Ik heb dan nét officieel vakantie, dus dan kan het wel. Alleen zal ik wat later aankomen.. een uurtje ofzo. Door het treinreizen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:15 schreef RickoKun het volgende:
We houden het gewoon op 16 juli, en dan om 16:00 uur voor de Drie ofzo (of een andere rendez vous spot? )
Wel hopen dat het dan chill weer is
Ik kan het iig niet. Omdat ik 's morgens nog op school moet zijn. Maakt mij verder niets uit als jullie het eerder organiseren.. dan ben ik er gewoon wat later.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan het niet wat eerder dan 16:00?
En hoellaat gaan de laatste treinen terug?
Of rijden die de hele nacht?
Moet je om 17:00 thuis zijn om te eten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan het niet wat eerder dan 16:00?
En hoellaat gaan de laatste treinen terug?
Of rijden die de hele nacht?
Komt mij denk ik beter uit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef RickoKun het volgende:
voor mijn part kan het ook om 14:00 uur hoor, AP
9292ov.nlquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Komt mij denk ik beter uit.
Kan ik dan een trein van 8 uur nog terug nemen?
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef L.no het volgende:
[..]
9292ov.nl
Daar kan je wel de tijd uitrekenen.
Je kan nog na tienen reizen en nog steeds veilig thuiskomen. Mits ik het goed begrijp en je naar Hengelo OV moet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Komt mij denk ik beter uit.
Kan ik dan een trein van 8 uur nog terug nemen?
Als het aan mij ligt dus wel, maar we moeten het rond hebben voor het volgende topic.quote:
16 juli, 2010 om 14:00 uur bij de McDonald's te Herestraat, Groningen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt dus wel, maar we moeten het rond hebben voor het volgende topic.
Dus alleen nog locatie en tijdstip
Hoe pauperig het ook klinkt:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
16 juli, 2010 om 14:00 uur bij de McDonald's te Herestraat, Groningen.
Kan ik gelijk even een Big Mac nemen.
FUCK it, desnoods gaan we ergens anders vreten, i dont care! we bespreken daar desnoods wel wat we gaan doen! Waarom alles vantevoren plannen, terwijl we daar alles persoonlijk kunnen afspreken?!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, groot genoeg ook. En het betekent ook dat de meet niet langer dan 15 minuten duurt, oftewel de gehele duur van bestellen, wachten, afrekenen, en de bigmac naar binnen klappen.
Dan kan ik niet deelnemen. Aangezien ik niet eerder kán komen en jullie dan spontaan dingen gaan doen plannen op de dag zelf Nu weet ik niet waar jullie heen gaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
FUCK it, desnoods gaan we ergens anders vreten, i dont care! we bespreken daar desnoods wel wat we gaan doen! Waarom alles vantevoren plannen, terwijl we daar alles persoonlijk kunnen afspreken?!
Kan natuurlijk ook een paar dagen vantevoren je tl nr gevenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan kan ik niet deelnemen. Aangezien ik niet eerder kán komen en jullie dan spontaan dingen gaan doen plannen op de dag zelf Nu weet ik niet waar jullie heen gaan.
Streep mij (en mijn vriend) maar weg dus.
Dat kan ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook een paar dagen vantevoren je tl nr geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |