Zoekquote:
Weet je uberhaupt wat er onder politieke vluchtelingen wordt verstaan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, dat land is 1 grote tiefusbende en de mensen die het ontvluchten zijn toch echt grotendeels de mensen die daar totaal geen kansen voor de toekomst zien.
Politieke vluchtelingen heb je daar een stuk minder
16. Ik maak het niet te bont.quote:
Duuuuuudequote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:44 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee ze zat zo te zeiken van dat als ze met vriendinnen zou gaan dat het te lang zou duren en dat ze weinig tijd had. Dus ik zo van bitch binnen 30 minuten kan ik een outfit scoren inclusief chaps bij maccie. En nu gaan we dus.
En elke 30 seconden er even op kijken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ZoekIk durf te wedden dat je die al 5 min open had in een tabblad.
Zeg wacht eens even hoho nee je blijft wat ik je zegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wat er onder politieke vluchtelingen wordt verstaan?
OKE NU GA IK ECHT ECHT ECHT. DOEI.
Correctie: ik zoek de spangste picca van dr voor grotere e-penis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
ZoekIk durf te wedden dat je die al 5 min open had in een tabblad.
is het alweer 5 jaar geledenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
Jack Johnson - In Between Dreams
[ afbeelding ]
Echt hè.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En elke 30 seconden er even op kijken.
Als je je posts geen links bevatten of mij parodiëren moet ik meestal wel om je lachen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zeg wacht eens even hoho nee je blijft wat ik je zeg
Ja die had je al gezocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Correctie: ik zoek de spangste picca van dr voor grotere e-penis.
Oh dan mag hetquote:
Ik wel, jij ook?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Weet je uberhaupt wat er onder politieke vluchtelingen wordt verstaan?
OKE NU GA IK ECHT ECHT ECHT. DOEI.
Tegenwoordig post ynuhh de links voor me na een potje poolquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je je posts geen links bevatten of mij parodiëren moet ik meestal wel om je lachen.
De nieuwe al beluisterd?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:47 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had 'm bij Super de Boer gehaald. Maar die dingen zijn een van de populairste (supermarkt-)WK-gadgets, dus kan zijn dat ze gewoon zijn uitverkocht.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:52 schreef reetveter het volgende:
Weet iemand hoe ik aan die Dutch dress kom. Ik snap dat je het bij bavaria krijgt, maar bij welke supermarkten allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |