Neem je die ook mee naar Lowlands?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Bier.
Echte bazen drinken dit:
[ afbeelding ]
Cristalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef wolvendagen het volgende:
Bier.
Echte bazen drinken dit:
[ afbeelding ]
Maar wat is het plezier van in je eentje drinken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:21 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Yup, ik heb geen enkele behoefte om sociaal geaccepteerd te zijn na twee dagen casting en nog een fotoshoot ook.
Dat laat ik over aan de 17-jarigen onder ons.
Ook uitverkocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zijn overal uitverkocht, doe geen moeite en bestel hem gewoon online.
Ben je gek, deze shit moet je alleen nakken.quote:
Wat niet? Je drinkt alcohol toch omdat het lekker is? Nou, in je eentje smaakt het net zo goed, hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat is het plezier van in je eentje drinken?
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=dutchdress&submit1=Zoekquote:
HAAHAHAHHAquote:
Cola smaakt ook lekker. En er zit verschil tussen genieten van een paar drankjes of expres jezelf onder de tafel zuipen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wat niet? Je drinkt alcohol toch omdat het lekker is? Nou, in je eentje smaakt het net zo goed, hoor.
Ja sowieso moet je genieten inderdaad. Mensen die bier drinken maar het niet lekker vindenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:22 schreef Allure_ het volgende:
Ik kan ook heerlijk van een wijntje genieten als ik alleen ben. Mensen die alleen maar drinken om dronken te worden of ergens bij te horen.
wat
Je kan ook alleen drinken zonder jezelf onder de tafel te drinken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Cola smaakt ook lekker. En er zit verschil tussen genieten van een paar drankjes of expres jezelf onder de tafel zuipen.
Da's niet bestellen, da's kopen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
http://kopen.marktplaats.nl/search.php?o=1&ftb=1&searchmode=marktplaats&q=dutchdress&submit1=Zoek
Bullshit.quote:
Ja, maar Lamon zegt dat die irritant kan gaan doenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan ook alleen drinken zonder jezelf onder de tafel te drinken.
Jij hebt het over het 'plezier van in je eentje drinken'. Dáár geef ik antwoord op.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Cola smaakt ook lekker. En er zit verschil tussen genieten van een paar drankjes of expres jezelf onder de tafel zuipen.
Het ging hierom:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je kan ook alleen drinken zonder jezelf onder de tafel te drinken.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:17 schreef Lamon. het volgende:
Aaaargh, na 2 van die lange kutdagen ben ik niet alleen thuis maar ik heb ook nog eens drank, vlucht nu jullie nog kunnen, want ik ga onbedoeld vast weer irritant worden.
Maar dan bedoel ik natuurlijk het plezier van in je eentje lam worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Jij hebt het over het 'plezier van in je eentje drinken'. Dáár geef ik antwoord op.
Precies. Drank. Hij gaat drinken. In z'n eentje. Kan prima.quote:
Hij niet. Wij niet. Alleen jij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dan bedoel ik natuurlijk het plezier van in je eentje lam worden.
HARTENBREKER!!11!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef reetveter het volgende:
[..]
Souten, ik ga dat niet kopen. Dan mag ze wachten tot ze er weer zijn
.
Wat zit je nou weer treurig te trollen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Precies. Drank. Hij gaat drinken. In z'n eentje. Kan prima.
En jij snapt niet wat daar het plezier van is.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |