Nee ze zat zo te zeiken van dat als ze met vriendinnen zou gaan dat het te lang zou duren en dat ze weinig tijd had. Dus ik zo van bitch binnen 30 minuten kan ik een outfit scoren inclusief chaps bij maccie. En nu gaan we dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Skylark. het volgende:
Winkelen met een meisjes dat niet eens je gf is. Dat wordt 1039230 winkels aflopen, zij heel energiek terwijl jij met 4 schoenendozen en 5 luxe papieren zakken erachteraan sloft.
Mensen uit Somalië zijn politiek vluchteling schat, echt niet economisch hoor. Zoek maar uit.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nogmaals, politieke vluchtelingen.
In Somalië bestaat er geen centrale overheid en is er dus ook in veel mindere mate sprake van politieke vijanden. De meeste vluchtelingen uit Somalië zijn arbeidzoekers.
En nogmaals, politieke vluchtelingen moeten worden toegelaten. Mensen die hier puur komen om werk te zoeken dus niet.
Oh, oké. Had ik moeten weten met mijn afkomst.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:43 schreef Bragi het volgende:
[..]
'Tractors' is ook goed.
Onderbouwing:
http://woordenlijst.org/zoek/?q=tractor&w=w
http://www.vandale.nl/vandale/zoekService.do?selectedDictionary=nn&selectedDictionaryName=Nederlands&searchQuery=tractor
Groetjes,
De enige echte Bragi.
Sorry to break your balls maar die piraten worden helemaal niet Nederland ingesleept en worden hier al helemaal niet berechtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is ook sneu, en dan halen ze die piraatjes helemaal naar Nederland om hier een proces te krijgen, en vervolgens in de cel te gaan.
DAAR MOET BEZUINIGD WORDEN!
Oh?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:40 schreef Mozy het volgende:
Wie opent een condoleance topic voor Smart_ass' anaalmaagdelijkheid? Ze staat op het punt om die kwijt te raken.
Show her how you shop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ze zat zo te zeiken van dat als ze met vriendinnen zou gaan dat het te lang zou duren en dat ze weinig tijd had. Dus ik zo van bitch binnen 30 minuten kan ik een outfit scoren inclusief chaps bij maccie. En nu gaan we dus.
Ja jurkje en schoentjes voor dronderquote:
quote:
Ik las laatst nog ergens dat er een proces was begonnen in Den Haag tegen 6 somalische piraten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sorry to break your balls maar die piraten worden helemaal niet Nederland ingesleept en worden hier al helemaal niet berecht
Oh dan kan het chill zijn. Je moet alleen nooit je mening geven, zelfs als je iets positiefs zeggen gaan ze twijfelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ze zat zo te zeiken van dat als ze met vriendinnen zou gaan dat het te lang zou duren en dat ze weinig tijd had. Dus ik zo van bitch binnen 30 minuten kan ik een outfit scoren inclusief chaps bij maccie. En nu gaan we dus.
Nee hoor, dat land is 1 grote tiefusbende en de mensen die het ontvluchten zijn toch echt grotendeels de mensen die daar totaal geen kansen voor de toekomst zien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mensen uit Somalië zijn politiek vluchteling schat, echt niet economisch hoor. Zoek maar uit.
Maar nu ga ik echt.
wacht ik zoek even voor je. dan pm ik.quote:
Dat zijn dan piraten die een Nederlands schip gekaapt hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik las laatst nog ergens dat er een proces was begonnen in Den Haag tegen 6 somalische piraten.
Inderdaad. Nep-boerin.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh, oké. Had ik moeten weten met mijn afkomst.
Hoe oud is ze?quote:
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zijn dan piraten die een Nederlands schip gekaapt hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |