Paddepoel.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef 9611Niels het volgende:
Mijn voorkeur is overigens een terrasje of een noorderplantsoen.
Neequote:
Lekker in het winkelcentrum rondhangen of zo?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom? Daar ken ik de weg tenminste.
Dat is toch dat overdekte winkelcentrum waar alle volksbuurters gezellig alles onder komen roken?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:31 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarom? Daar ken ik de weg tenminste.
Zoiets? Je hebt daarbinnen wel terrasjes hoor.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Lekker in het winkelcentrum rondhangen of zo?
Hangouderen ja.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is toch dat overdekte winkelcentrum waar alle volksbuurters gezellig alles onder komen roken?
PENISBAARD BEN JE EEN GRONINGER?1!! ;!:! ! EZNquote:Op maandag 7 juni 2010 20:34 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat is toch dat overdekte winkelcentrum waar alle volksbuurters gezellig alles onder komen roken?
Nee, maar ik heb wel Paddepoeltrauma'squote:Op maandag 7 juni 2010 20:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
PENISBAARD BEN JE EEN GRONINGER?1!! ;!:! ! EZNE!!! IENZ
! 1! EZWEIE !! DREI!!1IHT1IKJ1 1
![]()
![]()
11!
1
11!11
31O#%1!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel Paddepoeltrauma's
Daar kom ik best vaak.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel Paddepoeltrauma's
Het feit dat het een lelijk sfeerloos winkelcentrum vol pitjes en volksbuurters isquote:Op maandag 7 juni 2010 20:37 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Daar kom ik best vaak.Wat vind je daar zo erg aan?
quote:
En allebei uit het noorden des lands hèquote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Sobraine het volgende:
[..]
De enige user die ik ook gewoon eens in het echt wil zien! Samen met Ensaf. Dat zijn toch wel legende's.
Nee, het was een oprechte vraag.. ik dacht dat je misschien iets wist omdat je de buurt blijkbaar toch kent.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik kwam alleen maar even om te waarschuwen voor de hel op aarde hoor
Ja, waarom niet?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Lallend het volgende:
Groningen terras [ afbeelding ]
(mag je als niet poster maar wel lurker ook op de meet komen? [ afbeelding ])
Ik kom wel echt.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:50 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb ernstig medelijden met de users die van ver komen, en niet doorhebben dat klb users hun beloftes toch niet nakomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |