Zeg dan gewoon niet waar je woont.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:08 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat je op het internet leest.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, zet me dan maar op het komt lijstje, maar als het nog een keer gebeurt, dan snap je wel dat ik daar minstens 10 niet te sluiten topics over ga maken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, zet me dan maar op het komt lijstje, maar als het nog een keer gebeurt, dan snap je wel dat ik daar minstens 10 niet te sluiten topics over ga maken.
Dat heb ik meerdere keren gelezen, maar in praktijk viel het de laatste jaren tegen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:11 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lamon in het echt zien is echt een reden voor mij om te komen.
Kun je dequote:Op maandag 7 juni 2010 21:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat heb ik meerdere keren gelezen, maar in praktijk viel het de laatste jaren tegen.
Ik ben overigens in het echt nog veel vermakelijker dan hier, dus dat zou een stimulatie moeten zijn...
Ik had geen foto van je gezien waar je zo'n big smile geeft.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Lelijkste foto ooit en toch nog een awww, doe ik niet verkeerd.
Rickokun moet idd komenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef afcajos het volgende:
Waarom staat Rickukun nog niet in de komerslijst. Als hij niet komt, kom ik ook niet
Die meet wordt net het forum, meer lurkers dan postersquote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Bosjebloemen het volgende:
datum en plaats man. dan ga ik ook even naar jullie kijken.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Bosjebloemen het volgende:
Dit is wel het toppunt van triestheid vind ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:58 schreef Bosjebloemen het volgende:
Allemaal mensen verstopt achter bomen enzoquote:Op maandag 7 juni 2010 22:02 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Die meet wordt net het forum, meer lurkers dan posters
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:05 schreef L.no het volgende:
[..]
Dit is wel het toppunt van triestheid vind ik.
Afhaker.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef afcajos het volgende:
Waarom staat Rickukun nog niet in de komerslijst. Als hij niet komt, kom ik ook niet
Oké.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef Lamon. het volgende:
Het is best pittig om 2 leuke meisjes aan de lijn te houden trouwens.
Kut, dit kan weer gezien worden als opschepperij, maar het is oprecht lastig,
Ik heb moeite met kiezen tussen uiterlijk en innerlijk, ik llijk soms wel een echt mens....quote:Op maandag 7 juni 2010 22:30 schreef Biels het volgende:
Had je niet de afgelopen maanden al meerdere keren "oprecht een heel leuk, bijzonder meisje" gevonden?
Ik heb nog wel verhalen gehoord over een meisje dat naast beeldschoon ook nog eens heel eerlijk was, een heel bijzonder meisje. Wat is daarmee gebeurd dan, oude player van me?quote:Op maandag 7 juni 2010 22:32 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik heb moeite met kiezen tussen uiterlijk en innerlijk, ik llijk soms wel een echt mens....
Gelukkig hebben we het niet vaak genoeg gehoord.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef StevenPaul het volgende:
Ook wel de meest centraal gelegen plek van Nederland he? Dat Groningen.
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:35 schreef StevenPaul het volgende:
Ook wel de meest centraal gelegen plek van Nederland he? Dat Groningen.
Klinkt als Merith, 2 "relaties" terug, dat grietje die het met 1 van die gasten van de Backstreet-boys gehad had...had een kind van 3, woonde nog bij haar ex, omdat ze geen urgentie kon krijgen en ik schrok me de tyfus.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb nog wel verhalen gehoord over een meisje dat naast beeldschoon ook nog eens heel eerlijk was, een heel bijzonder meisje. Wat is daarmee gebeurd dan, oude player van me?
Mijn waarde L.no, AP moet zich altijd even 4 weken hierover beraden, af en toe even aan zijn vunzige snikkeltje zitten en dan komt er naast een half theelepeltje sperma ook een embryonaal ideetje uit.quote:
Ik begrijp je niet ricko, maar ik moest wel glimlachen.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mijn waarde L.no, AP moet zich altijd even 4 weken hierover beraden, af en toe even aan zijn vunzige snikkeltje zitten en dan komt er naast een half theelepeltje sperma ook een embryonaal ideetje uit.
Dit dus. Ik moest hardop lachenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet ricko, maar ik moest wel glimlachen.
Ik keek gisteren naar een kankerranzig programma trouwens lnootjequote:Op maandag 14 juni 2010 19:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet ricko, maar ik moest wel glimlachen.
En je huisgenoten zoe van: "OMFG LOLZ WARUM LACHST DU!!!!!! MEIN MEDITATIE WAT DOE JEquote:
De rest van fok wel?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef afcajos het volgende:
Hmm komt lamon nou ook?Ik weet niet of ik daar wel in het openbaar mee gezien wil worden
Lijkt me wel een aardige jongenquote:Op maandag 14 juni 2010 19:38 schreef afcajos het volgende:
Hmm komt lamon nou ook?Ik weet niet of ik daar wel in het openbaar mee gezien wil worden
Hij is zogenaamd ''Gestopt''quote:
Ja, toen ik het zag, twijfelde ik ook.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:41 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Hij is zogenaamd ''Gestopt''![]()
Terwijl gewoon nog actief op Fok! en er genoeg van heeft!![]()
Kan ik een ban van een week krijgen?
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Maar nu alles weer geregeld is met mijn MSN ben ik er nog wel voor in.
Nou, ik weet niet meer of ik echt zin heb hoor. Alles blijft onduidelijk en jij hebt geen zin en daarna weer wel.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Nou ja, ik weet niet of iemand nog wil... Maar nu alles weer geregeld is met mijn MSN ben ik er nog wel voor in.
Kom met een datum.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou, ik weet niet meer of ik echt zin heb hoor. Alles blijft onduidelijk en jij hebt geen zin en daarna weer wel.
Waarom moet ik met een datum komen als jij iets organiseert? Wanneer ben je beschikbaar?quote:Op maandag 14 juni 2010 21:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kom met een datum.En anders maar niet.. Dat ik geen zin had zat wel wat achter hoor.
Houd je muil, we hebben het gewoon over de meet.quote:
Ik kom ook... ohnee, ik kan helemaal nietquote:Op maandag 14 juni 2010 21:42 schreef L.no het volgende:
[..]
Houd je muil, we hebben het gewoon over de meet.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik kom ook... ohnee, ik kan helemaal niet
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom moet ik met een datum komen als jij iets organiseert? Wanneer ben je beschikbaar?
Ik heb dan nét officieel vakantie, dus dan kan het wel. Alleen zal ik wat later aankomen.. een uurtje ofzo. Door het treinreizen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:15 schreef RickoKun het volgende:
We houden het gewoon op 16 juli, en dan om 16:00 uur voor de Drie ofzo (of een andere rendez vous spot? )
Wel hopen dat het dan chill weer is
Ik kan het iig niet. Omdat ik 's morgens nog op school moet zijn. Maakt mij verder niets uit als jullie het eerder organiseren.. dan ben ik er gewoon wat later.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan het niet wat eerder dan 16:00?
En hoellaat gaan de laatste treinen terug?
Of rijden die de hele nacht?
Moet je om 17:00 thuis zijn om te eten?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:37 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan het niet wat eerder dan 16:00?
En hoellaat gaan de laatste treinen terug?
Of rijden die de hele nacht?
Komt mij denk ik beter uit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:16 schreef RickoKun het volgende:
voor mijn part kan het ook om 14:00 uur hoor, AP
9292ov.nlquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Komt mij denk ik beter uit.
Kan ik dan een trein van 8 uur nog terug nemen?
Dit dus.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:28 schreef L.no het volgende:
[..]
9292ov.nl
Daar kan je wel de tijd uitrekenen.
Je kan nog na tienen reizen en nog steeds veilig thuiskomen. Mits ik het goed begrijp en je naar Hengelo OV moet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 17:22 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Komt mij denk ik beter uit.
Kan ik dan een trein van 8 uur nog terug nemen?
Als het aan mij ligt dus wel, maar we moeten het rond hebben voor het volgende topic.quote:
16 juli, 2010 om 14:00 uur bij de McDonald's te Herestraat, Groningen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:15 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt dus wel, maar we moeten het rond hebben voor het volgende topic.
Dus alleen nog locatie en tijdstip
Hoe pauperig het ook klinkt:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:39 schreef Floxcie het volgende:
[..]
16 juli, 2010 om 14:00 uur bij de McDonald's te Herestraat, Groningen.
Kan ik gelijk even een Big Mac nemen.
FUCK it, desnoods gaan we ergens anders vreten, i dont care! we bespreken daar desnoods wel wat we gaan doen! Waarom alles vantevoren plannen, terwijl we daar alles persoonlijk kunnen afspreken?!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, groot genoeg ook. En het betekent ook dat de meet niet langer dan 15 minuten duurt, oftewel de gehele duur van bestellen, wachten, afrekenen, en de bigmac naar binnen klappen.
Dan kan ik niet deelnemen. Aangezien ik niet eerder kán komen en jullie dan spontaan dingen gaan doen plannen op de dag zelf Nu weet ik niet waar jullie heen gaan.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 01:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
FUCK it, desnoods gaan we ergens anders vreten, i dont care! we bespreken daar desnoods wel wat we gaan doen! Waarom alles vantevoren plannen, terwijl we daar alles persoonlijk kunnen afspreken?!
Kan natuurlijk ook een paar dagen vantevoren je tl nr gevenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan kan ik niet deelnemen. Aangezien ik niet eerder kán komen en jullie dan spontaan dingen gaan doen plannen op de dag zelf Nu weet ik niet waar jullie heen gaan.
Streep mij (en mijn vriend) maar weg dus.
Dat kan ja.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook een paar dagen vantevoren je tl nr geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |