Die heb ik nog van Lin gekregen net voor dat ze vetrok via de chat.quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef Downstar het volgende:
[..]
hahah nee snap t wel
ik had dta altijd met tiffany; hoorde daarom ook zo doende altijd snel t laatste nieuws
maar je hebt net nog een payment link van jack gekregen of had je die al ?
Ziet er wel leuk uit die site , lekker strak. EN rechtsbovenin jaja mensen , free shipping to THE NETHERLANDS. lolquote:
Tiffany is best aardig, Rachel ken ik niet.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Buyincoins is wat bij betreft goedgekeurd, bestellingen gaan binnen 1 dag weg en binnen 14 dagen binnen. 2 pakjes mogen ontvangen en ze hebben goede prijzen, wel weinig aanbod![]()
Gelukkig is Rachel opgerot, had toch een shit ervaring met haar. Ik kreeg een onbekende bestelling binnen en na 2 maanden een mail dat het van popbuying komt. Ik als eerlijke sukkel wilde wel helpen en desnoods een doos richting Brazilië sturen. Vervolgens kwam ze met het fantastische idee of ik even $120 wilde betalen en andere rare constructies dat met mijn paypal had te makenHoe ik deze "oplossing" vond klinken
![]()
Allemaal shit producten waar je niks aan hebt![]()
Even duidelijk gemaakt dat ik echt pissig was op haar en dat ik de hele shitzooi alleen maar naar China stuur als ze het nog terug willen krijgen. Niks meer van gehoord de laatste 2 weken![]()
Nu zijn alle troela's dus weg
Neo, ze hebben naar je geluisterd bij FP![]()
[ afbeelding ]
Vooral de vossenkop, mooie animatie als je hem aanraaktquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef Twizu het volgende:
Buyincoins ziet er inderdaad wel strak uit!
2 Topics terug werd er al over buyincoins gediscusserd.. heb dr inmiddels al 4 bestellingen van binnen en een vriend nog 1 bestelling door mij gemaakt.. snelle verzending. Fototje als het verzonden is, extreem goed verpakt.. gewoon topquote:Op donderdag 10 juni 2010 18:27 schreef Twizu het volgende:
Buyincoins ziet er inderdaad wel strak uit!
Hoe snel was het ?quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:14 schreef tokko1 het volgende:
[..]
2 Topics terug werd er al over buyincoins gediscusserd.. heb dr inmiddels al 4 bestellingen van binnen en een vriend nog 1 bestelling door mij gemaakt.. snelle verzending. Fototje als het verzonden is, extreem goed verpakt.. gewoon top![]()
(ook leuke groene lasertjes)
Buyincoins is toch amerikaans? Het licht dus aan us post (ofzoquote:Op donderdag 10 juni 2010 20:20 schreef sandsucker het volgende:
voor diegenen die nog gaan shoppen bij buyincoins: gebruik de coupon code 10%OFF2010 . je krijgt dan 10% korting![]()
verzending duurde +- 3 weken, inpakken en verzenden binnen 24 uur
Too small.quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:16 schreef monkeybrain het volgende:
Neo, ze hebben naar je geluisterd bij FP![]()
[ afbeelding ]
quote:Hi Unreal88,
We're backing the boys in South Africa, by running a squad of world beating offers throughout the cup - and we're kicking off with two up front!
1. 8% Coupon Code for Netherlands Buyers "8%offCUP10".
2. All free shipping to Netherlands.
Buyincoins.com are always looking to save more for you. In fact, you could travel from Amsterdam to Beijing, and you won't find a cheaper offer anywhere!
The BuyinCoins team
BuyinCoins, Inc
En nog een tip voor alle mensen die geen creditcard hebben:quote:Dear Customers,
Popbuying have opened the online payment system on June 9th,2010. Now we do only accept credit
card payment.
Here comes with a crazy promotion from popbuying
Discount:5% for everything from popbuying
Coupon code: POPBUYINGISBACK
Expired on:June 24th,2010
Best Regards
www.popbuying.com
is service01 ook voor TB orders?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:51 schreef tokko1 het volgende:
En we hebben niet te vergeten de nieuwe Taobao service van JackEindelijk weer tb orders, en daarbij ook werkende paypal
![]()
Kan iemand btw de OP aanpassen? Nieuwe logo van zarmark dr in en die van dealperfect weg? Want die lijkt me toch echt voor goed geslotenEn bij "contact jack' die email adressen vervangen door de nieuwe: service01@zarmark.com?
[ link | afbeelding ]
Jah... er zijn nog geen andere email adressen volgends mij? Heb Jack ook al gevraagd of hij weer nieuwe mensen gaat aannemen, zal wel moeten denk ik. Of hij gaat alles in z'n eentje doenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:18 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
is service01 ook voor TB orders?
heb jack ook op dat adress gemailt, maar geen reactie gehadquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:38 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Jah... er zijn nog geen andere email adressen volgends mij? Heb Jack ook al gevraagd of hij weer nieuwe mensen gaat aannemen, zal wel moeten denk ik. Of hij gaat alles in z'n eentje doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |