Moh, dat zou ik niet hitten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Bragi het volgende:
Ibrahim Afellay strikt Playmate
Doet 'ie op zich niet slecht.
[ afbeelding ]
Klopt, dus meer sporten om het er weer af te halen. Goede motivatie voor de volgende dag dan toch?quote:
Dude.quote:
quote:
Haha, ja dat viel me net ook op. Hij is ook zo klein. En ze zijn allebei toch al wel aardig op leeftijd? Dan nog zo'n vette sets draaien, is wel een kunstquote:
Dat ik gadverdamme zeg betekend niet dat ik haar lelijk vind hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dude.Dat het niet jouw type is, oké, maar gadverdamme? Jij Brad Pitt die je bent zit haast iedere vrouw hier af te kraken.
!!!!
Valt me dan weer tegen.quote:
37 is hij hier:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat viel me net ook op. Hij is ook zo klein. En ze zijn allebei toch al wel aardig op leeftijd? Dan nog zo'n vette sets draaien, is wel een kunst.
Ja, volgens mij. Ik stond een keer backstage en toen zag ik Roog op een kistje staan tijdens het draaien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha, ja dat viel me net ook op. Hij is ook zo klein. En ze zijn allebei toch al wel aardig op leeftijd? Dan nog zo'n vette sets draaien, is wel een kunst.
Van Halen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:42 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ja, volgens mij. Ik stond een keer backstage en toen zag ik Roog op een kistje staan tijdens het draaien.Zijn broer is ietsje groter, dacht ik.
Kwestie van smaak he.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Valt me dan weer tegen.Lelijke blonde hoeren met uitgroei van hier tot tokyo en plastic tieten wil je namelijk wel hitten.
En dat is een slim idee, zeker als je niet zo lekker in je vel zit, maar omdat jij wel zo verstandig bent, ga ik mezelf eens voor de verandering onder je scharen en zeggen dat ik die wijsheid nog niet heb.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat zeker niet, ik drink ook wel geregeld wat. Maar zelf vind ik het nou niet zo slim om te gaan drinken om me dan beter te voelen
Ah, oké. Ik schrok al een beetje.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat ik gadverdamme zeg betekend niet dat ik haar lelijk vind hoor!
! Ik zou haar zo doen als ik kon wat dat betreft
!
Ze is echt wel lekker maar ik vind die dikke lippen gewoon niks en ze heeft 0,0 inhoud. Eroverheen gaan is dan ook geen punt maar een relatie, no fucking wayquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |