De millenium serie? dus 1 en 2?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:15 schreef PeuRac het volgende:
wie roept er even een goede film om te kijken?
Zeker doen!quote:Op zondag 6 juni 2010 18:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Oew, die heb ik ook nog liggen. Moet ik ook nog kijken.
Op je hand doet het geen pijn; in wondjes prikt het wel een beetjequote:Op zondag 6 juni 2010 18:38 schreef 2cv het volgende:
Wasbenzine doet pijn al het op je hand zit en brandt
Fries is ook een erg lastig accent om te volgen voor buitenstaandersquote:Op maandag 7 juni 2010 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Mja, ik begrijp id ook niet allesMaar goed, als ik in mijn taal ga lullen verstaan ze me ook niet
Je woont een eind weg, maar ik heb er nog een stuk of 5 - 6 liggen in de schuur denk ik, je kunt er wel eentje lenen als je wiltquote:Op maandag 7 juni 2010 01:51 schreef Sjoegerd het volgende:
Whehe misschien van de week een 27 mc bak kopen voor in de auto, vriend van me gaat er dan ook één halen.
kut = kom uut twentequote:Op maandag 7 juni 2010 09:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil ook roepen dat iets kut is.
* Alfisti komt uit het gooiquote:Op maandag 7 juni 2010 09:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik wil ook roepen dat iets kut is.
Ik heb op marktplaats een adresje gevonden waar je voor 50 euro een bak met magneetantenne hebt. En het is niet zo ongelooflijk ver hier vandaanquote:Op maandag 7 juni 2010 05:50 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh
[..]
Fries is ook een erg lastig accent om te volgen voor buitenstaanders![]()
[..]
Je woont een eind weg, maar ik heb er nog een stuk of 5 - 6 liggen in de schuur denk ik, je kunt er wel eentje lenen als je wilt![]()
Heb er van de week nog eentje in mijn werktruckie gebouwd; die zandhazen die daar rijden hebben standaard van die zooi in hun dumpers, kranen en shovels zitten; is wel handig voor het werk
*SD gaat op de motor klimmen![]()
kan je 2x zo lang niets doen omdat je werk dubbel zo snel gaatquote:Op maandag 7 juni 2010 11:53 schreef Anne het volgende:
Ah, nieuwe werkplek. Wat een verademing. Wat een rust.
Edit; en de computer is 2x zo snel.
Precies. Waarom denk je dat ik hier zit te posten?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:27 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
kan je 2x zo lang niets doen omdat je werk dubbel zo snel gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |