Inderdaad geen mail... misschien in de loop van de dagquote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef tokko1 het volgende:
Nogsteeds geen taobao van jack??![]()
laatste wat ik dr van gehoord had dat 't nog 13/14 dagen zou duren tot er weer Paypal was ...
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:46 schreef HeaN82 het volgende:
Hi
Our account would be normal from next week. Please wait more days patiently, and i will send email to you immdiately when everything is normal.
Best regards,
Jack
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scheerapparaat he... ben benieuwd of het wat is! De scheermesjes uit China zijn wel ongelofelijk, dat is niet te evenaren.quote:Begin juni schreef joepie91 het volgende:
Focalprice heeft mijn pakketje verzonden!
Scheerapparaat + audiosplitter.
Welke scheermesjes? Ben nog op zoek naar goede mesjes voor weinig.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:59 schreef henkjan90 het volgende:
[..]
Scheerapparaat he... ben benieuwd of het wat is! De scheermesjes uit China zijn wel ongelofelijk, dat is niet te evenaren.
Welke heb je besteld?
Ik heb ergens een vaag vermoeden dat ze intussen ook duurder zijn geworden door al het gedoe. Had al wat prijzen zelf bedacht, en toch kregen ze voor elkaar er toch weer fors boven te zitten. Erg jammer dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:33 schreef 9611Niels het volgende:
Ik heb vanochtend antwoord gekregen op een TaoBao pricerequest die ik gisteren had gedaan. Maar de prijzen vallen toch tegen
Fixed.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Downstar het volgende:
Weet iemand trouwens nog die site waarop heel veel Fleshlights werden getest?
Stonden foto's op van hoe ze eruit zagen op verschillende standen etc.?
http://fonarevka.lux-rc.com/quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Downstar het volgende:
Weet iemand trouwens nog die site waarop heel veel Flashlights werden getest?
Waar gekocht/wat is het typenummer?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:29 schreef Michael-H het volgende:M'n Android telefoon is binnen!
Gaat om deze telefoon!
[ afbeelding ]
Het koste me 'n klein vermogen om hem hierheen te halen (130 dollar + 40 dollar shipping), maar dan heb je ook wat:
- Android OS
- GPS
- Zo'n vingergevoelig touchscreen (zoals bij de iphone)
- Wifi
Etc. Hij is zeer snel, zeker een aanrader
http://search.taobao.com/search?q=%BD%E2%C6%CA%C4%A3%D0%CD+quote:Op maandag 7 juni 2010 16:33 schreef Twizu het volgende:
Weet iemand of er toevallig kleine anatomie modellen worden aangeboden op een van de Chinese sites? Kan ze met de zoekfunctie helaas niet vinden, maar misschien zoek ik verkeerd.
Of stressballen in de vorm van een tand, hart, pil of oor.![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Thanks! Ik volg deze reeks niet meer helemaal, dus ben niet op de hoogte van de laatste updates.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:03 schreef tokko1 het volgende:
[..]
http://search.taobao.com/search?q=%BD%E2%C6%CA%C4%A3%D0%CD+
Maarja,, taobao bestellingen zijn nog onmogelijk
Dat wil ik ook wetenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:00 schreef bergdani het volgende:
[..]
Waar gekocht/wat is het typenummer?
Misschien heb ik wel interesse.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef sandsucker het volgende:
Ik ben op zoek naar een zaklamp op dealextreme. Wat mij opvalt is dat er lichtsterktes worden opgegeven maar die dus helemaal niet kloppen (staat in de reviews). Nu is het zo dat ik door de bomen het bos niet meer zie en ik niet weet welk lampje ik nou moet kopen:p. Ik vroeg mij af of er iemand is die mij een advies zou willen geven over dit soort lampjes bij DX. Mijn budget ligt op maximaal 25 euro, dus ong 30 dollar.
het maakt mij niet uit welke batterijen er in moeten. Die koop ik er nog wel bij. Het gaat erom dat er zoveel mogelijk licht uit komt.
http://fonarevka.lux-rc.com/quote:Op maandag 7 juni 2010 15:32 schreef Downstar het volgende:
Weet iemand trouwens nog die site waarop heel veel Flashlights werden getest?
dealperfect maar die website bestaat nietm eerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef revo989 het volgende:
welke site was ook al weer die die ray ban brillen verkocht en dan bedoel ik die met "officiele" doos en inhoud erbij, heb op dealextreme gekeken maar zag ze niet
Er is geen site die goedkoop ''officiele'' ray bans verkoopt. In ieder geval geen die hier besproken mag wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef revo989 het volgende:
welke site was ook al weer die die ray ban brillen verkocht en dan bedoel ik die met "officiele" doos en inhoud erbij, heb op dealextreme gekeken maar zag ze niet
aangezien de nodige users het nodig vonden om het uitsluitend nog maar, met naam en toenaam, te hebben over nepspul, en dat toch echt, echt illegaal is, is enkele maanden geleden besloten het niet meer toe te staan. Ook de soepelheid die we toen hadden betracht met het zwaar verbasteren werd volledig in de wind geslagen. Vandaarquote:Op maandag 7 juni 2010 21:24 schreef revo989 het volgende:
huh? er is de vorige maanden uitbundig gepraat over het wel een wee van deze zonnebrillen en de ervaringen van fok kopers hierover en nou mag ik er niks meer over zeggen
ik dacht dat ik al zeer bescheiden was door het merk slechts 1x te benoemen, maar mag ik er vanuit gaan dat tegelijkertijd met het verdwijnen van de vraag en de conversatie over dit soort producten op fok er evenredig een stop is gezet op het verkopen van deze in de chinese webshops?
Niemand die het zal merken, hij wordt toch nooit gelezenquote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan nu ook al thee op DX kopen
Ziet er lekker smakelijk uit.
[ afbeelding ]
Niemand die er last van heeft dat ik de overbodige troep uit de OP heb gehaald en hij nu dus een stuk korter is?
was al een paar post boven je geplaatst, maar toch bedanktquote:Op maandag 7 juni 2010 20:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
http://fonarevka.lux-rc.com/
Geen dank.
lees jij maar eens even een paar topics terug ..quote:
Staat die al, op DX.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:49 schreef mickeyD het volgende:
de nieuwe iphone is uit..
[ afbeelding ]
wedje leggen per welke datum de fake op taobao staat?![]()
ik ga voor 1 augustus 2010![]()
mits je de belangrijke troep maar laat staanquote:Op maandag 7 juni 2010 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
Je kan nu ook al thee op DX kopen
Ziet er lekker smakelijk uit.
[ afbeelding ]
Niemand die er last van heeft dat ik de overbodige troep uit de OP heb gehaald en hij nu dus een stuk korter is?
Ik heb ook de baggerlayout. Maar heb begrepen dat het ook te maken kan hebben met de quick reply. Als die aan staat, staat de 'Volg topic' button rechts onder het invoerscherm op dezelfde hoogte als 'Preview' en 'Invoeren'.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef piekartz87 het volgende:
ik zie geen volg topic knop, maar ik gebruik ook de oude layout
Dat heb ik dus ook nog, vandaar m'n tvpquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:48 schreef piekartz87 het volgende:
ik zie geen volg topic knop, maar ik gebruik ook de oude layout
nou, niet dit model hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |