quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
quote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
2/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptie
3/3quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn niva
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
Zou leuk project zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef Barcaconia het volgende:
Gebaseerd op de Ferrari F430 toch? Vandaar ook deze naam. De 4.3l V8 geeft een maximum snelheid van 316kmpu en een vermogen van 387pk op de achterwielen van deze beauty.
Gebaseerd op een v8 met 316km/u, alleen het koetswerk nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 00:09 schreef Barcaconia het volgende:
Gebaseerd op de Ferrari F430 toch? Vandaar ook deze naam. De 4.3l V8 geeft een maximum snelheid van 316kmpu en een vermogen van 387pk op de achterwielen van deze beauty.
Ik zou hem omruilenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 08:36 schreef Sounddragon het volgende:
Nogal ja, heb net gebeld, en ik heb 2 opties; óf hij wordt gefikst door HP (3 weken kwijt), óf ik kan hem omruilen voor een andere (dan kan ik weer opnieuw beginnen)
Either way: het is kwalitatief uitermate teleurstellend
En dan heb je weer een nieuwe-nieuwe.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:58 schreef Sounddragon het volgende:
Dat gaat ook gebeuren, da's beter als 3 weken wachten
quote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:24 schreef Anne het volgende:
Dan werk je zeker bij Super de Hoer?
Neh, hun kleuren staan mij nietquote:
hey jij wat is er?quote:
Kei erg. Gaan we weer belluh?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey jij wat is er?
Mis je me al
ik jou toch een klein beetje
quote:
Ja, ik woon in Duitsland. Maar dat betekent niet dat ik Duits lul hè?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]woon je al in duitsland? Zo ja, dan wil ik belluh!
nee ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, ik woon in Duitsland. Maar dat betekent niet dat ik Duits lul hè?
hmm ook goed. Maar heb je nummer niet meer zie ik netquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:20 schreef Anne het volgende:
Helaas, moet je het toch doen met de oude ik.
Ik de jouwe ook niet meerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hmm ook goed. Maar heb je nummer niet meer zie ik net
beter pak je een twents meisje. die slikken tenminste wat inquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee ik ook niet
maar wel tegenvallerhoopte op een duits meiske met een zacht G
oeh bedenk me net dat jij dus in dat duitsielandje woont.quote:
ze hoefd niks te slikken. Heb een hele lieve vriendin. En heb geen andere vrouw nodig!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter pak je een twents meisje. die slikken tenminste wat in
Nee, die hoef ik niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
oeh bedenk me net dat jij dus in dat duitsielandje woont.
Heb jij al een ipad?
weet jij of ze makkelijk te koop zijn in duitsland?quote:
Zo te zien wel, ze hebben hem zelfs hier om de hoek als ik de homepage bekijk van deze winkel:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
weet jij of ze makkelijk te koop zijn in duitsland?
Ik heb er 1 nodig met spoed namelijk
ik heb geen duits adres, en ze geven geen afleverings datum aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Zo te zien wel, ze hebben hem zelfs hier om de hoek als ik de homepage bekijk van deze winkel:
http://www.medimax.de/language=de_taps=6778_5753.html
Oh nee, in 3 filialen maar. Als je een Duits adres hebt kun je hem wel bestellen natuurlijk!
goed kutquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:21 schreef Anne het volgende:
Ik kan je er verder niet mee helpen. Ik kom nooit zo vaak in de Duitse winkels.
Ik las net op de TT in Weeze dat je nogal onzedelijke gebaren tegen hem had gemaakt; hij heeft aangifte gedaan van verleiding zonder sex achteraf en aanstootgevend gedragquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:43 schreef Anne het volgende:
Ik zie er geloof ik gelukkig nog wel Nederlands uit.
Ik werd net achtervolgd door een man (ook een Duitse auto), tot aan mijn huis.
En hij praatte wel meteen Nederlands tegen me.
Dat is dan een misverstand geweest, aangezien ik helemaal geen gebaren tegen hem had gemaakt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik las net op de TT in Weeze dat je nogal onzedelijke gebaren tegen hem had gemaakt; hij heeft aangifte gedaan van verleiding zonder sex achteraf
Ennnn HHhhHHhap.. doet Annequote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is dan een misverstand geweest, aangezien ik helemaal geen gebaren tegen hem had gemaakt.
De aangifte is dan ook ongegrond verklaard. Dat ie zijn behoefte even ergens anders gaat halen!
Als niemand hier zou happen, zou het doodstil zijnquote:
Commentaar op hun vriend/man, uit angst voor slaag?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beter pak je een twents meisje. die slikken tenminste wat in
Sounddragen euh, Ijsmeis euh, Anne!quote:
Geëxporteerdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:23 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Sounddragon euh, Ijsmeis euh, Anne!
Met mij is het eigenlijk erg goed! Woon inmiddels paar maandjes in Utrecht, en werk te veel om hier nog veel te zijn (stiekem lurk ik nog wel)
Met jou!?
Ben je al geemigreerd?!?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Heb je het nu over jezelfquote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:45 schreef Barcaconia het volgende:
Liever kwijt dan rijk zegt men dan toch?
Ik weet waar ik over praatquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Geëxporteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tim heeft je aan de Duitsers verkocht?!
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
In ruil voor een oude fiets.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:07 schreef Xtreem het volgende:
[..]Tim heeft je aan de Duitsers verkocht?!
quote:
Een oude.... Tss.... Voor een splinternieuwe Gazelle had ik het ook gedaan, maar voor een oude....quote:
Hey gast, wat toevallig, ik zat van 10 tot 15u maar een straat van je verwijderdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb geen duits adres, en ze geven geen afleverings datum aanteminste dat kan ik nergens op de apple site vinden
Utrecht!? Welke wijk? Keer een biertje pakken ofso?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 23:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Een oude.... Tss.... Voor een splinternieuwe Gazelle had ik het ook gedaan, maar voor een oude....
dat is inderdaad vlak bij jah. Waar was je dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hey gast, wat toevallig, ik zat van 10 tot 15u maar een straat van je verwijderd(badhuisweg)
Staat hier een vrachtwagen te lossen waardoor iedereen zo een beetje wakker is gewordenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 08:52 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja, moet om 10:00 bij dat tennisgebeuren zijn.
En wat is jouw excuus?
mazzelpikquote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:50 schreef Anne het volgende:
Zo. Net wakker.
Waar?quote:
lag Tim niet naast je?quote:
das twee keer vallen voor jouquote:Nah, was wel nodig hoor. Ik heb me wel verslapen, zou eigenlijk om 11 uur bij m'n ouwelui zijn.
Bij mn compagnon, die woont daar, overleg gehad. We zouden eigenlijk aan t strand gaan werken, maar daar hadden we de tijd helaas niet voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 09:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is inderdaad vlak bij jah. Waar was je dan?
Nee, we slapen op andere tijdenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 12:48 schreef lipje het volgende:
[..]
lag Tim niet naast je?
[..]
das twee keer vallen voor jou
Ik ga straks ook maaien, dus blijf maar uit de buurtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:15 schreef Anne het volgende:
Kan iedereen stoppen met grasmaaien, daar word ik high van..
Je moet naar dat topic zoeken met [PTA SC] in de titel.quote:
Ik heb me voor de verandering ook eens ingesmeerdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 14:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga straks ook maaien, dus blijf maar uit de buurt![]()
Nu eerst FF wat straatwerk, en straks de maaier een beurtje geven, heb ik nog niet gedaan sinds ik hem heb..
*pakt de zonnebrand
We zullen voortaan FF doorlinken voor de minder behendige padvindersquote:Op zaterdag 5 juni 2010 16:23 schreef invine het volgende:
Ik was de SC al kwijt ;<
Da's een lekker happie; 6 bigbags dus ?? En waar gaat dat blijven ?? tuin of oprit ??quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb me voor de verandering ook eens ingesmeerd!
Net even 9000 kg split besteldWeer wat armer.. Nu weer de zon in
.
en wat voor werk is dat dan?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mn compagnon, die woont daar, overleg gehad. We zouden eigenlijk aan t strand gaan werken, maar daar hadden we de tijd helaas niet voor.
Daar kun je lang van eten.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Net even 9000 kg split besteldWeer wat armer.. Nu weer de zon in
.
Dan is zo'n douche achteraf lekker he ?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:12 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom heb ik bij tennis altijd van die teringlange wedstrijden?![]()
Echt sterven op zo'n moment is een serieuze optie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja, 3 gaan er de oprit op en 3 gaan er de voortuin in.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:32 schreef Sounddragon het volgende:
Da's een lekker happie; 6 bigbags dus ?? En waar gaat dat blijven ?? tuin of oprit ??
Als je nou gewoon die persoon laat winnen is het toch zo voorbij?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:12 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom heb ik bij tennis altijd van die teringlange wedstrijden?![]()
Echt sterven op zo'n moment is een serieuze optie
Uiteindelijk is je MyAT dood en kom je nergens meerquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:33 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en ik mis veel te veel PTA topics laatste tijd geloof ik. Ik kijk alleen nog maar in MyAT en nooit meer in PTA zelf of in de AT tegenwoordig...
Klopt, er staan nu nog maar 4 of 5 topics in waarvan de meesten niet eens boeiend zijnquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Uiteindelijk is je MyAT dood en kom je nergens meer.
JIj liegtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:38 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klopt, er staan nu nog maar 4 of 5 topics in waarvan de meesten niet eens boeiend zijnIk moet weer eens wat actiever gaan posten denk ik.
Ik ben op dit moment mijn leven aan het beteren. Zie de recente posters in PTAquote:
Dat heb ik de 2e wedstrijd ook gedaan. Roemloos verlorenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je nou gewoon die persoon laat winnen is het toch zo voorbij?.
Mag je niet een biertje drinken op je eigen grond?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en nu ik toch op dreef ben met posten: Ik zou nu naar buiten kunnen gaan om aan mijn autoverlichting te prutsen, ik moet de constant brandende zijverlichting (Amerikaans) veranderen in knippers. Maar ik heb er geen zin in
Dilemma's. Het politiebureau zit tegenover mij en het is hier ook illegaal om alcohol in het openbaar te drinken. Pilsje erbij is dus ook geen optie
No alcohol in public... Ook niet op eigen grond. Maar dat maakt niet uit, mijn auto staat aan de straat.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mag je niet een biertje drinken op je eigen grond?
Je mag mensen van je erg schieten, maar als er alcohol gedronkend wordtquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:52 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
No alcohol in public... Ook niet op eigen grond. Maar dat maakt niet uit, mijn auto staat aan de straat.
Erg kut op het strand bijvoorbeeld![]()
Je mag met je 13e een vliegtuig besturen, maar voor een biertje moet je nog 8 jaar wachtenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je mag mensen van je erg schieten, maar als er alcohol gedronkend wordtdat kan niet
![]()
Echt... mooi land, maar de regels zijn zo fucking bizar
Ik ben zelf een keer in de US geweest en bij een gezin op bezoek geweest.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:55 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je mag met je 13e een vliegtuig besturen, maar voor een biertje moet je nog 8 jaar wachten
Inderdaad, mooi land maar rare regels.
Je mag ook als 16-jarig breezerkutje in een Chevy 3500 pickup rijden en smsjes sturen naar je vriendinnen. Maar op het strand een blikje bier drinken![]()
![]()
Dat is zo normaal. Je ziet gewoon 45 jarige huisvrouwen of 70 jarige gepensioneerde vrouwen in een Silverado 3500 pickup rijden. Dat is hetzelfde als in NL een sedan rijden. Net wat groter dan de standaard hatchbackquote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik ben zelf een keer in de US geweest en bij een gezin op bezoek geweest.
Daar had een kind van 9 zijn 1e geweer gekregen voor de dearhuntWaren absoluut aardige mensen, maar wel typisch pickup truck volk
![]()
Die mensen zul je ook nooit, maar ook nooit in een auto zonder slurpende V8 zien
Done, and workingquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:46 schreef Barcaconia het volgende:
Oh, en nu ik toch op dreef ben met posten: Ik zou nu naar buiten kunnen gaan om aan mijn autoverlichting te prutsen, ik moet de constant brandende zijverlichting (Amerikaans) veranderen in knippers. Maar ik heb er geen zin in
Dilemma's. Het politiebureau zit tegenover mij en het is hier ook illegaal om alcohol in het openbaar te drinken. Pilsje erbij is dus ook geen optie
Stage en werk. Nog maar een paar maandjes thoughquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:20 schreef Paladijn het volgende:
Waarom zit je eigenlijk in de US of A Barca?
Ik zie altijd wel toekomst in mezelfquote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:29 schreef Paladijn het volgende:
Ah, dacht al even dat je er voltijd voor werk zat. Was wel benieuwd of je daar een toekomst zag ivm. de economische fallout die er nog aan zit te komen.
Dat doe je nu ookquote:
quote:
De millenium serie? dus 1 en 2?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:15 schreef PeuRac het volgende:
wie roept er even een goede film om te kijken?
Zeker doen!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Oew, die heb ik ook nog liggen. Moet ik ook nog kijken.
Op je hand doet het geen pijn; in wondjes prikt het wel een beetjequote:Op zondag 6 juni 2010 18:38 schreef 2cv het volgende:
Wasbenzine doet pijn al het op je hand zit en brandt
Fries is ook een erg lastig accent om te volgen voor buitenstaandersquote:Op maandag 7 juni 2010 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik begrijp id ook niet allesMaar goed, als ik in mijn taal ga lullen verstaan ze me ook niet
Je woont een eind weg, maar ik heb er nog een stuk of 5 - 6 liggen in de schuur denk ik, je kunt er wel eentje lenen als je wiltquote:Op maandag 7 juni 2010 01:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe misschien van de week een 27 mc bak kopen voor in de auto, vriend van me gaat er dan ook één halen.
kut = kom uut twentequote:Op maandag 7 juni 2010 09:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil ook roepen dat iets kut is.
* Alfisti komt uit het gooiquote:Op maandag 7 juni 2010 09:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil ook roepen dat iets kut is.
Ik heb op marktplaats een adresje gevonden waar je voor 50 euro een bak met magneetantenne hebt. En het is niet zo ongelooflijk ver hier vandaanquote:Op maandag 7 juni 2010 05:50 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh
[..]
Fries is ook een erg lastig accent om te volgen voor buitenstaanders![]()
[..]
Je woont een eind weg, maar ik heb er nog een stuk of 5 - 6 liggen in de schuur denk ik, je kunt er wel eentje lenen als je wilt![]()
Heb er van de week nog eentje in mijn werktruckie gebouwd; die zandhazen die daar rijden hebben standaard van die zooi in hun dumpers, kranen en shovels zitten; is wel handig voor het werk
*SD gaat op de motor klimmen![]()
kan je 2x zo lang niets doen omdat je werk dubbel zo snel gaatquote:Op maandag 7 juni 2010 11:53 schreef Anne het volgende:
Ah, nieuwe werkplek. Wat een verademing. Wat een rust.
Edit; en de computer is 2x zo snel.
Precies. Waarom denk je dat ik hier zit te posten?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan je 2x zo lang niets doen omdat je werk dubbel zo snel gaat
hoe irritanter je bent des te verder stoppen ze je wegquote:Op maandag 7 juni 2010 12:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Precies. Waarom denk je dat ik hier zit te posten?
Ik zit nu ook met maar 1 collega in een hoek, ipv een grote ruimte met 20 collega's.
Trutquote:Op maandag 7 juni 2010 14:03 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hoe irritanter je bent des te verder stoppen ze je weg
Wat heb je als reden opgegeven? Ik iets in de richting van 'zodat ik niet wéér de auto van mijn ouders hoef te vragen voor de vakantie omdat m'n eigen wagentje afgeladen met 4 inzittenden+bagage en aanhanger dan niet eens meer een drempel over kan'quote:
Dat het een ideaal festivalvoertuig is en ik er na de vakantie ook met bandoefeningen nog veel plezier aan hebquote:Op maandag 7 juni 2010 15:05 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat heb je als reden opgegeven? Ik iets in de richting van 'zodat ik niet wéér de auto van mijn ouders hoef te vragen voor de vakantie omdat m'n eigen wagentje afgeladen met 4 inzittenden+bagage en aanhanger dan niet eens meer een drempel over kan'![]()
Weet jij toevallig welke 2 er nog meer uit de poll zijn gekomen?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:25 schreef Dingest het volgende:
Autoweek geeft 4 vakantieauto's wegVorig jaar waren het vakantiebarrels, maar dit jaar zijn het wagens van een hoger budget met Bovag-garantie, verzekering en pechhulp omdat Autoweek zoveel jaar bestaat.
Nee, ik heb geprobeerd dat op te zoeken maar ik kon het niet vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:26 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Weet jij toevallig welke 2 er nog meer uit de poll zijn gekomen?
Ja en die Berlingo is goedkoper in de belasting dan de 850quote:Op maandag 7 juni 2010 15:30 schreef Dingest het volgende:
[..]
Nee, ik heb geprobeerd dat op te zoeken maar ik kon het niet vinden![]()
Die Volvo was ook redelijk briljant; een 850 estate met 2,5 liter benzinemotor. Nee, dat wordt echt een goedkope vakantie als je verder dan Scheveningen wil komenIk had even uitgerekend hoeveel dat extra zo kosten t.o.v. de Picasso op diesel als we daarmee naar Italië zouden moeten, even rustig 300e extra aftikken
In goede staat leveren ze nog aardig wat op jaquote:Op maandag 7 juni 2010 16:12 schreef Dingest het volgende:
Nogal wiedesMaar op zich is het ook geen straf om die Volvo te winnen. Op korte termijn is het wat duurder, maar als je hem na de vakantie niet meer nodig hebt kan je hem weg doen en er heus wel winst op maken.
Aanschaf valt best mee, maar onderhoud is echt niet grappig.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Paladijn het volgende:
Saab > Vulva. Bovendien is een (goede) 850 eigenlijk te duur
en dat in Duitsland als we eten gaan bestellenquote:Op maandag 7 juni 2010 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik begrijp id ook niet allesMaar goed, als ik in mijn taal ga lullen verstaan ze me ook niet
Ik heb niet het idee dat dat helemaal opgaat. Volvo scoort op heel wat punten wel hoger dan Saab. Zeker de laatste jarenquote:Op maandag 7 juni 2010 16:58 schreef Paladijn het volgende:
Saab > Vulva. Bovendien is een (goede) 850 eigenlijk te duur
Heb jij je ook voor de Volvo ingeschreven?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat dat helemaal opgaat. Volvo scoort op heel wat punten wel hoger dan Saab. Zeker de laatste jaren![]()
Sowieso, niks is duur als je het wintWat mij betreft mogen ze de meest schrale auto's aanbieden, ik doe gewoon mee
850 ben ik mij voor vergeten in te schrijvenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:25 schreef Dingest het volgende:
UiteraardNiet geschoten is altijd mis, ik zal mij ook voor de andere bakken inschrijven. Ik vind dat ik potverdrie ook wel een geluk mag hebben met auto's
![]()
Gecondoleerdquote:
Wat is er mis met een Berlingo?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef 2cv het volgende:
Morgen maar weer eens in een ziekenhuis kijken![]()
[..]
Gecondoleerd
een G-klasse ziet en rijdt pas als een tuinhuisjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:25 schreef 2cv het volgende:
Ziet er uit als een tuinhuisje en het rijdt als een tuinhuisje. Het ding is practisch, maar verder ...
Geef mij dan maar een gare BX.
Wat altijd ten onkosten gaat van het praktisch nutquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:23 schreef 2cv het volgende:
Je kan het nuttige met het aangename combineren he
Haaiquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Haai
Laat dat 'goede' er maar vanaf; vandaag is de 7e dag op rij dat ik voor Jan Lul om 04.30 mijn nest uit kom
![]()
Gefixed.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:45 schreef Dingest het volgende:
Wat is 'lastig gevallen' worden, de keren dat je van gestoord wordt van je belangrijke werkzaamheden?
tring!quote:
Ik ben altijd al wel gecharmeerd geweest van bestelwagensquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Wat altijd ten onkosten gaat van het praktisch nutBerlingo is als omgebouwde bestelbus ongeveer zo praktisch als je het kan krijgen als je tot 5 man en/of een hoop zooi mee wilt sjouwen, en de prijzen zijn ook niet al te hoog. Als dat je enige eis is dan boeit het niet zo als het niet zo spectaculair rijdt
niks streepje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:10 schreef Anne het volgende:
*streepje zet*
er bestaat niet zoiets als voldoende seks.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:33 schreef Anne het volgende:
Zeg Tjabbo, heb je nog wel voldoende sex nu je vader bent?
Of is de fleshlight er weer bij gehaald?
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
er bestaat niet zoiets als voldoende seks.
dat is een illusie
Die Autoweek weggeeft is de 1.4 benzineversie, daar ga je geen snelheidsrecords mee brekenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:12 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik ben altijd al wel gecharmeerd geweest van bestelwagens. En met de 1.6-16v is het ook nog niet zo'n heel slome donder.
M'n linker doet het nog hoor.quote:
Ik weet het, ben wel iets gewend van een 1.1 AX en een 1.6 Astraquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:16 schreef Dingest het volgende:
[..]
Die Autoweek weggeeft is de 1.4 benzineversie, daar ga je geen snelheidsrecords mee breken
voorover tegen de muur leunen als je staat te pissenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar daarmee doe je geen handjes schudden.
Wel jammer dat je dan zo'n nieuw kenteken krijgtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb em![]()
[ afbeelding ]
Morgen om half 8 krijg ik mn definitieve kenteken als alles goed gaat.
Ik wel.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Maar daarmee doe je geen handjes schudden.
Let op dat er onder die kleefvoet iets van vilt of rubber zit, anders verkloot je serieus je dak, en kleefvoet = 120 - 130 km/u max, zéker voor de kleinere voetjes.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:42 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik heb misschien morgen nog een aanvulling aan de auto.. Ga met een vriend mogelijk naar een stel 27 mc bakkies kijken met magneetantenne
Bij mij maakt dat geen kont uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:14 schreef invine het volgende:
Router kapot en zit nu op mijn telefoon.. Wat ziet fok er dan lelijk uit zeg
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Let op dat er onder die kleefvoet iets van vilt of rubber zit, anders verkloot je serieus je dak, en kleefvoet = 120 - 130 km/u max, zéker voor de kleinere voetjes.Wil ik harder met mijn AX?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... En ik zorg er wel voor dat er een stukje vilt of rubber tussen komt als het er niet zit
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 17:14 schreef invine het volgende:
Router kapot en zit nu op mijn telefoon.. Wat ziet fok er dan lelijk uit zeg
Zo'n 1.1 AX is toch nog wel significant sneller dan een 1.4 Berlingoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:34 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Ik weet het, ben wel iets gewend van een 1.1 AX en een 1.6 Astra
Auto staat nu bij de garage trouwens, kon morgen naar gekeken worden. Waarschijnlijk een remcylinder die lek is.
Ach ik kan er wel mee levenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:40 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zo'n 1.1 AX is toch nog wel significant sneller dan een 1.4 BerlingoDe 1.9 diesel is nog trager trouwens
Is dat nieuwe crx ofzo?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:11 schreef Anne het volgende:
Ik vind deze ook wel leuk om te zien btw:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat nieuwe crx ofzo?
Laatst stond er trouwens zo'n nieuwe skyline hier in de garage.
Das een grote auto zeg
Die GT-R bedoel je? Vind ik zo'n gave autoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 19:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is dat nieuwe crx ofzo?
Laatst stond er trouwens zo'n nieuwe skyline hier in de garage.
Das een grote auto zeg
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:02 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is mijn merk niet, maar vind hem niet lelijk.Ik zeg: wasbenzine er op en een aansteker er bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Dat zie je er niet aan af, wat dat betreft een pluspunt.quote:
Blaren al gebarsten Einstein?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik zeg: wasbenzine er op en een aansteker er bij.
Wat ??quote:
Ligt redelijk in de buurt voor jou, dus waarom niet ??quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vind Maastricht zo mooi dat ik dit weekend nog maar eens ga kijken.
Maar 4 uur rijden!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ligt redelijk in de buurt voor jou, dus waarom niet ??
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
Ik heb een Smart als leenauto![]()
Ik ben nu al bang om morgen over de snelweg te gaan
naar de wasbox rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:40 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo, met wat kan ik me motorblok het beste schoon maken? Wil het zo schoon mogelijk krijgen!
Heb jij een idee?
Sterktequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef BaraCuda het volgende:
Dus doe maar een helm op en houd je stevig vastquote:
Ninja quotequote:
En nog een, voor de liefhebbersquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:32 schreef Barcaconia het volgende:
Wel heel de middag onder de auto gelegen om een 2de brandstofleiding aan te leggen.Heb je het nou eindelijk afgemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Nog nietquote:
*SD bukt en smijt terugquote:
Dan moet je hier @ work eens kijkenquote:
start je webcam maar op.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan moet je hier @ work eens kijken
Er staat een webcam op de website! Kun je gluren.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:34 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
start je webcam maar op.
msn staat wel aan.
we kijken jou onder je rokje.quote:Op woensdag 9 juni 2010 09:34 schreef Anne het volgende:
Whehe, zie je al die mannen hier bukken. Viezerikken.
Heej Tjab; ik hou d'r vast, dan prak jij d'r shirt volquote:
Het is nog erger dan in ONZquote:
welke websitequote:Op woensdag 9 juni 2010 09:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Er staat een webcam op de website! Kun je gluren.
Lezuhquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |