quote:
Daarbij krijg ik altijd dit beeld in mijn hoofd:quote:
Sletje?quote:
quote:
quote:
quote:
Vriendin, sletje. Same.quote:
Meisjes met Bambi-ogen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarbij krijg ik altijd dit beeld in mijn hoofd:
[ afbeelding ]
Ik heb fucking toetsen en herkansingen tijdens het WKquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef kurk_droog het volgende:
Ik moet komende week al mijn projecten afronden omdat als het wk begint ik elke dag rond 2 uur in de zon voetbal kijk
Een boot?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Totaal niet mijn type, die kop.
[..]
Ja hier ook, eerst maar even een boot kopen en daar speakers inbouwen
En over een paar weekjes komt Roog hier draaien
Dat is echt het goede levenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Lekker, lekker. Doet me denken aan Island Samba op het strand van Texel.Roog bij zonsondergang met je blote voeten in het zand.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vriendin, sletje. Same.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vriendin, sletje. Same.
Oh, oké.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Vriendin, sletje. Same.
Je gaat echt niet dood van een paar drankjes nemen thuis hoor, als je het maar niet overdrijft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik vroeg het mij gewoon af. Oké, ik zal nu ook best wel lam willen worden zodat ik bepaalde dingen tijdelijk uit mijn kop kan zetten maar toch lijkt het mij niet zo'n slim idee
Jouw sletje dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef reetveter het volgende:
Bragi, heeft dat sletje van jou het wk-contract al ondertekend?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef reetveter het volgende:
Bragi, heeft dat sletje van jou het wk-contract al ondertekend?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Welk contract? Niet storen tijdens het voetbal kijken? Geen domme vragen stellen? Minstens één helft pijpen als Nederland in de finale staat?
Van alcohol kom je aan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je gaat echt niet dood van een paar drankjes nemen thuis hoor, als je het maar niet overdrijft.
Dat zeker niet, ik drink ook wel geregeld wat. Maar zelf vind ik het nou niet zo slim om te gaan drinken om me dan beter te voelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je gaat echt niet dood van een paar drankjes nemen thuis hoor, als je het maar niet overdrijft.
Dorien Rose, gadverdammequote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:38 schreef Bragi het volgende:
Ibrahim Afellay strikt Playmate
Doet 'ie op zich niet slecht.
[ afbeelding ]
Balen man. Ja ik wil in de periode van 23-06 tot 27-07 35 uur per week werken zodat ik weer centjes heb voor vakantie maar moet met elke mogelijke datum rekening houden waar oranje kan spelenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb fucking toetsen en herkansingen tijdens het WK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |