Wie komen er allemaal?quote:Op zondag 30 mei 2010 19:44 schreef AdvancedPower het volgende:
9611Niels en ik kwamen op het idee eens te meeten. We vonden dit allebei een leuk plan. Maar nee, 9611Niels durfde niet alleen af te spreken. Dus kwamen we op het idee om een grote of een mini meet te doen met FOK!kers uit de klaagbaak. Dit willen we graag in Utrecht doen in de maand juni of juli. Mits er genoeg animo voor is. Als er genoeg mensen willen komen dan kunnen we een datum gaan bepalen en een plek.![]()
Dus als er mensen zijn die willen komen moet je het maar zeggen. Ook mag je dagen wanneer je zou willen dat deze meet zou plaats vinden en/of een plek benoemen om deze meet te houden.![]()
quote:
Aw, minder eyecandy.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:54 schreef genakt het volgende:
[..]
Sorry in Groningen niet dat is echt te ver weg
zou wel willen als het dichter in de buurt was geweest
is wel wat langer hoorquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:53 schreef afcajos het volgende:
Als het in Groningen is kom ik wel even langs
Hij vond het goed ja. Nu nog kijken of de datum goed genoeg is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan ik je vriend er al bij zetten?
Doe een voorstel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef L.no het volgende:
[..]
Hij vond het goed ja. Nu nog kijken of de datum goed genoeg is.
4 juniquote:
totdat er een traumaheli langsvliegtquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef postmortum het volgende:
niet voor het een of het ander AP lijkt mij wel een relaxte gast om een keer te ontmoeten
Hm, geen idee.. zolang het in het weekend is.quote:
hoezo hij komt over als een aardige jongenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
totdat er een traumaheli langsvliegt
Dat is voor mij ook het beste.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm, geen idee.. zolang het in het weekend is.
Wacht maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:01 schreef Trust_live het volgende:
Een meet met AP erbijreken er maar niet op dat iemand komt dan
ja dan rent hij naar huis om een topic te openenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
totdat er een traumaheli langsvliegt
Ben je niet zelf 1 van die bazen?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm als er nou nog wat bazen komen kom ik ook wel, mits doordeweeks, want ik werk in Utrecht
Misschien dat wanneer jullie mijn naam op die lijst zetten dat er spontaan meer mensen komenquote:
Ik vind AP ook een irritante flikker hierop Fok!, maar hier heb je helemaal gelijk inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef postmortum het volgende:
AP doet zijn best okm een leuke meet te gaan houden en nu willen blijkbaar mensen hem gaan beuken. Als je AP niet leuk vind lees er gewoon over heen. Laat de mensen gewoon lekker meeten en kom anders gewoon niet
Eerst de hele tijd zeggen dat je niet wilt komen en nu deze lame reden bedenken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:13 schreef genakt het volgende:
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd ook echt 16 ofzo ?
Kijk als de meet daarna gewoon lekker uit gaat en dan eerste trein naar huis ofzo zeg ik van okee
mjah nu_!
krijg je weer van die dingen. Ja ik moet zo naar huis van mama want moet zo eten
Jij snapt het.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:15 schreef postmortum het volgende:
AP doet zijn best okm een leuke meet te gaan houden en nu willen blijkbaar mensen hem gaan beuken. Als je AP niet leuk vind lees er gewoon over heen. Laat de mensen gewoon lekker meeten en kom anders gewoon niet
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vind AP ook een irritante flikker hierop Fok!, maar hier heb je helemaal gelijk in![]()
AP, tof van je dat je dit aan het regelen bent.
Als het op een doordeweekse avond is kom ik ook
Ik wil best wel komen hoor als het dichterbij in de buurt was geweestquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:16 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerst de hele tijd zeggen dat je niet wilt komen en nu deze lame reden bedenken.
Dan heb ik meestal wel minder tijd en moet ik ook 2 uur reizen om er te komen, plus 2 uur terug.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]Bedankt.
Je kan dus ook wel in het weekend?
Hmm, oke. Dat komt mij niet goed uit, tenzij het in de vakantie is, dan is het geen enkel probleem.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan heb ik meestal wel minder tijd en moet ik ook 2 uur reizen om er te komen, plus 2 uur terug.
Dus minder kans
Zou een vrijdag avond / middag sowieso niet beter zijn ?
Aangezien veel mensen al plannen in het weekend hebben.
Oke dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:19 schreef genakt het volgende:
[..]
Ik wil best wel komen hoor als het dichterbij in de buurt was geweest
het zal vast wel gezellig worden..
Hij is een internetheld, he won't come.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Stevenmac26, als jij er bent hoef ik eigenlijk niet te komen. Mensen die met mijn privegegevens aan het strooien is heb ik niet zoveel mee.
strooien isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Stevenmac26, als jij er bent hoef ik eigenlijk niet te komen. Mensen die met mijn privegegevens aan het strooien is heb ik niet zoveel mee.
Ik sta aan jouw kantquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
strooien is
En je weet wat je moet doen he!
Jij mij proberen te nakken, ik jou nakken kutkneus!
Dit dus, ga echt niet naar Groningen!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:56 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik sta aan jouw kant
Nee maar groningen..wtf. Utrecht, Amsterdam is nederland en voor iedereen bereikbaar.
Ik kom alleen als ik bij sma'tjes kan slapen en remlof in RL kan bedanken
komop boiiiiiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit dus, ga echt niet naar Groningen!
Utje of Damsco vind ik best.
Ik was pas maandag terug uit Hamburg, maar ik zat dan ook in een moffencel!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:08 schreef kurk_droog het volgende:
Vorig jaar stond ik echt op het punt om naar de meet in mokum te gaan maar toen kwam ik pas die vrijdag om 8uur savonds thuis vanuit Hamburg en echt helemaal verrot... Dus moet er ooit nog 1 meemakenMaar niet dat ik in trein zit naar huis na meet
quote:
Hihi, heb ik jou opgepakt zien worden?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was pas maandag terug uit Hamburg, maar ik zat dan ook in een moffencel!
Zal best kunnen, was gewoon op de reeperbahnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:14 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hihi, heb ik jou opgepakt zien worden?zuur man
Mja zonder slaapplaats ga ik niet eens twijfelen. En moeten meer uit SC komen
Ik heb nog wel een kamer vrij denk ik ja.quote:
Bijdeze weggeven en anders gaan we Grun soberzo onveilig makenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een kamer vrij denk ik ja.
Ous wel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:05 schreef Levolution het volgende:
Mensen doe niet internetstoer, zo'n meet moet gezellig zijn. We zijn toch geen Marokkanen.
Nee, maar als er nou eens datums komen of iets.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:09 schreef AdvancedPower het volgende:
Mr.Cooper, wil je echt niet naar Groningen komen?
Ja, ik weet geen datum. Kom maar met iets!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:27 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, maar als er nou eens datums komen of iets.
Hou toch eens op met klagen hierover. Gewoon gaan of niet gaan, jeetje.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:46 schreef moomoo het volgende:
Waarom dan ook in groningen, wat een ontzettend kutidee.
Neequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:36 schreef henrydg het volgende:
Stevenmac kun jij niet even wat privégegevens van AP naar mijn inbox strooien?
Ensaf komt.quote:
Ik heb 3 slaapkamers maar nog niet lang geleden verhuisd en zit nog een beetje in de rommel maar genoeg plek om te liggen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Bijdeze weggeven en anders gaan we Grun soberzo onveilig maken
uhm neequote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Sobraine het volgende:
Gewoon Groningen doen, prima stad. En ga niet zeiken over slapen etc. Dan ga je maar op tijd naar huis. Zelfde probleem voor mensen als je Amsterdam doet....
3 uur reizen voor Rdam - Utrecht? O wacht heen en terug. Ja man maar je gaat toch voor de gezelligheid, wat maakt dat reizen nou uit? Je zit toch lekker relaxt in de trein??!quote:
Ik opteer ook voor Groningen. Stukken Dichterbij.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:23 schreef henrydg het volgende:
Zaterda 26 Juni in het prachtige Groningen.
Ja dat gezeur ook altijd: alsof de afstand Amsterdam - Groningen groter is dan de afstand Groningen - Amsterdam.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef Sobraine het volgende:
Gewoon Groningen doen, prima stad. En ga niet zeiken over slapen etc. Dan ga je maar op tijd naar huis. Zelfde probleem voor mensen als je Amsterdam doet....
Jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:55 schreef Ensaf het volgende:
Doe mij maar het gras van het Noorderplantsoen.
Veel groter. YES AMSTERDAM!!!!!! jeee groningenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat gezeur ook altijd: alsof de afstand Amsterdam - Groningen groter is dan de afstand Groningen - Amsterdam.
Amsterdam, nee zeg, asjeblieft.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Veel groter. YES AMSTERDAM!!!!!! jeee groningen
Als ie helemaal onderaan de topiclijst staat niet, want dan ziet niemand 'm!quote:
Alsof er mensen zijn die elders kijken dan nieuwe topics en MyAT.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als ie helemaal onderaan de topiclijst staat niet, want dan ziet niemand 'm!
Ja maar die centrale dingen staan onderaan, onder me scherm. Zie ik niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:57 schreef o.us het volgende:
Daarnaast is dit een meettopic en geen klacht. Wél KLB-gerelateerd, dan gaatie centraal. Staat niet zo tussen al die klachten.
Waarom niet direct volgende week? Anders is driekwart op vakantie enzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Laat iemand een datum voordragen. Het liefst in de zomervakantie.
Iemand een idee?
Als we meerdere ideeën hebben maakt ik of iemand anders wel een poll aan zodat we kunnen zien wat de daadwerkelijke datum wordt.
Omdat het onder staat zien de mensen die een leven hebben en dit toevallig dit niet hebben gezien niet meer.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:57 schreef o.us het volgende:
Daarnaast is dit een meettopic en geen klacht. Wél KLB-gerelateerd, dan gaatie centraal. Staat niet zo tussen al die klachten.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Volgens mij kan dit topic beter centraal. Dit is niet echt een klacht, maar wel KLB-gerelateerd.
11 novemberquote:Op zondag 6 juni 2010 18:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Kom op mensen, datums moeten we, datums!!!
1 aprilquote:Op zondag 6 juni 2010 18:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Data, knul.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Als je een kamper bent, ja.quote:
Noem een paar die je kan in de zomervakantie.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Wat, ik?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:10 schreef L.no het volgende:
[..]
Noem een paar die je kan in de zomervakantie.
Jij en niels zijn de organisatoren eh
Ja toch? in de OP staat dat jullie twee dit bedacht hebbenquote:
Leugens.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja toch? in de OP staat dat jullie twee dit bedacht hebben
AP regelt het maar zelf!quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:23 schreef RickoKun het volgende:
Mijn voorkeur is het liefst op een vrijdag (donderdag mag ook) ergens ná 1 juli en voor 28 augustus.
Orgie.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef 9611Niels het volgende:
bescheiden kick
wat gaan we eigenlijk doen op de meet?
Whehequote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef afcajos het volgende:
Ja ik kom wel als het in Groningen is.
Maare, willen wij wel gezien worden met AP in het openbaar?Ben je eigenlijk al 16?
Paddepoel.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef 9611Niels het volgende:
Mijn voorkeur is overigens een terrasje of een noorderplantsoen.
Neequote:
Lekker in het winkelcentrum rondhangen of zo?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom? Daar ken ik de weg tenminste.
Dat is toch dat overdekte winkelcentrum waar alle volksbuurters gezellig alles onder komen roken?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom? Daar ken ik de weg tenminste.
Zoiets? Je hebt daarbinnen wel terrasjes hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lekker in het winkelcentrum rondhangen of zo?
Hangouderen ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is toch dat overdekte winkelcentrum waar alle volksbuurters gezellig alles onder komen roken?
PENISBAARD BEN JE EEN GRONINGER?1!! ;!:! ! EZNquote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is toch dat overdekte winkelcentrum waar alle volksbuurters gezellig alles onder komen roken?
Nee, maar ik heb wel Paddepoeltrauma'squote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
PENISBAARD BEN JE EEN GRONINGER?1!! ;!:! ! EZNE!!! IENZ
! 1! EZWEIE !! DREI!!1IHT1IKJ1 1
![]()
![]()
11!
1
11!11
31O#%1!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel Paddepoeltrauma's
Daar kom ik best vaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel Paddepoeltrauma's
Het feit dat het een lelijk sfeerloos winkelcentrum vol pitjes en volksbuurters isquote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar kom ik best vaak.Wat vind je daar zo erg aan?
quote:
En allebei uit het noorden des lands hèquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Sobraine het volgende:
[..]
De enige user die ik ook gewoon eens in het echt wil zien! Samen met Ensaf. Dat zijn toch wel legende's.
Nee, het was een oprechte vraag.. ik dacht dat je misschien iets wist omdat je de buurt blijkbaar toch kent.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar even om te waarschuwen voor de hel op aarde hoor
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Lallend het volgende:
Groningen terras [ afbeelding ]
(mag je als niet poster maar wel lurker ook op de meet komen? [ afbeelding ])
Ik kom wel echt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb ernstig medelijden met de users die van ver komen, en niet doorhebben dat klb users hun beloftes toch niet nakomen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
En allebei uit het noorden des lands hè
Volgens mij komt Ensaf uit Drachten, de woonplaats van Zanger Rinus.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Wuuut? Wonen ze dicht bij mij in de buurt? Dat Penisbaard in Assen woont vermoedde ik ook al. Maar, juist daarom wil ik ze graag ontmoeten. Hebben ze enorme pukkels, zijn de dik, kaal, bril, snor, houtje-touwtje jas, sjaal, brommer, leeftijd..... noem maar op!!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Volgens mij komt Ensaf uit Drachten, de woonplaats van Zanger Rinus.
Als dat zo is dan moet hij ook naar de meet komen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:52 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Volgens mij komt Ensaf uit Drachten, de woonplaats van Zanger Rinus.
Maar ik kan je echt verzekeren dat degenen die je niet persoonlijk kent het af gaan laten weten. Er stonden 15 users op die vorige lijst, en ik stond echt in mijn eentje in die gare Stairways, en dat is geen leugen.quote:
En waar woon jij?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Wuuut? Wonen ze dicht bij mij in de buurt? Dat Penisbaard in Assen woont vermoedde ik ook al. Maar, juist daarom wil ik ze graag ontmoeten. Hebben ze enorme pukkels, zijn de dik, kaal, bril, snor, houtje-touwtje jas, sjaal, brommer, leeftijd..... noem maar op!!
Hé kerel, je kunt de smileys ook gewoon aanklikken ipv te kopieren en imgtags enzulks hèquote:
Nee ik niet omdat firefox dit op de een of andere manier niet wil en ik te lui ben om uit te zoeken waarom dit niet werktquote:Op maandag 7 juni 2010 20:56 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hé kerel, je kunt de smileys ook gewoon aanklikken ipv te kopieren en imgtags enzulks hè
Welk stuk van Friesland?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:01 schreef Sobraine het volgende:
[..]
OehDaar kom ik morgen nog doorheen gereden
Lamon, kom gewoon man. Dit keer komen er gegarandeerd een paar mensen opdagen.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Maar ik kan je echt verzekeren dat degenen die je niet persoonlijk kent het af gaan laten weten. Er stonden 15 users op die vorige lijst, en ik stond echt in mijn eentje in die gare Stairways, en dat is geen leugen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lamon, kom gewoon man. Dit keer komen er gegarandeerd een paar mensen opdagen.
Ach, dan heb ik een date met mijn vriend, dus het boeit opzich niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb ernstig medelijden met de users die van ver komen, en niet doorhebben dat klb users hun beloftes toch niet nakomen.
Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
En nu opeens woon je wel in friesland terwijl het eerst niet zo was
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.
Okee, zet me dan maar op het komt lijstje, maar als het nog een keer gebeurt, dan snap je wel dat ik daar minstens 10 niet te sluiten topics over ga maken.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:03 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lamon, kom gewoon man. Dit keer komen er gegarandeerd een paar mensen opdagen.
Zeg dan gewoon niet waar je woont.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, zet me dan maar op het komt lijstje, maar als het nog een keer gebeurt, dan snap je wel dat ik daar minstens 10 niet te sluiten topics over ga maken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, zet me dan maar op het komt lijstje, maar als het nog een keer gebeurt, dan snap je wel dat ik daar minstens 10 niet te sluiten topics over ga maken.
Dat heb ik meerdere keren gelezen, maar in praktijk viel het de laatste jaren tegen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lamon in het echt zien is echt een reden voor mij om te komen.
Kun je dequote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere keren gelezen, maar in praktijk viel het de laatste jaren tegen.
Ik ben overigens in het echt nog veel vermakelijker dan hier, dus dat zou een stimulatie moeten zijn...
Ik had geen foto van je gezien waar je zo'n big smile geeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijkste foto ooit en toch nog een awww, doe ik niet verkeerd.
Rickokun moet idd komenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef afcajos het volgende:
Waarom staat Rickukun nog niet in de komerslijst. Als hij niet komt, kom ik ook niet
Die meet wordt net het forum, meer lurkers dan postersquote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Bosjebloemen het volgende:
datum en plaats man. dan ga ik ook even naar jullie kijken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Bosjebloemen het volgende:
Dit is wel het toppunt van triestheid vind ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Bosjebloemen het volgende:
Allemaal mensen verstopt achter bomen enzoquote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die meet wordt net het forum, meer lurkers dan posters
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit is wel het toppunt van triestheid vind ik.
Afhaker.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef afcajos het volgende:
Waarom staat Rickukun nog niet in de komerslijst. Als hij niet komt, kom ik ook niet
Oké.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
Het is best pittig om 2 leuke meisjes aan de lijn te houden trouwens.
Kut, dit kan weer gezien worden als opschepperij, maar het is oprecht lastig,
Ik heb moeite met kiezen tussen uiterlijk en innerlijk, ik llijk soms wel een echt mens....quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Biels het volgende:
Had je niet de afgelopen maanden al meerdere keren "oprecht een heel leuk, bijzonder meisje" gevonden?
Ik heb nog wel verhalen gehoord over een meisje dat naast beeldschoon ook nog eens heel eerlijk was, een heel bijzonder meisje. Wat is daarmee gebeurd dan, oude player van me?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb moeite met kiezen tussen uiterlijk en innerlijk, ik llijk soms wel een echt mens....
Gelukkig hebben we het niet vaak genoeg gehoord.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef StevenPaul het volgende:
Ook wel de meest centraal gelegen plek van Nederland he? Dat Groningen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef StevenPaul het volgende:
Ook wel de meest centraal gelegen plek van Nederland he? Dat Groningen.
Klinkt als Merith, 2 "relaties" terug, dat grietje die het met 1 van die gasten van de Backstreet-boys gehad had...had een kind van 3, woonde nog bij haar ex, omdat ze geen urgentie kon krijgen en ik schrok me de tyfus.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nog wel verhalen gehoord over een meisje dat naast beeldschoon ook nog eens heel eerlijk was, een heel bijzonder meisje. Wat is daarmee gebeurd dan, oude player van me?
Mijn waarde L.no, AP moet zich altijd even 4 weken hierover beraden, af en toe even aan zijn vunzige snikkeltje zitten en dan komt er naast een half theelepeltje sperma ook een embryonaal ideetje uit.quote:
Ik begrijp je niet ricko, maar ik moest wel glimlachen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn waarde L.no, AP moet zich altijd even 4 weken hierover beraden, af en toe even aan zijn vunzige snikkeltje zitten en dan komt er naast een half theelepeltje sperma ook een embryonaal ideetje uit.
Dit dus. Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet ricko, maar ik moest wel glimlachen.
Ik keek gisteren naar een kankerranzig programma trouwens lnootjequote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet ricko, maar ik moest wel glimlachen.
En je huisgenoten zoe van: "OMFG LOLZ WARUM LACHST DU!!!!!! MEIN MEDITATIE WAT DOE JEquote:
De rest van fok wel?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef afcajos het volgende:
Hmm komt lamon nou ook?Ik weet niet of ik daar wel in het openbaar mee gezien wil worden
Lijkt me wel een aardige jongenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef afcajos het volgende:
Hmm komt lamon nou ook?Ik weet niet of ik daar wel in het openbaar mee gezien wil worden
Hij is zogenaamd ''Gestopt''quote:
Ja, toen ik het zag, twijfelde ik ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hij is zogenaamd ''Gestopt''![]()
Terwijl gewoon nog actief op Fok! en er genoeg van heeft!![]()
Kan ik een ban van een week krijgen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Maar nu alles weer geregeld is met mijn MSN ben ik er nog wel voor in.
Nou, ik weet niet meer of ik echt zin heb hoor. Alles blijft onduidelijk en jij hebt geen zin en daarna weer wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Nou ja, ik weet niet of iemand nog wil... Maar nu alles weer geregeld is met mijn MSN ben ik er nog wel voor in.
Kom met een datum.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet meer of ik echt zin heb hoor. Alles blijft onduidelijk en jij hebt geen zin en daarna weer wel.
Waarom moet ik met een datum komen als jij iets organiseert? Wanneer ben je beschikbaar?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kom met een datum.En anders maar niet.. Dat ik geen zin had zat wel wat achter hoor.
Houd je muil, we hebben het gewoon over de meet.quote:
Ik kom ook... ohnee, ik kan helemaal nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Houd je muil, we hebben het gewoon over de meet.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom ook... ohnee, ik kan helemaal niet
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom moet ik met een datum komen als jij iets organiseert? Wanneer ben je beschikbaar?
Ik heb dan nét officieel vakantie, dus dan kan het wel. Alleen zal ik wat later aankomen.. een uurtje ofzo. Door het treinreizen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:15 schreef RickoKun het volgende:
We houden het gewoon op 16 juli, en dan om 16:00 uur voor de Drie ofzo (of een andere rendez vous spot? )
Wel hopen dat het dan chill weer is
Ik kan het iig niet. Omdat ik 's morgens nog op school moet zijn. Maakt mij verder niets uit als jullie het eerder organiseren.. dan ben ik er gewoon wat later.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan het niet wat eerder dan 16:00?
En hoellaat gaan de laatste treinen terug?
Of rijden die de hele nacht?
Moet je om 17:00 thuis zijn om te eten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan het niet wat eerder dan 16:00?
En hoellaat gaan de laatste treinen terug?
Of rijden die de hele nacht?
Komt mij denk ik beter uit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef RickoKun het volgende:
voor mijn part kan het ook om 14:00 uur hoor, AP
9292ov.nlquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Komt mij denk ik beter uit.
Kan ik dan een trein van 8 uur nog terug nemen?
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef L.no het volgende:
[..]
9292ov.nl
Daar kan je wel de tijd uitrekenen.
Je kan nog na tienen reizen en nog steeds veilig thuiskomen. Mits ik het goed begrijp en je naar Hengelo OV moet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Komt mij denk ik beter uit.
Kan ik dan een trein van 8 uur nog terug nemen?
Als het aan mij ligt dus wel, maar we moeten het rond hebben voor het volgende topic.quote:
16 juli, 2010 om 14:00 uur bij de McDonald's te Herestraat, Groningen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt dus wel, maar we moeten het rond hebben voor het volgende topic.
Dus alleen nog locatie en tijdstip
Hoe pauperig het ook klinkt:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
16 juli, 2010 om 14:00 uur bij de McDonald's te Herestraat, Groningen.
Kan ik gelijk even een Big Mac nemen.
FUCK it, desnoods gaan we ergens anders vreten, i dont care! we bespreken daar desnoods wel wat we gaan doen! Waarom alles vantevoren plannen, terwijl we daar alles persoonlijk kunnen afspreken?!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, groot genoeg ook. En het betekent ook dat de meet niet langer dan 15 minuten duurt, oftewel de gehele duur van bestellen, wachten, afrekenen, en de bigmac naar binnen klappen.
Dan kan ik niet deelnemen. Aangezien ik niet eerder kán komen en jullie dan spontaan dingen gaan doen plannen op de dag zelf Nu weet ik niet waar jullie heen gaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
FUCK it, desnoods gaan we ergens anders vreten, i dont care! we bespreken daar desnoods wel wat we gaan doen! Waarom alles vantevoren plannen, terwijl we daar alles persoonlijk kunnen afspreken?!
Kan natuurlijk ook een paar dagen vantevoren je tl nr gevenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan kan ik niet deelnemen. Aangezien ik niet eerder kán komen en jullie dan spontaan dingen gaan doen plannen op de dag zelf Nu weet ik niet waar jullie heen gaan.
Streep mij (en mijn vriend) maar weg dus.
Dat kan ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook een paar dagen vantevoren je tl nr geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |