Amsterdam, nee zeg, asjeblieft.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Veel groter. YES AMSTERDAM!!!!!! jeee groningen
Als ie helemaal onderaan de topiclijst staat niet, want dan ziet niemand 'm!quote:
Alsof er mensen zijn die elders kijken dan nieuwe topics en MyAT.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:55 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Als ie helemaal onderaan de topiclijst staat niet, want dan ziet niemand 'm!
Ja maar die centrale dingen staan onderaan, onder me scherm. Zie ik niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:57 schreef o.us het volgende:
Daarnaast is dit een meettopic en geen klacht. Wél KLB-gerelateerd, dan gaatie centraal. Staat niet zo tussen al die klachten.
Waarom niet direct volgende week? Anders is driekwart op vakantie enzo.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:04 schreef AdvancedPower het volgende:
Laat iemand een datum voordragen. Het liefst in de zomervakantie.
Iemand een idee?
Als we meerdere ideeën hebben maakt ik of iemand anders wel een poll aan zodat we kunnen zien wat de daadwerkelijke datum wordt.
Omdat het onder staat zien de mensen die een leven hebben en dit toevallig dit niet hebben gezien niet meer.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:57 schreef o.us het volgende:
Daarnaast is dit een meettopic en geen klacht. Wél KLB-gerelateerd, dan gaatie centraal. Staat niet zo tussen al die klachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |