.com/
Geen dank.
lees jij maar eens even een paar topics terug ..quote:
Staat die al, op DX.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:49 schreef mickeyD het volgende:
de nieuwe iphone is uit..
[ afbeelding ]
wedje leggen per welke datum de fake op taobao staat?![]()
ik ga voor 1 augustus 2010![]()
mits je de belangrijke troep maar laat staanquote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan nu ook al thee op DX kopen
Ziet er lekker smakelijk uit.
[ afbeelding ]
Niemand die er last van heeft dat ik de overbodige troep uit de OP heb gehaald en hij nu dus een stuk korter is?
Ik heb ook de baggerlayout. Maar heb begrepen dat het ook te maken kan hebben met de quick reply. Als die aan staat, staat de 'Volg topic' button rechts onder het invoerscherm op dezelfde hoogte als 'Preview' en 'Invoeren'.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef piekartz87 het volgende:
ik zie geen volg topic knop, maar ik gebruik ook de oude layout
Dat heb ik dus ook nog, vandaar m'n tvpquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef piekartz87 het volgende:
ik zie geen volg topic knop, maar ik gebruik ook de oude layout
nou, niet dit model hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |