Ah, nouja ze zullen vast wel weer aangevuld wordenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik had 'm bij Super de Boer gehaald. Maar die dingen zijn een van de populairste (supermarkt-)WK-gadgets, dus kan zijn dat ze gewoon zijn uitverkocht.
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:54 schreef Maisnon het volgende:
When Jodie smiles the room lights up with fine white stardust
Superstuntwerk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Eightpack.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ah, nouja ze zullen vast wel weer aangevuld worden. Bij een sixpack toch?
Ik vond Ready for the Weekend juist wel tof. Ik heb niet echt echt een duidelijke voorkeur voor de twee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:55 schreef Maisnon het volgende:
ik vond dat nieuwe dinges van halvin carris niks, die oude met Girls en Acceptable in the 80's enzo was leuk.
Oh die Sam Sparro zal vast wel met een nieuw album komen dit jaar trouwens, nu ik erover nadenk
Ik heb een gratis oranje strandbal.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef Skylark. het volgende:
http://blauwebalvanverbinding.samhoud.com/index.php?order
Gratis voetbal bestellen. M'n zusje heeft hem al binnen.
IK HOEF JE NAAKTFOTO'S NIET!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
Werkt username en dan komma andere username gewoon in pm's als je naar meerdere mensen wil?
quote:Dankjewel dat je de blauwe bal van verbinding hebt aangevaagd.
Onze boodschap van verbinding slaat enorm aan. In de eerste drie dagen hebben we al 10.000 ballen verstuurd. Na vijf dagen zijn er al 30.000 ballen aangevraagd.
Dit succes overtreft onze stoutste verwachtingen. Het betekent wel dat wij wat meer tijd nodig hebben om ballen te versturen... en nieuwe te laten maken! De blauwe bal van verbinding komt dus ook jouw kant op maar we verwachten dat dit een aantal weken kan duren. We hopen op je begrip.
Alleen als je er Maisnon tussen zetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
Werkt username en dan komma andere username gewoon in pm's als je naar meerdere mensen wil?
Pics?quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:06 schreef Skylark. het volgende:
Nog 3 uur en 40 minuten Lakitu voordat hij gaat slapen tenzij hij aan gaat.
Je moet geen beloften doen als je niet weet of je die kan waarmaken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:10 schreef reetveter het volgende:
Mooi kloten tho. Ik had beloofd dat ik die dress wel aan het eind van de week zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |