Dat dus, ik ken een gezin dat gevlucht is uit congo, die vader zou daar de strop krijgen, en die was universitair geschoold. En die mocht hier opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Probleem is dus dat hun diploma hier niet geldt.
En weet je hoe dat komt? Omdat die ouders zich niet aanpassen wat een slechte invloed heeft op die kinderen die maar straat zwerven. Ik liep vroeger ook wel eens over straat met vrienden maar heb nog nooit met 20 man in een centrum gezeten om daar ouderen te gaan slaan of fietsen af te pakken van mensen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O, de allochtonen zorgen voor alle criminaliteit? Bullshit.
Los van het feit dat de meeste van de misdaden relatief nog steeds gewoon door autochtonen worden gepleegd, zijn het vooral de kinderen van allochtonen die de wet overtreden, niet de vluchtelingen zelf.
Ik zeg toch ook niet alle? Maar wel een groot percentage, en das geen bullshit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O, de allochtonen zorgen voor alle criminaliteit? Bullshit.
Los van het feit dat de meeste van de misdaden relatief nog steeds gewoon door autochtonen worden gepleegd, zijn het vooral de kinderen van allochtonen die de wet overtreden, niet de vluchtelingen zelf.
Alle vluchtelingen in het lokale asielzoeker centrum wel hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eh, nee. Het merendeel van de vluchtelingen die naar Nederland komen hebben echt geen hoge opleiding hoor.
Ouderen te gaan slaanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En weet je hoe dat komt? Omdat die ouders zich niet aanpassen wat een slechte invloed heeft op die kinderen die maar straat zwerven. Ik liep vroeger ook wel eens over straat met vrienden maar heb nog nooit met 20 man in een centrum gezeten om daar ouderen te gaan slaan of fietsen af te pakken van mensen...
Maisnon.quote:
I know who yo mean, fucking knap is dat. En die 2 negertjes van 'm ook alle twee op havo nuquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat dus, ik ken een gezin dat gevlucht is uit congo, die vader zou daar de strop krijgen, en die was universitair geschoold. En die mocht hier opnieuw beginnen.
heeft uiteindelijk wel hier dezelfde studie afgerond die haar daar heeft gedaan.
No offence, maar dan gedragen jullie je gewoon raar of doe je iets verkeerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was in Damsko voor schooltrip, vriend loopt te bellen en er rennen 3 mocro's langs die naar z'n telefoon graaien.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
Trouwens, Sky, dat van die mocro's die naar zijn telefoon graaien? Als ik naar school fiets en ik kijk niet uit, stoten ze me van mijn fiets, en stelen alles behalve mijn onderbroek.
Ik snap dat echt nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
Trouwens, Sky, dat van die mocro's die naar zijn telefoon graaien? Als ik naar school fiets en ik kijk niet uit, stoten ze me van mijn fiets, en stelen alles behalve mijn onderbroek.
Heb je enige idee hoeveel allochtonen er hier jaarlijks worden toegelaten?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja? Zoals wat dan? Geld sturen sturen ja. Er moet gewoon veel meer geld besteed worden aan ontwikkelingshulp, ipv al dat geld te gebruiken om te zorgen dat ze hier integreren.
Glodi en Jos, die mensen hebben thuis helemaal niks. Die hebben 15 jaar in een kort gewoond.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
I know who yo mean, fucking knap is dat. En die 2 negertjes van 'm ook alle twee op havo nu![]()
. En lief dat die zijn
.
Ja als je bang om je heen kijkt zonder zelfvertrouwen dan ben je een makkelijk prooi ja.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
No offence, maar dan gedragen jullie je gewoon raar of doe je iets verkeerdik heb serieus in 18 jaar Damsko nog nooit, letterlijk nooit, zoiets meegemaakt. En vrienden van me ook niet.
Ik weet niet, er liep die dag ook een stonede neger op straat met een mes op ons af.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:
[..]
No offence, maar dan gedragen jullie je gewoon raar of doe je iets verkeerdik heb serieus in 18 jaar Damsko nog nooit, letterlijk nooit, zoiets meegemaakt. En vrienden van me ook niet.
Nou das apart dan. Mijn moeder werkt zelf ook in het azc en daar zijn Somaliërs oververtegenwoordigd. En die hebben echt geen hoge opleiding hoor. De mensen met de hoge opleidingen zijn vaak tenminste wel bereid om goed te integreren, en daar heb je dan ook geen last van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alle vluchtelingen in het lokale asielzoeker centrum wel hoor.
En dan heb ik het over de politieke vluchtelingen. Gewone vluchtelingen die hier puur voor het werk komen moeten inderdaad geen toestemming krijgen om de grens over te gaan.
Misschien moet ik ook maar een zwart hempje gaan dragen inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja als je bang om je heen kijkt zonder zelfvertrouwen dan ben je een makkelijk prooi ja.
Ik snap het ook niet, mij hebben ze nog nooit iets mis gedaan. maar op school is altijd 10 man aan beveiliging aanwezig, en om de dag moet de politie komen opdraven omdat er weer een coke word gehandeld voor de school.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nietSommige mensen lokken zulk gedrag gewoon uit
Ja maar ze zitten allemaal voor kleine delicten. Buitenlandse kindverkrachters zie je nooitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet alle? Maar wel een groot percentage, en das geen bullshit.
Ga even kijken in de gevangenissen in Nederland dan. Merendeel is allochtoon hoor. Algemeen bekend.
Volgens het CBS niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet alle? Maar wel een groot percentage, en das geen bullshit.
Ga even kijken in de gevangenissen in Nederland dan. Merendeel is allochtoon hoor. Algemeen bekend.
Haha maarja als je in het Noorden met zo'n accent gaat praten krijg je hier ook wel snel beef denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook maar een zwart hempje gaan dragen inderdaad.
En hun zusje mocht niet naar Nederland komen he, hun waren allemaal al hier en zij zat daar nog alleen...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Glodi en Jos, die mensen hebben thuis helemaal niks. Die hebben 15 jaar in een kort gewoond.
En toch blijven ze optimistisch.
Ja dat zeg ikquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik snap dat echt nietSommige mensen lokken zulk gedrag gewoon uit
In Eindhoven zijn er ook zwervers die helemaal de weg kwijt zijn, gewoon negeren. Dan gaan ze vanzelf weg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet, er liep die dag ook een stonede neger op straat met een mes op ons af.
HUN?! HUN?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hun zusje mocht niet naar Nederland komen he, hun waren allemaal al hier en zij zat daar nog alleen...
Uiteindelijk wel gelukt maar heeft serieus 4 jaar geduurd dacht ik..
Haha in het begin maken ze grappen daarna komen de tranen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha maarja als je in het Noorden met zo'n accent gaat praten krijg je hier ook wel snel beef denk ik.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik weet niet, er liep die dag ook een stonede neger op straat met een mes op ons af.
Oh gosh. Ik ga hier niet eens op in. Doe je oogkleppen af zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je enige idee hoeveel allochtonen er hier jaarlijks worden toegelaten?
Dat zijn er echt tyfus weinig he, dat verschil merk je echt niet hoor.
En volgens mij hebben wij heel veel militairen daar zitten, maar het helpt niet. En ik denk dat marrokanen en noem maar op zich ook gewoon slecht gaan gedragen als ze toch al van iederen horen dat ze kut zijn..
Inderdaad. en met hun 2 oudste zoons waren ook problemen. die hebben gewoon nog 6 jaar in congo moeten leven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En hun zusje mocht niet naar Nederland komen he, hun waren allemaal al hier en zij zat daar nog alleen...
Uiteindelijk wel gelukt maar heeft serieus 4 jaar geduurd dacht ik..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Haha in het begin maken ze grappen daarna komen de tranen.
Pas op dat je niet beroofd en verkracht wordt he.quote:
Dat dus, de meeste buitenlanders doen echt geen vlieg kwaad als je maar normaal doet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso ga gewoon een praatje maken met die boys als ze ergens chillen. Als je gewoon normaal praat zul je zien dat het meestal gewoon chille lui zijn.
Nogmaals, politieke vluchtelingen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nou das apart dan. Mijn moeder werkt zelf ook in het azc en daar zijn Somaliërs oververtegenwoordigd. En die hebben echt geen hoge opleiding hoor. De mensen met de hoge opleidingen zijn vaak tenminste wel bereid om goed te integreren, en daar heb je dan ook geen last van.
Door 5 tegelijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:39 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pas op dat je niet beroofd en verkracht wordt he.
Succes.quote:
Ik kijk ze gewoon strak aan en hou m'n hand open, dan leggen ze zelf hun portemonnee erin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:38 schreef Chuck_Norris het volgende:
Sowieso ga gewoon een praatje maken met die boys als ze ergens chillen. Als je gewoon normaal praat zul je zien dat het meestal gewoon chille lui zijn.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:39 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Doe eens niet. Of geef er uitleg bij.
Hier wordt niemand beter van.
Ja en het slaat nergens op want het is niet dat je die dingen kan inwisselen voor geld.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:37 schreef Bragi het volgende:
Wat een achterlijke afzetters bij omgpop.
Win je een 500 bet, krijg je maar 450 coins, verlies je, raak je er 500 kwijt.
Huhquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
Wie opent een condoleance topic voor Smart_ass' anaalmaagdelijkheid? Ze staat op het punt om die kwijt te raken.
quote:
You wont last a minute in Heerenveen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kijk ze gewoon strak aan en hou m'n hand open, dan leggen ze zelf hun portemonnee erin.
Hooivorken, tractors alles.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
You wont last a minute in Heerenveen.
Speciaal voor jou klik ik op je linkje. DONT DISSAPOINT MEquote:
Haha, als ze dan nog problemen met me hebben daag ik ze gewoon uit voor een wedstrijdje elementen opnoemen uit het periodieke stelsel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
You wont last a minute in Heerenveen.
Dat is ook sneu, en dan halen ze die piraatjes helemaal naar Nederland om hier een proces te krijgen, en vervolgens in de cel te gaan.quote:
Té lang geen pussy gehad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
new subject, ik heb net met een chick op msn afgesproken dat we morgen de stad in gaan omdat ze een jurkje wil.![]()
Waarom doe ik dit
Jij hebt een kutdag morgen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
new subject, ik heb net met een chick op msn afgesproken dat we morgen de stad in gaan omdat ze een jurkje wil.![]()
Waarom doe ik dit
Omdat je mee het pashokje in mag.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Waarom doe ik dit
Je vindt het niet erg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Waarom doe ik dit
'Tractors' is ook goed.quote:
quote:
quote:
quote:
jaquote:
Hoe kom je er überhaupt bijquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:41 schreef Lakitu het volgende:
Waarom doe ik dit
Bowie door kinderen.quote:
Nee ze zat zo te zeiken van dat als ze met vriendinnen zou gaan dat het te lang zou duren en dat ze weinig tijd had. Dus ik zo van bitch binnen 30 minuten kan ik een outfit scoren inclusief chaps bij maccie. En nu gaan we dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Skylark. het volgende:
Winkelen met een meisjes dat niet eens je gf is. Dat wordt 1039230 winkels aflopen, zij heel energiek terwijl jij met 4 schoenendozen en 5 luxe papieren zakken erachteraan sloft.
Mensen uit Somalië zijn politiek vluchteling schat, echt niet economisch hoor. Zoek maar uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nogmaals, politieke vluchtelingen.
In Somalië bestaat er geen centrale overheid en is er dus ook in veel mindere mate sprake van politieke vijanden. De meeste vluchtelingen uit Somalië zijn arbeidzoekers.
En nogmaals, politieke vluchtelingen moeten worden toegelaten. Mensen die hier puur komen om werk te zoeken dus niet.
Oh, oké. Had ik moeten weten met mijn afkomst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
'Tractors' is ook goed.
Onderbouwing:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=tractor&w=w
http://www.vandale.nl/vandale/zoekService.do?selectedDictionary=nn&selectedDictionaryName=Nederlands&searchQuery=tractor
Groetjes,
De enige echte Bragi.
Sorry to break your balls maar die piraten worden helemaal niet Nederland ingesleept en worden hier al helemaal niet berechtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is ook sneu, en dan halen ze die piraatjes helemaal naar Nederland om hier een proces te krijgen, en vervolgens in de cel te gaan.
DAAR MOET BEZUINIGD WORDEN!
Oh?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
Wie opent een condoleance topic voor Smart_ass' anaalmaagdelijkheid? Ze staat op het punt om die kwijt te raken.
Show her how you shop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ze zat zo te zeiken van dat als ze met vriendinnen zou gaan dat het te lang zou duren en dat ze weinig tijd had. Dus ik zo van bitch binnen 30 minuten kan ik een outfit scoren inclusief chaps bij maccie. En nu gaan we dus.
Ja jurkje en schoentjes voor dronderquote:
quote:
Ik las laatst nog ergens dat er een proces was begonnen in Den Haag tegen 6 somalische piraten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry to break your balls maar die piraten worden helemaal niet Nederland ingesleept en worden hier al helemaal niet berecht
Oh dan kan het chill zijn. Je moet alleen nooit je mening geven, zelfs als je iets positiefs zeggen gaan ze twijfelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ze zat zo te zeiken van dat als ze met vriendinnen zou gaan dat het te lang zou duren en dat ze weinig tijd had. Dus ik zo van bitch binnen 30 minuten kan ik een outfit scoren inclusief chaps bij maccie. En nu gaan we dus.
Nee hoor, dat land is 1 grote tiefusbende en de mensen die het ontvluchten zijn toch echt grotendeels de mensen die daar totaal geen kansen voor de toekomst zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen uit Somalië zijn politiek vluchteling schat, echt niet economisch hoor. Zoek maar uit.
Maar nu ga ik echt.
wacht ik zoek even voor je. dan pm ik.quote:
Dat zijn dan piraten die een Nederlands schip gekaapt hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik las laatst nog ergens dat er een proces was begonnen in Den Haag tegen 6 somalische piraten.
Inderdaad. Nep-boerin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, oké. Had ik moeten weten met mijn afkomst.
Hoe oud is ze?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn dan piraten die een Nederlands schip gekaapt hebben.
Zoekquote:
Weet je uberhaupt wat er onder politieke vluchtelingen wordt verstaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, dat land is 1 grote tiefusbende en de mensen die het ontvluchten zijn toch echt grotendeels de mensen die daar totaal geen kansen voor de toekomst zien.
Politieke vluchtelingen heb je daar een stuk minder
16. Ik maak het niet te bont.quote:
Duuuuuudequote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
En elke 30 seconden er even op kijken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ZoekIk durf te wedden dat je die al 5 min open had in een tabblad.
Zeg wacht eens even hoho nee je blijft wat ik je zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wat er onder politieke vluchtelingen wordt verstaan?
OKE NU GA IK ECHT ECHT ECHT. DOEI.
Correctie: ik zoek de spangste picca van dr voor grotere e-penis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ZoekIk durf te wedden dat je die al 5 min open had in een tabblad.
is het alweer 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
Jack Johnson - In Between Dreams
[ afbeelding ]
Echt hè.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En elke 30 seconden er even op kijken.
Als je je posts geen links bevatten of mij parodiëren moet ik meestal wel om je lachen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zeg wacht eens even hoho nee je blijft wat ik je zeg
Ja die had je al gezocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Correctie: ik zoek de spangste picca van dr voor grotere e-penis.
Oh dan mag hetquote:
Ik wel, jij ook?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wat er onder politieke vluchtelingen wordt verstaan?
OKE NU GA IK ECHT ECHT ECHT. DOEI.
Tegenwoordig post ynuhh de links voor me na een potje poolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je je posts geen links bevatten of mij parodiëren moet ik meestal wel om je lachen.
De nieuwe al beluisterd?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had 'm bij Super de Boer gehaald. Maar die dingen zijn een van de populairste (supermarkt-)WK-gadgets, dus kan zijn dat ze gewoon zijn uitverkocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:52 schreef reetveter het volgende:
Weet iemand hoe ik aan die Dutch dress kom. Ik snap dat je het bij bavaria krijgt, maar bij welke supermarkten allemaal.
Ah, nouja ze zullen vast wel weer aangevuld wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik had 'm bij Super de Boer gehaald. Maar die dingen zijn een van de populairste (supermarkt-)WK-gadgets, dus kan zijn dat ze gewoon zijn uitverkocht.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:54 schreef Maisnon het volgende:
When Jodie smiles the room lights up with fine white stardust
Superstuntwerk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eightpack.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, nouja ze zullen vast wel weer aangevuld worden. Bij een sixpack toch?
Ik vond Ready for the Weekend juist wel tof. Ik heb niet echt echt een duidelijke voorkeur voor de twee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Maisnon het volgende:
ik vond dat nieuwe dinges van halvin carris niks, die oude met Girls en Acceptable in the 80's enzo was leuk.
Oh die Sam Sparro zal vast wel met een nieuw album komen dit jaar trouwens, nu ik erover nadenk
Ik heb een gratis oranje strandbal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
http://blauwebalvanverbinding.samhoud.com/index.php?order
Gratis voetbal bestellen. M'n zusje heeft hem al binnen.
IK HOEF JE NAAKTFOTO'S NIET!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
Werkt username en dan komma andere username gewoon in pm's als je naar meerdere mensen wil?
quote:Dankjewel dat je de blauwe bal van verbinding hebt aangevaagd.
Onze boodschap van verbinding slaat enorm aan. In de eerste drie dagen hebben we al 10.000 ballen verstuurd. Na vijf dagen zijn er al 30.000 ballen aangevraagd.
Dit succes overtreft onze stoutste verwachtingen. Het betekent wel dat wij wat meer tijd nodig hebben om ballen te versturen... en nieuwe te laten maken! De blauwe bal van verbinding komt dus ook jouw kant op maar we verwachten dat dit een aantal weken kan duren. We hopen op je begrip.
Alleen als je er Maisnon tussen zetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
Werkt username en dan komma andere username gewoon in pm's als je naar meerdere mensen wil?
Pics?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Nog 3 uur en 40 minuten Lakitu voordat hij gaat slapen tenzij hij aan gaat.
Je moet geen beloften doen als je niet weet of je die kan waarmaken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
Mooi kloten tho. Ik had beloofd dat ik die dress wel aan het eind van de week zou hebben.
quote:Hij kan zich alleen herinneren dat hij met haar op een bepaald moment naar een casino is gegaan en dat hij is opgepakt, verklaarde Ovalle.
Ik dacht dat er zat warenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moet geen beloften doen als je niet weet of je die kan waarmaken.
ga je in je eentje drinken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
Aaaargh, na 2 van die lange kutdagen ben ik niet alleen thuis maar ik heb ook nog eens drank, vlucht nu jullie nog kunnen, want ik ga onbedoeld vast weer irritant worden.
Paar is prima inderdaad. Maar om nou helemaal 'klaar' te worden alleenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
So not done als je gaat tanken in je eentje. Paar biertjes kunnen.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uitkomst: http://www.babalin.com/kieskompas/
Jee, wat ben je oppervlakkig.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Uitkomst: http://www.babalin.com/kieskompas/
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Paar is prima inderdaad. Maar om nou helemaal 'klaar' te worden alleen
Ik word ook nooit lam in mijn eentje, dat is zo treurigquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
So not done als je gaat tanken in je eentje. Paar biertjes kunnen.
Yup, ik heb geen enkele behoefte om sociaal geaccepteerd te zijn na twee dagen casting en nog een fotoshoot ook.quote:
Die zijn overal uitverkocht, doe geen moeite en bestel hem gewoon online.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef reetveter het volgende:
Ik ga zo voordat ik erheen ga nog wel even naar de supermarkt voor zoeen dutch dress.
Uitverkocht, gek! Je chick gaat janken aan het eind van de week.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef reetveter het volgende:
Ik ga zo voordat ik erheen ga nog wel even naar de supermarkt voor zoeen dutch dress.
Neem je die ook mee naar Lowlands?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Bier.
Echte bazen drinken dit:
[ afbeelding ]
Cristalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Bier.
Echte bazen drinken dit:
[ afbeelding ]
Maar wat is het plezier van in je eentje drinken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, ik heb geen enkele behoefte om sociaal geaccepteerd te zijn na twee dagen casting en nog een fotoshoot ook.
Dat laat ik over aan de 17-jarigen onder ons.
Ook uitverkocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zijn overal uitverkocht, doe geen moeite en bestel hem gewoon online.
Ben je gek, deze shit moet je alleen nakken.quote:
Wat niet? Je drinkt alcohol toch omdat het lekker is? Nou, in je eentje smaakt het net zo goed, hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat is het plezier van in je eentje drinken?
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=dutchdress&submit1=Zoekquote:
HAAHAHAHHAquote:
Cola smaakt ook lekker. En er zit verschil tussen genieten van een paar drankjes of expres jezelf onder de tafel zuipen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat niet? Je drinkt alcohol toch omdat het lekker is? Nou, in je eentje smaakt het net zo goed, hoor.
Ja sowieso moet je genieten inderdaad. Mensen die bier drinken maar het niet lekker vindenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan ook heerlijk van een wijntje genieten als ik alleen ben. Mensen die alleen maar drinken om dronken te worden of ergens bij te horen.
wat
Je kan ook alleen drinken zonder jezelf onder de tafel te drinken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Cola smaakt ook lekker. En er zit verschil tussen genieten van een paar drankjes of expres jezelf onder de tafel zuipen.
Da's niet bestellen, da's kopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=dutchdress&submit1=Zoek
Bullshit.quote:
Ja, maar Lamon zegt dat die irritant kan gaan doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan ook alleen drinken zonder jezelf onder de tafel te drinken.
Jij hebt het over het 'plezier van in je eentje drinken'. Dáár geef ik antwoord op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Cola smaakt ook lekker. En er zit verschil tussen genieten van een paar drankjes of expres jezelf onder de tafel zuipen.
Het ging hierom:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan ook alleen drinken zonder jezelf onder de tafel te drinken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
Aaaargh, na 2 van die lange kutdagen ben ik niet alleen thuis maar ik heb ook nog eens drank, vlucht nu jullie nog kunnen, want ik ga onbedoeld vast weer irritant worden.
Maar dan bedoel ik natuurlijk het plezier van in je eentje lam worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij hebt het over het 'plezier van in je eentje drinken'. Dáár geef ik antwoord op.
Precies. Drank. Hij gaat drinken. In z'n eentje. Kan prima.quote:
Hij niet. Wij niet. Alleen jij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dan bedoel ik natuurlijk het plezier van in je eentje lam worden.
HARTENBREKER!!11!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Souten, ik ga dat niet kopen. Dan mag ze wachten tot ze er weer zijn
.
Wat zit je nou weer treurig te trollen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Precies. Drank. Hij gaat drinken. In z'n eentje. Kan prima.
En jij snapt niet wat daar het plezier van is.![]()
Housequakequote:
Scherpe knieën.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Japsnars het volgende:
Sylvie is trouwens ook te smerig voor woorden
[ afbeelding ]
Waar zie jij dat hij het over aangeschoten hebben heeft?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer treurig te trollen.
Hij zegt dat hij in zijn eentje aangeschoten gaat worden, wat is daar het plezier van? Jij hebt het alleen maar over het drinken omdat het lekker is maar niet over het feit dat hij wil gaan zuipen tot hij aangeschoten is
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra het lekker weer wordt knalt housequake weer uit m'n speakersquote:
Gedragsveranderingen ontstaan door een overmaat aan alcohol. Zoiets gebeurt niet door het drinken van één biertje. Simpele biologie, stofwisselingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waar zie jij dat hij het over aangeschoten hebben heeft?
Hij heeft het enkel over drank en dat hij wel eens irritant kan worden daardoor. Wil nog niet zeggen dat hij pas irritant wordt als hij aangeschoten is. Misschien wordt 'ie al irritant na één biertje.
Jij begint gelijk over lam zuipen dit dat en hoe treurig het wel niet is.
Om na 2 dagen met 4 uur slaap en heel veel zinloos wachten gewoon een dagje te kunnen ontspannen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat is het plezier van in je eentje drinken?
Lekker, lekker. Doet me denken aan Island Samba op het strand van Texel.quote:
Dat haar moet ze niet kort knippen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ga weg gek. Netzo fijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Totaal niet mijn type, die kop.quote:
Ja hier ook, eerst maar even een boot kopen en daar speakers inbouwenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zodra het lekker weer wordt knalt housequake weer uit m'n speakers. Echt een geniale combo, die twee
.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat haar moet ze niet kort knippen..
Trolling?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat haar moet ze niet kort knippen..
Ik vroeg het mij gewoon af. Oké, ik zal nu ook best wel lam willen worden zodat ik bepaalde dingen tijdelijk uit mijn kop kan zetten maar toch lijkt het mij niet zo'n slim ideequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Om na 2 dagen met 4 uur slaap en heel veel zinloos wachten gewoon een dagje te kunnen ontspannen.
Volgende week weer 2 dates , met een vriend naar Ellen Ten Damme, en een andere vriend die komt Wii-en, ik vind het wel okee om ff een dagje te nemen, waarop ik lekker kan doen wat ik wil.
Waarom zo kritisch op alles wat een ander leuk vindt?
(serieus he, dus niet zeiken over de happy-smiley die jullie per definitie niet trekken.)
Welk contract? Niet storen tijdens het voetbal kijken? Geen domme vragen stellen? Minstens één helft pijpen als Nederland in de finale staat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:32 schreef reetveter het volgende:
Bragi, hebt die dearne van jou het wk-contract al wel ondertekend?
Stop met het woord dearne, het klinkt echt kut als je het zo schrijft en op de normale schrijfwijze klinkt het nog steeds achterlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:32 schreef reetveter het volgende:
Bragi, hebt die dearne van jou het wk-contract al wel ondertekend?
Inderdaad, deerne is al erg genoegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stop met het woord dearne, het klinkt echt kut als je het zo schrijft en op de normale schrijfwijze klinkt het nog steeds achterlijk.
quote:
Daarbij krijg ik altijd dit beeld in mijn hoofd:quote:
Sletje?quote:
quote:
quote:
quote:
Vriendin, sletje. Same.quote:
Meisjes met Bambi-ogen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarbij krijg ik altijd dit beeld in mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Ik heb fucking toetsen en herkansingen tijdens het WKquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moet komende week al mijn projecten afronden omdat als het wk begint ik elke dag rond 2 uur in de zon voetbal kijk
Een boot?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Totaal niet mijn type, die kop.
[..]
Ja hier ook, eerst maar even een boot kopen en daar speakers inbouwen
En over een paar weekjes komt Roog hier draaien
Dat is echt het goede levenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Doet me denken aan Island Samba op het strand van Texel.Roog bij zonsondergang met je blote voeten in het zand.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vriendin, sletje. Same.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vriendin, sletje. Same.
Oh, oké.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vriendin, sletje. Same.
Je gaat echt niet dood van een paar drankjes nemen thuis hoor, als je het maar niet overdrijft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij gewoon af. Oké, ik zal nu ook best wel lam willen worden zodat ik bepaalde dingen tijdelijk uit mijn kop kan zetten maar toch lijkt het mij niet zo'n slim idee
Jouw sletje dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef reetveter het volgende:
Bragi, heeft dat sletje van jou het wk-contract al ondertekend?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef reetveter het volgende:
Bragi, heeft dat sletje van jou het wk-contract al ondertekend?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Welk contract? Niet storen tijdens het voetbal kijken? Geen domme vragen stellen? Minstens één helft pijpen als Nederland in de finale staat?
Van alcohol kom je aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je gaat echt niet dood van een paar drankjes nemen thuis hoor, als je het maar niet overdrijft.
Dat zeker niet, ik drink ook wel geregeld wat. Maar zelf vind ik het nou niet zo slim om te gaan drinken om me dan beter te voelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je gaat echt niet dood van een paar drankjes nemen thuis hoor, als je het maar niet overdrijft.
Dorien Rose, gadverdammequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Bragi het volgende:
Ibrahim Afellay strikt Playmate
Doet 'ie op zich niet slecht.
[ afbeelding ]
Balen man. Ja ik wil in de periode van 23-06 tot 27-07 35 uur per week werken zodat ik weer centjes heb voor vakantie maar moet met elke mogelijke datum rekening houden waar oranje kan spelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb fucking toetsen en herkansingen tijdens het WK
Moh, dat zou ik niet hitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Bragi het volgende:
Ibrahim Afellay strikt Playmate
Doet 'ie op zich niet slecht.
[ afbeelding ]
Klopt, dus meer sporten om het er weer af te halen. Goede motivatie voor de volgende dag dan toch?quote:
Dude.quote:
quote:
Haha, ja dat viel me net ook op. Hij is ook zo klein. En ze zijn allebei toch al wel aardig op leeftijd? Dan nog zo'n vette sets draaien, is wel een kunstquote:
Dat ik gadverdamme zeg betekend niet dat ik haar lelijk vind hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dude.Dat het niet jouw type is, oké, maar gadverdamme? Jij Brad Pitt die je bent zit haast iedere vrouw hier af te kraken.
!!!!
Valt me dan weer tegen.quote:
37 is hij hier:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat viel me net ook op. Hij is ook zo klein. En ze zijn allebei toch al wel aardig op leeftijd? Dan nog zo'n vette sets draaien, is wel een kunst.
Ja, volgens mij. Ik stond een keer backstage en toen zag ik Roog op een kistje staan tijdens het draaien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat viel me net ook op. Hij is ook zo klein. En ze zijn allebei toch al wel aardig op leeftijd? Dan nog zo'n vette sets draaien, is wel een kunst.
Van Halen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij. Ik stond een keer backstage en toen zag ik Roog op een kistje staan tijdens het draaien.Zijn broer is ietsje groter, dacht ik.
Kwestie van smaak he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Valt me dan weer tegen.Lelijke blonde hoeren met uitgroei van hier tot tokyo en plastic tieten wil je namelijk wel hitten.
En dat is een slim idee, zeker als je niet zo lekker in je vel zit, maar omdat jij wel zo verstandig bent, ga ik mezelf eens voor de verandering onder je scharen en zeggen dat ik die wijsheid nog niet heb.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zeker niet, ik drink ook wel geregeld wat. Maar zelf vind ik het nou niet zo slim om te gaan drinken om me dan beter te voelen
Ah, oké. Ik schrok al een beetje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ik gadverdamme zeg betekend niet dat ik haar lelijk vind hoor!
! Ik zou haar zo doen als ik kon wat dat betreft
!
Ze is echt wel lekker maar ik vind die dikke lippen gewoon niks en ze heeft 0,0 inhoud. Eroverheen gaan is dan ook geen punt maar een relatie, no fucking wayquote:
Ah nu snap ik hemquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:45 schreef wolvendagen het volgende:
Van Velzen. Hoor mij nou met m'n van Halen.
Haha, ik heb Ben & Jerryquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef kurk_droog het volgende:
Ik ga even op onderzoek uit om een peerijsje te scoren
Veel groter ben jij niet hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:46 schreef reetveter het volgende:
[..]
Toen ik hem in het echt zag dacht ik echt van wtf.
CLUB REXquote:Hij was laatst ook al op het Playmate-feestje in Club Rex in Hilversum, maar toen heeft hij zich erg op de achtergrond gehouden.'
Veel plezier!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef ynuhh het volgende:
I'm out. Outgaan en eerst een terrasje doen.
Fijne avond!
Millimeter in z'n broek, ja.quote:
oeeeehquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgens mij cookie dough, die met lowfat in ieder geval.
Waarom haten op mijn strikte tijden? En ik ga zo aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Nog 3 uur en 40 minuten Lakitu voordat hij gaat slapen tenzij hij aan gaat.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |