Housequakequote:
Scherpe knieën.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Japsnars het volgende:
Sylvie is trouwens ook te smerig voor woorden
[ afbeelding ]
Waar zie jij dat hij het over aangeschoten hebben heeft?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wat zit je nou weer treurig te trollen.
Hij zegt dat hij in zijn eentje aangeschoten gaat worden, wat is daar het plezier van? Jij hebt het alleen maar over het drinken omdat het lekker is maar niet over het feit dat hij wil gaan zuipen tot hij aangeschoten is
Niks mis mee.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra het lekker weer wordt knalt housequake weer uit m'n speakersquote:
Gedragsveranderingen ontstaan door een overmaat aan alcohol. Zoiets gebeurt niet door het drinken van één biertje. Simpele biologie, stofwisselingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Bragi het volgende:
[..]
Waar zie jij dat hij het over aangeschoten hebben heeft?
Hij heeft het enkel over drank en dat hij wel eens irritant kan worden daardoor. Wil nog niet zeggen dat hij pas irritant wordt als hij aangeschoten is. Misschien wordt 'ie al irritant na één biertje.
Jij begint gelijk over lam zuipen dit dat en hoe treurig het wel niet is.
Om na 2 dagen met 4 uur slaap en heel veel zinloos wachten gewoon een dagje te kunnen ontspannen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat is het plezier van in je eentje drinken?
Lekker, lekker. Doet me denken aan Island Samba op het strand van Texel.quote:
Dat haar moet ze niet kort knippen..quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ga weg gek. Netzo fijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:28 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Totaal niet mijn type, die kop.quote:
Ja hier ook, eerst maar even een boot kopen en daar speakers inbouwenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zodra het lekker weer wordt knalt housequake weer uit m'n speakers. Echt een geniale combo, die twee
.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat haar moet ze niet kort knippen..
Trolling?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat haar moet ze niet kort knippen..
Ik vroeg het mij gewoon af. Oké, ik zal nu ook best wel lam willen worden zodat ik bepaalde dingen tijdelijk uit mijn kop kan zetten maar toch lijkt het mij niet zo'n slim ideequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Om na 2 dagen met 4 uur slaap en heel veel zinloos wachten gewoon een dagje te kunnen ontspannen.
Volgende week weer 2 dates , met een vriend naar Ellen Ten Damme, en een andere vriend die komt Wii-en, ik vind het wel okee om ff een dagje te nemen, waarop ik lekker kan doen wat ik wil.
Waarom zo kritisch op alles wat een ander leuk vindt?
(serieus he, dus niet zeiken over de happy-smiley die jullie per definitie niet trekken.)
Welk contract? Niet storen tijdens het voetbal kijken? Geen domme vragen stellen? Minstens één helft pijpen als Nederland in de finale staat?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:32 schreef reetveter het volgende:
Bragi, hebt die dearne van jou het wk-contract al wel ondertekend?
Stop met het woord dearne, het klinkt echt kut als je het zo schrijft en op de normale schrijfwijze klinkt het nog steeds achterlijk.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:32 schreef reetveter het volgende:
Bragi, hebt die dearne van jou het wk-contract al wel ondertekend?
Inderdaad, deerne is al erg genoegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Stop met het woord dearne, het klinkt echt kut als je het zo schrijft en op de normale schrijfwijze klinkt het nog steeds achterlijk.
quote:
Daarbij krijg ik altijd dit beeld in mijn hoofd:quote:
Sletje?quote:
quote:
quote:
quote:
Vriendin, sletje. Same.quote:
Meisjes met Bambi-ogen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarbij krijg ik altijd dit beeld in mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Ik heb fucking toetsen en herkansingen tijdens het WKquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moet komende week al mijn projecten afronden omdat als het wk begint ik elke dag rond 2 uur in de zon voetbal kijk
Een boot?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Totaal niet mijn type, die kop.
[..]
Ja hier ook, eerst maar even een boot kopen en daar speakers inbouwen
En over een paar weekjes komt Roog hier draaien
Dat is echt het goede levenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Doet me denken aan Island Samba op het strand van Texel.Roog bij zonsondergang met je blote voeten in het zand.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vriendin, sletje. Same.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vriendin, sletje. Same.
Oh, oké.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vriendin, sletje. Same.
Je gaat echt niet dood van een paar drankjes nemen thuis hoor, als je het maar niet overdrijft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij gewoon af. Oké, ik zal nu ook best wel lam willen worden zodat ik bepaalde dingen tijdelijk uit mijn kop kan zetten maar toch lijkt het mij niet zo'n slim idee
Jouw sletje dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef reetveter het volgende:
Bragi, heeft dat sletje van jou het wk-contract al ondertekend?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef reetveter het volgende:
Bragi, heeft dat sletje van jou het wk-contract al ondertekend?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Welk contract? Niet storen tijdens het voetbal kijken? Geen domme vragen stellen? Minstens één helft pijpen als Nederland in de finale staat?
Van alcohol kom je aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je gaat echt niet dood van een paar drankjes nemen thuis hoor, als je het maar niet overdrijft.
Dat zeker niet, ik drink ook wel geregeld wat. Maar zelf vind ik het nou niet zo slim om te gaan drinken om me dan beter te voelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je gaat echt niet dood van een paar drankjes nemen thuis hoor, als je het maar niet overdrijft.
Dorien Rose, gadverdammequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Bragi het volgende:
Ibrahim Afellay strikt Playmate
Doet 'ie op zich niet slecht.
[ afbeelding ]
Balen man. Ja ik wil in de periode van 23-06 tot 27-07 35 uur per week werken zodat ik weer centjes heb voor vakantie maar moet met elke mogelijke datum rekening houden waar oranje kan spelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb fucking toetsen en herkansingen tijdens het WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |